Tuiverrustaan nurkissa soittaa,
tarttuu ikkunaruutuun viulullaan
alkaa soittaan.
Laulankos sulle
vaii metsänpuille?
Sävel
kimposi viris sävel
- kipusin nousin.
Sydämen
ovista sisään
suureks pyörteeks.
Laulan tanssin
viulu elää
tuuli kulkee.
Yhäti
nuoruutta koen
sisälläni
heränny perhonen.
Tuuli
10
280
Vastaukset
- lindalinda1
niin minäkin koen nuoruutta toisinaan, vaikka
keho puhuukin kaiken muun puolesta. Ihanasti sa-
nottu ' sisälläni heränny perhonen '
Tämä talvimyrsky tuntuu olevan monella runojen
sisällä, Sinullakin. Mutta harva löytää
samanlaista pehmeyttä niihin, kuin mitä tässä ru-
nossa on.
Kaunis kiitos.Hämärän verhot jo raolla
lindalinal1
Sinun eiliset jalkais jäljet
tuonneet ajatuksen kauniin.
aamukahvin äärellä tässä
kiitosta lämpöä päivääs heräävään.Liisa
Voi tuiverruksen perhonen kun
nautinto tämä tekstisi
- hyvä tunnelmaltaan.
...varovasti kysyen...- e i
k a i v a a n lum...i
tö i tä... ups.
Hyvää uutta aamua.aamun langalla,,,
jo laulamassa
heh,,,,"hyvin varoen"
äsken juuri kraktori
lisää pihaani työnsi.
Meinasin jo mennä,,,
näyttää taivan merkit,
sanonta
"kiusa se on
pieniki kiusa"
jospa nyt laulan.
"lumikukkien maa
minun sydämeeni luotiin"
dolan
lämpöä sydämelles
koko päiväks,,,,
kiitos et perhonen ilahdutti...Liisatoivonliisa kirjoitti:
aamun langalla,,,
jo laulamassa
heh,,,,"hyvin varoen"
äsken juuri kraktori
lisää pihaani työnsi.
Meinasin jo mennä,,,
näyttää taivan merkit,
sanonta
"kiusa se on
pieniki kiusa"
jospa nyt laulan.
"lumikukkien maa
minun sydämeeni luotiin"
dolan
lämpöä sydämelles
koko päiväks,,,,
kiitos et perhonen ilahdutti...LiisaSiellä jo tämmingissä laulaen ja
viheltäen,että taivaan merkkejä
lausuen hampaitten välissä
... jollekin...piip..
Kiitos toivotuksestasi ja
kevääseen perhosia
katseleen,jos----dolan kirjoitti:
Siellä jo tämmingissä laulaen ja
viheltäen,että taivaan merkkejä
lausuen hampaitten välissä
... jollekin...piip..
Kiitos toivotuksestasi ja
kevääseen perhosia
katseleen,jos----laskee kirjoitetun sivun
siveltää siihen koitin
eläny oon päivän täänki.
lumia nuoskaisia luonuja
lumilyhdynki illaks tein
valon pienen sinne
ajatusten teille kiitokseski.
dolan
kiitosta tästä päivästä
Liisa niiaa ja kiittäätoivonliisa kirjoitti:
laskee kirjoitetun sivun
siveltää siihen koitin
eläny oon päivän täänki.
lumia nuoskaisia luonuja
lumilyhdynki illaks tein
valon pienen sinne
ajatusten teille kiitokseski.
dolan
kiitosta tästä päivästä
Liisa niiaa ja kiittääSinä Kiität ja minä myöhästelen,
aikaani jäljessä,eikä nyt ehdi
komment.entiseen
vauhtiinsa...hellittää
pittää.
Hyvää Sinulle.dolan kirjoitti:
Sinä Kiität ja minä myöhästelen,
aikaani jäljessä,eikä nyt ehdi
komment.entiseen
vauhtiinsa...hellittää
pittää.
Hyvää Sinulle.lumisohjussa vauhti hidastuu,
ilta tullu ja nyt "hellittää"
dolan
leppoisaa oloo
hyvää yötä.Liisa
- tiiger-66
tämä tempaisi mukaansa
perhosen kevyeeseen
tanssiin,,,
,,,,,,,liitelemään,,
,,,siivin herkin,,
,,,,,,,,,
,,,hieno runo liisa,
kaunis kiitos,
ja kaikkea hyvää
päivääsi~~ :)Saa yli kylmän lentää
perhonen siivin pienin.
Uskomatonhan perhonen,
vrk lentää 100km.
Eihän ilman perhosta
voiskaa yksin lentää.
sitä jäis paikoilleen
kylmään pimeään kyyhöttämään.
tiiger.66 haiii
perhosta on Sinussaki
yössäs sielä lentelet.
Liisa hymynkukan Sinulle
kiitokseksi lämpimistä sanoistas.Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
