Sovitaan, että äänestysaika päättyy jouluaattona.
Äänestän Late the Outsideria, jonka viimeisin nikki "aito_outsider" puhuu jo puolestaan!
Hän on vähääkään evoluutiosta ymmärtämättä, tieteen metodologiasta tietämättä ja asioista selvää ottamatta silti kunnostautunut ahkerana valehtelijana ja sonnan levittäjänä. Hän on aikamme paavali!
Vuoden kretiinipelle
42
2367
Vastaukset
- Apo-Calypso
2. ääni outsiderille
- Salccari
Äänestys on hieman hankalaa, koska harva kreationisti käyttää nimimerkkiä. Nimimerkittä on mukavampaa laukoa typeryyksiä, koska jos jää kiinni valheesta tai huomaa olleensa väärässä, kukaan ei voi muistuttaa siitä myöhemmin.
Voisit etsiä joitain menneen vuoden parhaita Outsiderin kommentteja tähän esille. SUP, termodynamiikan toisen säännön kumoaja saa ääneni.
- Turkana-kana
turkana kumoo kaikki mahdolliset fysiikan pääsäännöt ja alasäännöstöt myös millon milläkin kohelluksellaan.
- evopelleksi
koska et ole vielä mitään esittänytkään mutta kunniakkaasta vuoden v...uilijan arvosta kisailet. Ole ylpeä ja käyskentele rinta rottingilla.
- piti laittaa
evopelleksi kirjoitti:
koska et ole vielä mitään esittänytkään mutta kunniakkaasta vuoden v...uilijan arvosta kisailet. Ole ylpeä ja käyskentele rinta rottingilla.
tuolle avaaja illulle, varsinainen räähkä alusta loppuun. Tulipahan osoite korjattua.
- Apo-Calypso
piti laittaa kirjoitti:
tuolle avaaja illulle, varsinainen räähkä alusta loppuun. Tulipahan osoite korjattua.
Vältä käyttämästä nauhakenkiä. Voit vahingossa kuristaa itsesi.
piti laittaa kirjoitti:
En tietenkään ansaitse moista titteliä - olen kirjoittanut todella vähän evoluutioaiheisia kirjoituksia viime kuukausina verrattuna moniin takavuosiin. Toki joitakin kretiinien poskettomuuksia olen kommentoinut, mutta evoluutioaiheisia avauksia olen tehnyt koko vuonna hyvin vähän.
Olenkin vaihtelun vuoksi keskittynyt palstan aiheen mukaisesti kreationismin ja ylipäätään uskontojen käsittelyyn. Samoin olen kirjallisuusrintamalla lueskellut viimeaikoina enemmän muuta kuin evoluutiokirjallisuutta: mm. Dennetiä, Hitchensiä ja Sam Harrisia.
Voisin oikeastaan Dennetin hengessä jossakin vaiheessa avata keskustelun uskonnoista luonnonilmiönä.- Turkana
Turkana-kana kirjoitti:
turkana kumoo kaikki mahdolliset fysiikan pääsäännöt ja alasäännöstöt myös millon milläkin kohelluksellaan.
minkä kohdan kirjoituksistani olet ymmärtänyt niin väärin, että luulet minun edes yrittäneen kumota fysiikan lakeja.
- eka kerta
illuminatus kirjoitti:
En tietenkään ansaitse moista titteliä - olen kirjoittanut todella vähän evoluutioaiheisia kirjoituksia viime kuukausina verrattuna moniin takavuosiin. Toki joitakin kretiinien poskettomuuksia olen kommentoinut, mutta evoluutioaiheisia avauksia olen tehnyt koko vuonna hyvin vähän.
Olenkin vaihtelun vuoksi keskittynyt palstan aiheen mukaisesti kreationismin ja ylipäätään uskontojen käsittelyyn. Samoin olen kirjallisuusrintamalla lueskellut viimeaikoina enemmän muuta kuin evoluutiokirjallisuutta: mm. Dennetiä, Hitchensiä ja Sam Harrisia.
