Minun mielestäni ylivoimaisesti Eva. Hyväksi kakkoseksi tulee Tete.
kuka on kaunein?
6
1105
Vastaukset
- khyllää
eva on ehdottomasti kaunein.siinä on sitä jotain.
tetehän on aika perusmuijja - mämmi
Mun mielestä Alexandra on kaunein tai ainaki sil on ihanat hiukset.. Tai no, oli, mut se sit meni lyhentämään ne, kyl neki on ihan hienot mut haukkusin sen silti siitä et se lyhens ne :D Kyl se muutenki on nätti.. Sillee ku kattoo jotai sen ite ottamii kuvii mis se ei oo täysis meikeis ja muis lavastuksis :)
- mämmi
siis anteeks, Africaa mä tarkotin mut olen tottunu kutsumaan nimella Alex tai Alexandra :D
- Jonttu1991
Vähän vaikea sanoa, kaikki omassa ikäluokassa, mutta jos joku pitäisi sanoa niin Lucía.
Ei nelikymppisenä hirveen paremman näköselt voi näyttää- MariaTeresa
mun mielestä ykköseksi tulee Lucìa ja kakkoseksi tulee Tète ja kolmoseksi tulee Africa
- :: Los Serrano ::
Aika vaikea sanoa, koska monet sarjasta ovat kauniita, ja todella kauniita ovatkin. Eva, Lucia, Afri, Tete ja Raquel taitavat silti olla ne kaikkein kauneimmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522127
- 622042
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131561- 621372
- 501339
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41855Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit90727Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118717Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33688- 40653