Onko adventistien opissa ja ajattelussa sallittu kaikki mitä Raamatussa ei ole kielletty?
Entä onko kaikki mitä Raamattu ei nimenomaan salli, kiellettyä?
Onko kaikki se, mitä Raamattu käskee, velvoitettua?
Sallittu, kielletty ja käsketty adventisteilla?
9
217
Vastaukset
- toinenadventti
http://www.adventtikirkko.fi/etusivu.html
siitä vaan tutkimaan, niin löydät vastauksetNiin varmasti. Oppi varmaan löytyy sieltä mutta löytyykö lyhkäsiin kysymyksiini vastaukset?
- advarina
Ja jos kristinmusko kiinnostaa, voit löytää sen täältä ja verrata! Eroa löytyy ja rutosti!
http://www.nic.funet.fi/pub/doc/bible/fi/1933,38/UT.html advarina kirjoitti:
Ja jos kristinmusko kiinnostaa, voit löytää sen täältä ja verrata! Eroa löytyy ja rutosti!
http://www.nic.funet.fi/pub/doc/bible/fi/1933,38/UT.htmlLähinnä minua kinnosti vastaukset kysymyksiini mutta enpä noita saanut, ainakaan vielä.
- advarina (ei ole helppoa)
Epiktetos kirjoitti:
Lähinnä minua kinnosti vastaukset kysymyksiini mutta enpä noita saanut, ainakaan vielä.
Luuletko olevasi erityisessä asemassa täälläolijoiden joukossa?
Mistä tuo luulosi on kotoisin?
Eihän adventistit vastaa milloinkaan itse kysymyksiin.
Vastauksia varten heillä on pääkonfferenssinsa! advarina (ei ole helppoa) kirjoitti:
Luuletko olevasi erityisessä asemassa täälläolijoiden joukossa?
Mistä tuo luulosi on kotoisin?
Eihän adventistit vastaa milloinkaan itse kysymyksiin.
Vastauksia varten heillä on pääkonfferenssinsa!> Eihän adventistit vastaa milloinkaan itse kysymyksiin.
Vastauksia varten heillä on pääkonfferenssinsa! <
Eivätkö adventistit vastaa milloinkaan kysymyksiin itse, vaan Pääkonferenssi vastaa?
vai,
Eivätkö adventistit vastaa milloinkaan itse kysymyksiin, vaan Pääkonferenssi vastaa johonkin muuhun kuin kysymyksiin?- advarina
Epiktetos kirjoitti:
> Eihän adventistit vastaa milloinkaan itse kysymyksiin.
Vastauksia varten heillä on pääkonfferenssinsa! <
Eivätkö adventistit vastaa milloinkaan kysymyksiin itse, vaan Pääkonferenssi vastaa?
vai,
Eivätkö adventistit vastaa milloinkaan itse kysymyksiin, vaan Pääkonferenssi vastaa johonkin muuhun kuin kysymyksiin?En edes saa adventistina vastata muuten kuin virallisella opilla....jos minä muuten vastaan, en ole adventistina!
Ja jos en varmasti tiiä, ei ole syytä vastailla.
Adventtikirkko lupaa vasta ihmisiä kiinnostaviin Raamatun kysymyksiin mutta ei sitten vastaakaan.
Kysy vaikka tohtori kuhilaalta, jos et minua usko. advarina kirjoitti:
En edes saa adventistina vastata muuten kuin virallisella opilla....jos minä muuten vastaan, en ole adventistina!
Ja jos en varmasti tiiä, ei ole syytä vastailla.
Adventtikirkko lupaa vasta ihmisiä kiinnostaviin Raamatun kysymyksiin mutta ei sitten vastaakaan.
Kysy vaikka tohtori kuhilaalta, jos et minua usko.Eri kirkkokunnillahan on käsittääkseni vähän eroja siinä miten ne Raamatun käskyt ja kiellot ymmärtävät. Toisissa ymmärretään, että se mitä ei ole kielletty, on sallittu ja toisissa taas pikemminkin, että mikä ei ole käsketty tai mistä ei löydy Raamatun esimerkkiä, on kielletty.
- armon saaneena
Sallittu, kielletty ja käsketty adventisteilla?
Epiktetos 27.11.2008 klo 13.02
Onko adventistien opissa ja ajattelussa sallittu kaikki mitä Raamatussa ei ole kielletty?
>>Täällä ollaan jo iäisyysmatkalla, niin sallittu on varmasti rakkauden kautta toimiva sanan mukainen usko.<
Entä onko kaikki mitä Raamattu ei nimenomaan salli, kiellettyä?
>>Silloin ei eletä rakkaudessa, Jumalan osoittamassa päämärätietoisessa elämässä jos sanassa kielletty muuttuu myönteiseksi, kyse on sitten parannuksen tarpeesta väärästä asenteesta.<
Onko kaikki se, mitä Raamattu käskee, velvoitettua?
>> siitä tehdään henkilökohtainen tili Jumalan kasvojen edessä, täällä jo rakennetaan Jumalan valtakuntaa jokainen kohdaltaan sillä armoituksella mikä kullakin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463949Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭343444Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162823Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342699En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142512Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102074IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121186Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451127- 80996