Voisin oikeastaan Dennetin hengessä jossakin vaiheessa avata keskustelun uskonnoista luonnonilmiönä.JA IHAN OIKEASTI aikuiset miehet kehtaa tehdä tällaisia listoja ja 'äänestyksiä'.. siis ihan oikeasti?? tämähän on ihan 10-12 vuotiaitten juttuja! välillä kyllä miettii, että eikö ole mitään muuta keinoa purkaa pahaa mieltä, pitääkö vuosikymmenien jälkeen, vielä yrittää kostaa pahoja lapsuuskokemuksia, koulukiusaamisia ja laiminlyöntejä tänne palstalle?
siunausta kaikille tasapuolisesti.... - illuminatus*
eka kerta kirjoitti:
JA IHAN OIKEASTI aikuiset miehet kehtaa tehdä tällaisia listoja ja 'äänestyksiä'.. siis ihan oikeasti?? tämähän on ihan 10-12 vuotiaitten juttuja! välillä kyllä miettii, että eikö ole mitään muuta keinoa purkaa pahaa mieltä, pitääkö vuosikymmenien jälkeen, vielä yrittää kostaa pahoja lapsuuskokemuksia, koulukiusaamisia ja laiminlyöntejä tänne palstalle?
siunausta kaikille tasapuolisesti....Koko äänestys oli alkujaan vastaveto tuossa alla avatulle toiselle äänestykselle, mutta taitaa tämäntapaiselle äänestykselle olla suosiosta päätellen kysyntääkin.
Onnea skabaan, olet vielä hyvin mukana. Jos skarppaat otettasi, niin ensi vuonna äänestän sinua. - eka kerta
illuminatus* kirjoitti:
Koko äänestys oli alkujaan vastaveto tuossa alla avatulle toiselle äänestykselle, mutta taitaa tämäntapaiselle äänestykselle olla suosiosta päätellen kysyntääkin.
Onnea skabaan, olet vielä hyvin mukana. Jos skarppaat otettasi, niin ensi vuonna äänestän sinua.ylpeydelläsi ei ole rajaa!! luulet itsestäsi jälleen aivan mahdottomia... vaikka siihen ei ole mitään syytä. olet ihan tavallinen pulliainen, niinkuin kuka tahansa... miksi siis luulet sisälläsi sinun äänelläsi olevan mitään vaikutusta mihinkään?? luuletko, että pelkään, mitä mahdat nyt minusta ajatella? sinun höpötyksiäsi ei kukaan järkevä ota vakavasti...no ehkä apo, mutta se ei kenestäkään tee kuningasta!!!! (kyllä apo, pidän sinua järkevänä, asennettasi en)
joten, rakas illuminatus, elä omassa maailmassasi, niinkuin tahdot, kukaan ei edelleenkään leiki kanssasi, mutta muista, että Jeesus rakastaa sinua aivan mielettömästi!!!
siunausta... - illuminatus*
eka kerta kirjoitti:
ylpeydelläsi ei ole rajaa!! luulet itsestäsi jälleen aivan mahdottomia... vaikka siihen ei ole mitään syytä. olet ihan tavallinen pulliainen, niinkuin kuka tahansa... miksi siis luulet sisälläsi sinun äänelläsi olevan mitään vaikutusta mihinkään?? luuletko, että pelkään, mitä mahdat nyt minusta ajatella? sinun höpötyksiäsi ei kukaan järkevä ota vakavasti...no ehkä apo, mutta se ei kenestäkään tee kuningasta!!!! (kyllä apo, pidän sinua järkevänä, asennettasi en)
joten, rakas illuminatus, elä omassa maailmassasi, niinkuin tahdot, kukaan ei edelleenkään leiki kanssasi, mutta muista, että Jeesus rakastaa sinua aivan mielettömästi!!!
siunausta...Ei, en usko, että sinä suppurainen pelkäät, mitä minä mahdan sinusta ajatella, koska sinä tiedät sen jo. Ainakin sinun pitäisi tietää - olen sen sinulle monesti sanonut päin naamaa. Ja ottaen huomioon oman potaskasi laatu, niin sinulla ei ole mitään syytä puhua höpöttämisestä kenellekään.
Niin, ja mitä omassa maailmassaan elämiseen tulee, niin haluatko, että muistutan sinua, miksei sinun tuostakaan kannata yrittää selittää yhtään mitään.
Steppaillaan suppurainen, steppaillaan - niin jeesuskin tekisi, jos eläisi :D - eka kerta
illuminatus* kirjoitti:
Ei, en usko, että sinä suppurainen pelkäät, mitä minä mahdan sinusta ajatella, koska sinä tiedät sen jo. Ainakin sinun pitäisi tietää - olen sen sinulle monesti sanonut päin naamaa. Ja ottaen huomioon oman potaskasi laatu, niin sinulla ei ole mitään syytä puhua höpöttämisestä kenellekään.
Niin, ja mitä omassa maailmassaan elämiseen tulee, niin haluatko, että muistutan sinua, miksei sinun tuostakaan kannata yrittää selittää yhtään mitään.
Steppaillaan suppurainen, steppaillaan - niin jeesuskin tekisi, jos eläisi :Dvoitko selventää? mitä tarkoitat suppuraisella?
vai oletko tosissaan niin sekaisin, kun annat ymmärtää??
siunaten... - asianharrastaja
eka kerta kirjoitti:
voitko selventää? mitä tarkoitat suppuraisella?
vai oletko tosissaan niin sekaisin, kun annat ymmärtää??
siunaten...Vaikka ehkä vain tekeydyt tietämättömäksi, niin sivullisena tulkitsen, että suppurainen on hellittelymuoto sanasta SUP, joka taas lienee lyhenne nimimerkistä "sydämmen-usko-pelastaa". Noin kahdella ämmällä kirjoittaen se tuntuu kyllä pelastavan yhdeltä jos toiseltakin.
- eka kerta
asianharrastaja kirjoitti:
Vaikka ehkä vain tekeydyt tietämättömäksi, niin sivullisena tulkitsen, että suppurainen on hellittelymuoto sanasta SUP, joka taas lienee lyhenne nimimerkistä "sydämmen-usko-pelastaa". Noin kahdella ämmällä kirjoittaen se tuntuu kyllä pelastavan yhdeltä jos toiseltakin.
ja se liittyy millä tavoin minuun??
ovatko kaikki, jotka eivät usko evoluutioTEORIAAN, suppuraisia??
siunauksin... eka kerta kirjoitti:
ja se liittyy millä tavoin minuun??
ovatko kaikki, jotka eivät usko evoluutioTEORIAAN, suppuraisia??
siunauksin...Eivät toki kaikki - olet hyvin harvalukuisessa seurassa :)
- eka kerta
illuminatus kirjoitti:
Eivät toki kaikki - olet hyvin harvalukuisessa seurassa :)
huh... pelästyin jo...
lisääntyvin rukouksin!!... eka kerta kirjoitti:
huh... pelästyin jo...
lisääntyvin rukouksin!!...Tuossa ohjeita kuinka rukoilla, jos se toimisi paremmin:
http://godisimaginary.com/i1.htm
- Turkana
Outsider, mrGeosentrikko, multinimimerkki Totuudenpuhuja, Sup. No valitaan Outsider.
- niinpätietystiniinpätietysti
Kaikille valehteleville kreationisteille.
Jos joku kreationisti katsoo puhuvansa totta, niin ilmoittautukoon tässä ja parin testikysymyksen jälkeen, voidaan niistä kunnialla selvinneet katsoa rehellisiksi.- eka kerta
oletpa itsellesi homman järkänny!! sinäkö nyt maailman ihmisiä jaat rehellisiin js epärehellisiin?? ja oikein parin tarkastavan kysymyksen siivittämänä...ja millä valtuuksilla?????
hyvää työviikon jatkoa....
siunauksin... - aika pitkäksi
eka kerta kirjoitti:
oletpa itsellesi homman järkänny!! sinäkö nyt maailman ihmisiä jaat rehellisiin js epärehellisiin?? ja oikein parin tarkastavan kysymyksen siivittämänä...ja millä valtuuksilla?????
hyvää työviikon jatkoa....
siunauksin...eikä osaa osallistua varsinaisiin keskusteluihin niin jotakin joutavaa pitää keksiä. Antaa kakaran melskata. Väsyy se kohta ja menee tutumaan, äitin tissi suussaan.
- niinpätietystiniinpätietysti
aika pitkäksi kirjoitti:
eikä osaa osallistua varsinaisiin keskusteluihin niin jotakin joutavaa pitää keksiä. Antaa kakaran melskata. Väsyy se kohta ja menee tutumaan, äitin tissi suussaan.
Meikäläisellä on tissi suussa, niin silloin ei nukuta.
- suurelle
Outsiderille.
ja kunniamaininta justiinalle, hän sentään joskus esittää mielipiteitään, tosin ilman perusteluita, eikä vain keskity vääristelyyn ja valehteluun - petri.....
minä olen väittänyt jotta molekyylistä ei voi tulla ihmistä!
ja väitän vieläkin näin,
-vaikka en tätä osaa sillätavalla perustella, joka vastapuolelle kelpaisi!
--eikö pääpalkinto kuuluisi minulle!- .........
Sinä olet liian rehellinen pääsemään urpoimpaan kretiiniluokkaan, pahoittelut siitä.
- et voita kisaa
Sinä todellakin kuulut siihen osaan kreationiisteista, jotka eivät varsinaisesti ymmärrä evoluutioteoriaa, mutta sinulla on omat mielipiteesi joita ilman sen kummempia perusteluita tuot esiin.
Varsinaiset palkinnonsaaja tulevat olemaan kierompaa porukkaa. He jopa tietävät tai uskovat tietävänsä jotain evoluutiosta, ja he käyttävät harhaannuttamista ja valehtelua asioista keskustellessa. Jos he huomaaat jääneensä keskustelussa, kuin kala kuivalle maalle, niin ne pomppii kauas ja avaa uuden ketjun jostain ihan päättömästä aiheesta.
Onhan tämä absurdia kun kreationistit koettavat keskustella evoluutioteoriasta kyseisen alan huippujen kanssa.
Olisi ihan sama kun minä kävisin vänkäämään vaikkapa autonhuollossa mihin mikäkin osa kuuluu ihan mutu tuntumalla, Voi olla että mekaanikot sanoisivat minulle, että meneppä vaikka kahville, kyllä me tää homma hoidetaan - niinpätietystiniinpätietysti
et voita kisaa kirjoitti:
Sinä todellakin kuulut siihen osaan kreationiisteista, jotka eivät varsinaisesti ymmärrä evoluutioteoriaa, mutta sinulla on omat mielipiteesi joita ilman sen kummempia perusteluita tuot esiin.
Varsinaiset palkinnonsaaja tulevat olemaan kierompaa porukkaa. He jopa tietävät tai uskovat tietävänsä jotain evoluutiosta, ja he käyttävät harhaannuttamista ja valehtelua asioista keskustellessa. Jos he huomaaat jääneensä keskustelussa, kuin kala kuivalle maalle, niin ne pomppii kauas ja avaa uuden ketjun jostain ihan päättömästä aiheesta.
Onhan tämä absurdia kun kreationistit koettavat keskustella evoluutioteoriasta kyseisen alan huippujen kanssa.
Olisi ihan sama kun minä kävisin vänkäämään vaikkapa autonhuollossa mihin mikäkin osa kuuluu ihan mutu tuntumalla, Voi olla että mekaanikot sanoisivat minulle, että meneppä vaikka kahville, kyllä me tää homma hoidetaanPetri ei ole pelle, ainakaan siinä mielessä mitä kilpailu edellyttää.
Oli miten oli, mutta näin on. Tämä on Petriä kaikessa rehellisyydessään.
- ..........
Minun ääni menee kyllä tuolle fysiikan uranuurtajalle, täydellisen tietämättömyyden ahkeralle julistajalle ja yhdestäkään jumalansa käskystä piittaamattomalle reikäpäälle.
- Aikamies.
Oikeasti illuminatus, sinä säälität jostain syystä minua...
- Pärspub
Yksi ääni Supposelle uuden fysiikan airueena. Suljetun systeemin termodynaamikka pätee myös avoimiin järjestelmiin :-D.
aito"rappeumateoria" -outsider saa hikisillä pikku kätösilläni ruksaaman ääneni.
- juutas.
Meinasin äänestää Late-heh - Outsider - aito_outsideria hänen loistavien kreationistiesitystensä ansiosta, mutta nyt aivan viimemetreillä Markku alias sydämmmmen.usko.pelastaa onkin alkanut ottaa todella tiukkaa loppukiriä ikiliikkujakeksinnöllään (= termodynamiikan toisen pääsäännön laajennus avoimiin järjestelmiin).
- tuomionpasuuna
selkeesti outsider tämä kaveri on aika haka vääristelemään muitten sanomisia tai lainailemaan osia jonkun viesteistä ja sitten lisäilemällä omiaan siihen luulis jo tosin kyllästyvän ainaiseen valehtelusta/vääristelystä kiinni jäämiseen
- juutas.
Ja niinpä näkyy outsider vastaavan sydämmen uskovan kiriin. Aivan huima kaksinkamppailu tästä näyttää kehkeytyvän...
Molemmat suoltavat aivan villeinä mitä hurjimpia tarinoita. Markun ikiliikkuja jää pian outsiderin innovaatioiden jalkoihin. - Vanellus
SUP vie voiton esittämänsä termodynaamisen "jääkaappi toimii Pyhällä Hengellä" -teoriansa ansiosta.
Late ei vaan yksinkertaisesti ymmärrä. Se nyt ei itsessään ole vielä mikään saavutus eikä vaadi ponnisteluja. SUPilla sen sijaan olisi vielä jäljellä hieman kykyjä ymmärrykseen. Mielen syövereistä sillon tällöin putkahtavat rationaalisen ajatuksen rippeet SUP tukahduttaa suoraviivaisella "kieltäydyn ymmärtämästä" -menettelyllä. Tämän johdosta vielä muutama lisäpiste suppuraiselle tässä tiukassa kilpailussa.
- Anteeksi että ajattelen
Minusta SUP on tyylipuhtaampi kretiinijulistaja kuin Outsider.
Vaikka Outsiderin avaukset ovat usein käsittämättömyydessään ylittämättömiä (tyyliin "älykäs suunnittelija on tottta, koska luonnossa on älyttömiä ratkaisuja"), niin hänellä on paha tapa jättää ketjut kesken.
SUP sen sijaan inttää inttämistään eikä missään tilanteessa ikinä myönnä olevansa väärässä. Jos ei muu auta vastaukseksi pistetään linkkejä, jotka ei välttämättä liity suoraan edes aiheeseen, mutta ilmeisesti vaikuttaa hyvältä. Parhaimmillaan SUP myös väittää ettei väittänytkään mitä väitti. Tämä on aika ansiokasta keskustelussa, joka kuitenkin on kaikkien luettavissa. Ääni menee Outciderille kiitokseksi erittäin laajasta olkiukkotarjonnasta. Rappeutumisteoria Nooan arkkeineen on viihteenä jo lähellä Simpsonien tasoa.
- One Way or Another...
Annan ääneni sydämmen.usko.puhistaa nimimerkille. Evo-tovereille esitetty kysymys johon suppurainen kiirehti vastaamaan, pitää sisällään uskomattoman määrän tilannekomiikkaa ;D
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000073&posting=22000000039864276 - gJonii
...Heehee, enpä kertonut otsikossa.
Valintaperusteina annan uskomattoman kyvyttömyyden järkevään keskusteluun, taipumuksen vääntää aivan joka asiasta täysin pieleen mennyt olkinuken irvikuva, sekä mitä puutteellisimmat tiedot ympäröivästä maailmasta.
Onnea outsiderille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185403MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182808- 122530
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6012063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1251786Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701362Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31128Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3991077Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641067