Hallitsija ja suojelija

Diana-ad-rem

JUMALA ON HALLITSIJA JA SUOJELIJA

Mitä me olemme muuta kuin tomuhiukkasia Jumalan kädessä!
Hän voi puhaltaa meidät minne tahtoo.
Kuka voi sitä estää?
Jos vain osaamme heittäytyä Jumalan varaan, ja
turvata häneen ainoana apunamme, me tulemme vahingoittumattominina ulos jokaisesta kiirastulestamme.
Jos kerran mitään ei tapahdu ilman Hänen sallimustaan, miksi on niin vaikea nähdä Häntä myös koettelemustemme takana?
Kapinamme Jumalaa vastaan kuluttaa perinjuurin voimiamme. Hänestä me voimme löytää rauhan ja anteeksiannon, jos vain kykenemme luottamaan Häneen.
Jokaisen meistä täytyy oppia seisomaan yksin.
Vain Jumalasta voimme löytää ikuisen ja pettämättömän oppaan....Jumala auttaa avuttomia, ei niitä, jotka kulkevat oman voimansa tunnossa. Niitä, jotka panevat ehdottoman uskonsa Jumalaan, mikään ei voi estää saavuttamasta päämääriään.

Jumalaa ei voi nähdä "kasvoista kasvoihin" sellainen, jonka sisimmässä on vielä omaa minää jäljellä. Jos haluaa nähdä Jumalan, oman minän on pienennyttävä nollapisteeseen asti.
Kuka tässä myrskyjen runtelemassa maailmassa uskaltaa sanoa olevansa voittaja?

Me emme voita mitään, mutta Jumala voi viedä asioita voittoon meidän kauttamme.

16

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatukset.

Sydämmeni ajatukset tässä.
      2. Kor. 2:14

Kiitos olkoon Jumalalle, joka aina kuljettaa meitä Kristuksen voittosaatossa ja antaa meidän kaikkialla levittää Kristuksen tuntemisen tuoksua!

1. Joh. 5:4

Kaikki, mikä on syntyisin Jumalasta, voittaa maailman. Ja tämä on se voitto, tämä on maailman voittanut: meidän uskomme. [Joh. 16:33; Ef. 6:16]

Ilm. 3:21

"Sen, joka voittaa, minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niin kuin minäkin olen voittoni jälkeen asettunut Isäni kanssa hänen valtaistuimelleen.

• Diana-ad-rem

Tuoksu tarkoittaa Israelia ei Jeesusta.

Hesekielistä ja Israelista.

• sekoitat asioita,
        Diana-ad-rem kirjoitti:

Tuoksu tarkoittaa Israelia ei Jeesusta.

Hesekielistä ja Israelista.

kun et tunne Uutta Testamenttia.
        Raamattu on kokonaisuus ja on tärkeää tuntea sen kaikki osat.

• Diana-ad-rem
        sekoitat asioita, kirjoitti:

kun et tunne Uutta Testamenttia.
        Raamattu on kokonaisuus ja on tärkeää tuntea sen kaikki osat.

Raamattu on kaksi eri uskontoa, joista UT:n on törkeästi käyttänyt hyväkseen VT:n tekstejä.

Kun VT puhuu Jumalasta, on se UT:ssä siirretty tarkoittamaan Jeesusta. ( Pelastaja, vapahtaja)
        Kun VT puhuu Israelista/esikoisesta, sekin tarkoittaa UT:ssa Jeesusta.
        Ja kaikki muut lisäksi, profeetta, messias, Daavidin poika, Daavidin herra, ylimmäinen pappi.

VT:ssä ne tarkoittavat eri asioita, UT:ssä kaikki Jeesusta.
        UT on pelkkä väärennös ja sekametelisoppa.

• huomautan,
        Diana-ad-rem kirjoitti:

Raamattu on kaksi eri uskontoa, joista UT:n on törkeästi käyttänyt hyväkseen VT:n tekstejä.

Kun VT puhuu Jumalasta, on se UT:ssä siirretty tarkoittamaan Jeesusta. ( Pelastaja, vapahtaja)
        Kun VT puhuu Israelista/esikoisesta, sekin tarkoittaa UT:ssa Jeesusta.
        Ja kaikki muut lisäksi, profeetta, messias, Daavidin poika, Daavidin herra, ylimmäinen pappi.

VT:ssä ne tarkoittavat eri asioita, UT:ssä kaikki Jeesusta.
        UT on pelkkä väärennös ja sekametelisoppa.

sinun Raamatun tuntemisesi näyttää olevan todella vähäistä.
        Ja niinhän se on niillä, joita ei Jumalan ja Jeesuksen Pyhä Henki opasta Sanan tuntemiseen.

• Diana-ad-rem
        huomautan, kirjoitti:

sinun Raamatun tuntemisesi näyttää olevan todella vähäistä.
        Ja niinhän se on niillä, joita ei Jumalan ja Jeesuksen Pyhä Henki opasta Sanan tuntemiseen.

kritisoida kirjoitustani, ei minua.
        En minäkään aseta sinun tietämystäsi kyseenalaiseksi.

