Minulla diagnosoitiin hammastulehdus perjantaina ja sain siihen Clindamysiiniä antibiotiksi - lääkäri sanoi, että se vaikuttaa hitaasti,mutta edelleen tänään sunnuntaina särkee...Turvotus poskessa on tosin alkanut laskea, mutta miten kauan tuo kestää ennen kuin vaikutusta alkaa tuntua? Onko kellään kokemusta vastaavasta? Lisäksi piinaa aivan hirveä väsymys? Lie antibiottien sivuvaikutusta...
hammastulehdus
2
2545
Vastaukset
- on parantunu?
Mulla nimittäin on sama vaiva ja haluaisin todella tietää että kuinka pian helpottaa. Torstaina se todettiin ja koko viikonlopun on ollu kauhea kipu, vaikka hampaaseen laitettiin lääkeaine. Nyt on vähän helpottanu, mutta millonhan pääsen kivusta kokonaan eroon...
- dollarhymy
Otettiinko hampaasta röngtenkuvat? Voi olla, että kyseessä on syvällä oleva tulehdus. Itse sain pahaan tulehdukseen kaksi antibioottikuuria viikoksi. Kipu on hellittänyt saman tien. Edessä taitaa kuitenkin olla koko hampaan poistaminen ja korvaaminen implantilla. H ammas on juurihoidettu, mutta sinne on 3-4 vuotta sitten päässyt pöpö sisään ja ajan kanssa se on muhinut. Leuka kun ei kuulemma ilmoittele pienistä muutoksista..suosittelen erikoishammaslääkärille menoa. Tavallisilla ei ole tietoa eikä tarpeistoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907