Minun mielestäni ylivoimaisesti Eva. Hyväksi kakkoseksi tulee Tete.
kuka on kaunein?
6
1082
Vastaukset
- khyllää
eva on ehdottomasti kaunein.siinä on sitä jotain.
tetehän on aika perusmuijja - mämmi
Mun mielestä Alexandra on kaunein tai ainaki sil on ihanat hiukset.. Tai no, oli, mut se sit meni lyhentämään ne, kyl neki on ihan hienot mut haukkusin sen silti siitä et se lyhens ne :D Kyl se muutenki on nätti.. Sillee ku kattoo jotai sen ite ottamii kuvii mis se ei oo täysis meikeis ja muis lavastuksis :)
- mämmi
siis anteeks, Africaa mä tarkotin mut olen tottunu kutsumaan nimella Alex tai Alexandra :D
- Jonttu1991
Vähän vaikea sanoa, kaikki omassa ikäluokassa, mutta jos joku pitäisi sanoa niin Lucía.
Ei nelikymppisenä hirveen paremman näköselt voi näyttää- MariaTeresa
mun mielestä ykköseksi tulee Lucìa ja kakkoseksi tulee Tète ja kolmoseksi tulee Africa
- :: Los Serrano ::
Aika vaikea sanoa, koska monet sarjasta ovat kauniita, ja todella kauniita ovatkin. Eva, Lucia, Afri, Tete ja Raquel taitavat silti olla ne kaikkein kauneimmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201625- 191434
- 171421
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61419Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351295