Hittolainen

miten mitenkään

voi olla mahdollista,että vasta 4vk mennyt alakasvojen kohotuksesta ja nyt jo näkyy leuanalus heltta?just tähän ongelmaan hain apua!Pettynyt!

9

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harkinnut samaa

olen harkinnut heltan poistoa, miten se tehtiin ?
      missä kävit ? olitko kovin kipeä sen jälkeen ?
      kuinka pitkä sairasloma. itse olen 49 v.

• heltaton

Tarkoititko, että leuanalushelttasi on ennallaan vain 4 viikon kuluttua face liftistä? Missä leikkautit, jos rohkenet kertoa? Joku Tallinnassa leikattu on muistaakseni valitellut samaa. Itselläni on nyt kulunut 5 viikkoa kotimaassa tehdystä alakasvojen kohotuksesta, eikä omasta heltastani ole enää tietoakaan. Se oli sellainen pieni ja ryppyinen pussukka, joka näkyi parhaiten sivuprofiilista katsottuna.

Heti leikkauksen jälkeen leuanalus tuntui tosi tiukalta ja pelkäsin, että siitä tulisi liian kireä. Nyt kun turvotukset ovat poissa, niin leuan linja ja iho on luonnollisen tuntuinen ja näköinen, eikä ollenkaan kireä. Joka päivä kyllä tsekkaan peilistä, ettei heltta vain olisi palannut takaisin. Toivon tuloksen kestävän 5-10 vuotta, mutta nähtäväksi tietysti jää...

• SaniFani

Missä itse teetit operaation? Ja paljoko kärsit (rahallisesti =) Itse olen kovasti halukas menemään ko. operaatioon (kun on näin laman kynnyksellä niin kauhiast ylimääräistä rahaakin..hmm hmm..) Joskaan minulla ei ole helttaa mutta 'poskipussit' leukaperissä alkavat pilkottaa ja myös muu alakasvoalue on rupsahtanut.

• täällä taas
        SaniFani kirjoitti:

Missä itse teetit operaation? Ja paljoko kärsit (rahallisesti =) Itse olen kovasti halukas menemään ko. operaatioon (kun on näin laman kynnyksellä niin kauhiast ylimääräistä rahaakin..hmm hmm..) Joskaan minulla ei ole helttaa mutta 'poskipussit' leukaperissä alkavat pilkottaa ja myös muu alakasvoalue on rupsahtanut.

eli Eiran sairaalassa olin,voikohan tätä enää tästä parantaa,harmittaa lopputulos.

• leikkauksesta

Kertoisitko enemmän leikkauksesa ja sen jälkimainingeista. Kauanko olit sairaslomalla ja miten paraneminen eteni. Olisi myös kiva kuulla missä ja kenellä kävit. Suunnittelen samaan ja ongelmakin tuntuu olevan samanlainen, mutta pelottaa. Kovin rumasti vanhentaa tuo heltta, kun muuten olen vielä aika nuorekas. Olen kohta 50 v.

• ehkä tässä

Näitä face-lift operaatioita on erilaisia, eriasteisia. Ymmärtääkseni...?? Eli joissain tapauksissa kiristetään vain ihoa, jotkut tekevät "syvemmän" liftauksen, eli myös rasvakudoksia siirretään omille paikoilleen, nostetaan sekä kaulalla olevat juonneketjut sidotaan.
      En tiedä, mitä sinun tapauksessasi on tehty, vaikea siis arvioida mutta tälläinen voisi olla yksi syy. (vain arvailuja...)

• Ent. heltan omistaja

Kolme kuukautta sitten tehtiin heltanpoisto eikä kyllä ole mitään ongelmia, mitä nyt vielä jossain paikassa pientä puutumista mutta heltta jäi sairaalaan. Tukea pidin kyllä tunnollisesti ja pitkään.

• heltaton

Tehtiinkö sinulle perinteinen alakasvojen facelift, jossa arpi kulkee ohimoiden ja korvan edusta kautta aina korvan taakse ja siellä vielä hiusrajaan? Entä tuliko leikkaushaava myös leuan alle? Ja kuinka iso se haltta sinulla oli?

Ajattelin vain omaa tapaustani (pieni heltta), sillä minulla haava päättyi korvalehden alareunaan eikä leuan alle tarvinnut tehdä haavaa. Helttaan tuli kyllä pieni rasvaimu ja alakasvojen lihaksia nostettiin sekä ylimääräistä ihoa poistettiin. Hiukan olen alkanut jännittää, josko se heltta sieltä vielä riipahtaa esiin, sillä toiveissa olisi, että tulos nyt pysyisi ainakin 5 vuotta.

• mieluusti

Mieluusti kuulisin helttasi poistosta enemmän, koska sama ongelma. Näkyykö arvet ja kuinka pitkä sairasloma. Ja toki olisi kiva tietää , kuka tekee hyvää jälkeä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4586
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe