Minun mielestäni ylivoimaisesti Eva. Hyväksi kakkoseksi tulee Tete.
kuka on kaunein?
6
1066
Vastaukset
- khyllää
eva on ehdottomasti kaunein.siinä on sitä jotain.
tetehän on aika perusmuijja - mämmi
Mun mielestä Alexandra on kaunein tai ainaki sil on ihanat hiukset.. Tai no, oli, mut se sit meni lyhentämään ne, kyl neki on ihan hienot mut haukkusin sen silti siitä et se lyhens ne :D Kyl se muutenki on nätti.. Sillee ku kattoo jotai sen ite ottamii kuvii mis se ei oo täysis meikeis ja muis lavastuksis :)
- mämmi
siis anteeks, Africaa mä tarkotin mut olen tottunu kutsumaan nimella Alex tai Alexandra :D
- Jonttu1991
Vähän vaikea sanoa, kaikki omassa ikäluokassa, mutta jos joku pitäisi sanoa niin Lucía.
Ei nelikymppisenä hirveen paremman näköselt voi näyttää- MariaTeresa
mun mielestä ykköseksi tulee Lucìa ja kakkoseksi tulee Tète ja kolmoseksi tulee Africa
- :: Los Serrano ::
Aika vaikea sanoa, koska monet sarjasta ovat kauniita, ja todella kauniita ovatkin. Eva, Lucia, Afri, Tete ja Raquel taitavat silti olla ne kaikkein kauneimmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976