Tämä on keskustelua.

• antoi meille..

syntisille pelastajaksi rakkaan Poikansa Jeesuksen Kristuksen.

Hepr.2:14-18
      "Koska siis lapsilla on liha ja veri, tuli hänkin niistä samalla tavoin osalliseksi, jotta hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, nimittäin paholaisen, ja vapauttaisi kaikki, jotka kuoleman pelosta olivat koko elämänsä ajan olleet orjuudessa.
      Ei hän ota suojelukseensa enkeleitä, vaan Abrahamin siemenen.
      Sen vuoksi hänen piti tulla kaikessa veljiensä kaltaiseksi, jotta hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.
      KOSKA HÄN ON ITSE KÄRSINYT JA OLLUT KIUSATTU, HÄN KYKENEE KIUSATTUJA AUTTAMAAN."

• Diana-ad-rem

• Eivät...
        Diana-ad-rem kirjoitti:

ihmiset voikaan toisiaan lunastaa, ainoastaan Jumalan Poika, Jeesus Kristus voi.

• Diana-ad-rem
        Eivät... kirjoitti:

ihmiset voikaan toisiaan lunastaa, ainoastaan Jumalan Poika, Jeesus Kristus voi.

ja esikoinen on Israel.

Muinoin kuninkaita sanottiin Jumalan pojiksi,
        kuten esimerkiksi Salomoa profeetan kautta isä Daavidille.

• sinä olet
        Diana-ad-rem kirjoitti:

ja esikoinen on Israel.

Muinoin kuninkaita sanottiin Jumalan pojiksi,
        kuten esimerkiksi Salomoa profeetan kautta isä Daavidille.

Vaikea sinuun on vakavasti suhtautua, vaikka varmaankin pitäisi - hengellisen sairautesi vakavuuden huomioon ottaen.

Päällimmäiseksi pyrkii mielessä silti nousemaan hyväntahtoinen sääli ja ymmärrys sinua kohtaan. Ei niin paha reaktio sekään, vai?

Voisit silti kertoa, mikä teki sinusta Kristuksen ristin katkeran vihollisen?

• Diana-ad-rem
        sinä olet kirjoitti:

Vaikea sinuun on vakavasti suhtautua, vaikka varmaankin pitäisi - hengellisen sairautesi vakavuuden huomioon ottaen.

Päällimmäiseksi pyrkii mielessä silti nousemaan hyväntahtoinen sääli ja ymmärrys sinua kohtaan. Ei niin paha reaktio sekään, vai?

Voisit silti kertoa, mikä teki sinusta Kristuksen ristin katkeran vihollisen?

kenenkään vihollinen...Jeesuksenkaan.

Minä uskon yhteen Jumalaan, en kolmeksi hajaantuneeseen, koska Raamattu sanoo, että Jumala on yksi.

Minä uskon Israelin Pyhään, hän on eri kuin kolmiyhteinen.

Onko se sinusta niin erikoista?

• olet Raamatun mukaan....
        Diana-ad-rem kirjoitti:

kenenkään vihollinen...Jeesuksenkaan.

Minä uskon yhteen Jumalaan, en kolmeksi hajaantuneeseen, koska Raamattu sanoo, että Jumala on yksi.

Minä uskon Israelin Pyhään, hän on eri kuin kolmiyhteinen.

Onko se sinusta niin erikoista?

Jeesusta vastaan.

Matt.12:30
        Luuk.11:23
        Jeesuksen sanat: "Joka ei ole minun kanssani, on minua vastaan, ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa."

• Diana-ad-rem
        olet Raamatun mukaan.... kirjoitti:

Jeesusta vastaan.

Matt.12:30
        Luuk.11:23
        Jeesuksen sanat: "Joka ei ole minun kanssani, on minua vastaan, ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa."

voin sanoa olevani vastaan, mutta en ole kenenkään vihollinen.

Minä en tiedä kenen tai minkä jumalan luokse mennään jeesuksen kautta, mutta Israelin Pyhä se ei ole, ja minä etsin häntä, Raamatun, VT:n sanan kautta.

Tämä on minulle hyvä tie, sinulla on eri tie, ei voi mitään. Vilkutellaan kuitenkin....toistekin :)

• Dinskuli moe..olet näemmä rekkaantunut ja luonut profiilinki, hyvä sinä =)

Toivotan sinulle Jumalan siunausta ja johdatusta =)

• Diana-ad-rem

Näin on käynyt, olen rekannut itseni.

Tiedätkö miksi. Siitä syystä, koska kristityt eivät siedä eritavalla ajattelevia, ja kirjoittelivat törkeyksiä minun nikillä juutalaispalstalla.

En minä silti vihaa ketään, vaikka ikäväähän se oli.

Palaillaan.....siunauksia sinullekin....minun erityisystävä.
        terv. Dinskuli :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5509
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3657
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      49
      2219
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      301
      1917
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1626
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1407
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe