tämän palstan yksi vakio "raamattu on korkein totuus silloin kun minä luen sitä" kirjoittaa tuolla alempana näin:
"Minne menet Jumalaa piiloon?
Kirjoittanut: Eroe 26.11.2008 klo 23.15
Lapsena ajattelin, että vaikka menisin kamarissa pimeään komeroon, niin sieltäkin Jumala minut näkee."
hiukan epäselväksi kävi että uskooko kyseinen nikki vielä siihen, että jumala näkee vaikka menisi "komeroon piiloon"?
edelleen laajempi kysymys: mitä eroa on lapsen uskolla ja uskovaisen aikuisen uskolla? jos lapsena on uskonut joulupukkiin ja jumalaan, niin uskooko sitten vanhempanakin kumpaakin? vai uskooko vain toiseen?
jumalaa piiloon...
3
146
Vastaukset
Mutta Jumala on todelinen..mene luontoon ja kun olet opetaja,niin mieti luonnon järjestystä,ja yleensä tätä maailmankaikeutta..esim..miksi maapallo on just siinä paikalla,että elämä on mahdolista.
- umpi-hetero
oikein tarvitaan? elämähän menee eteenpäin juuri niin kuin evoluutio tietää ja kuvaa.
- etkös kasvanutkin
kun kasvoin mieheksi,.....
Mitenkäs se jatkuikaan?
Uskotko vielä sihen mihin lapsenakin?
Lasten uskon kaltaista luottavaista uskoa Jeesus peräänkuuluttaa Raamatussa--ei lapsellista.
Aikuisuuteen kasvettaessa normaalisti hylätään se mikä lapsen on, kuten joulupukki.
Usko Jeesukseen säilyy, koska se perustuu anteeksiantamukseen ja rakkauteen ja Pyhään Henkeen.
Ja uskon alkaja Jeesus on uskon takana joka Häneen kohdistuu....
Tuliko selväksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381