http://www.patmos.fi/fin/taivaan_ja_maan_valilta/?id=168
16.11.
Leo Mellerin käsityksiä Obamasta
7
411
Vastaukset
- ISSAKI
hapatuksen viidakosta löytäisi? Kerro omin sanoin mitä satu-setä nyt on sanonut? Astuuko Gorba jo pian Venäjän johtoon ja yhdessä Obaman kanssa hyökkää Israeliin? Viimeksi kyseisen asian piti hoitua Clintonin aikana.Bush nyt oli Mellerin sielunveli ja nyt sitten tumma hipiäinen demokraatti astuu kehiin,mitä siitä voi tulla muuta kuin maailmanloppu.
Kuten tiedämme, sellainen huhu liikkuu maailman mediassa, että Iranin presidentti Mahmoud Ahmadinejad olisi muka sanonut, että "Israel olisi pyyhittävä pois maailman kartalta".
Intomieliset Israelin kannattajat taipuvat luonnollisesti uskomaan tälläiseen, koska heillä on ennakkokäsityksiä, jotka seuraavat heidän tunnetason mieltymyksiään.
Tässä on erittäin hyvä YouTube-video, joka rauhallisesti ja asiallisesti käy läpi presidentti Ahamdinejadin todellisen lausunnon, ja siinä ei ole ollut mitään tähän viittaavaa:
http://www.youtube.com/watch?v=4mScWWtRfGQ
Presidentti sanoi, että "Imaamin mukaan, tämän Jerusalemia miehittävän hallinnon on poistuttava ajan myötä."
Ei siis mitään minkään maan "poispyyhkimisestä". Tätä myyttiä on vain pidetty yllä maailman medioissa, jotta ihmisten mielissä saataisiin oikeutus Iranin vastaiselle hyökkäykselle.
Presidentin lausunto jatkui ja jatkostakin maailman medioissa näytettiin vain ensimmäinen lause:
"Mielestäni Israelin hallitus on väärä (fabricated, väärämielinen, väärennetty)."
Se miten hän jatkoi, on sensuroitu medioista pois. Hän nimittäin jatkoi näin:
"...ja olen puhunut siitä, kuinka tämä ongelma voitaisiin korjata.
Vastaus on demokratia. Me toivoisimme, jotta palestiinalaisten sallittaisiin osallistua vapaisiin ja oikeudenmukaisiin kansanäänestyksiin, voidakseen niissä ilmaista mielipiteensä.
Tarkoituksenamme on vain palvella kestävää rauhaa. Me tahdomme kestävän rauhantilan tuolle alueelle. Kestävä rauha voi tulla vain sillä tavalla, että ihmisten erilaiset näkemykset voivat kohdata toisensa."- tälläisistä
"rauhan miehistä" Jer.9:8. Tappava nuoli on heidän kielensä, vilppiä se puhuu; suullaan he puhuvat rauhaa lähimmäisensä kanssa, mutta sydämessään he juoniansa punovat. 9. Enkö minä näistä tällaisistä rankaisisi heitä, sanoo Herra, eikö minun sieluni kostaisi tämänkaltaiselle kansalle?
tälläisistä kirjoitti:
"rauhan miehistä" Jer.9:8. Tappava nuoli on heidän kielensä, vilppiä se puhuu; suullaan he puhuvat rauhaa lähimmäisensä kanssa, mutta sydämessään he juoniansa punovat. 9. Enkö minä näistä tällaisistä rankaisisi heitä, sanoo Herra, eikö minun sieluni kostaisi tämänkaltaiselle kansalle?
...?
- tuhat ja yksi
tälläisistä kirjoitti:
Vaarallista on kuunnella tietämättömien tuollaisia Mellerin selityksiä, ne voivat viedä mukanaan ja harhaopista on vaikea sitten irroittautua , se on enemmänkin psygologiaa se suuntunnustus ja uskon sitoumus.
Melleri kertoo nyky Israelin vaiheita Raamatussa kerrotuksi ja se on mielikuvitusta se ,ei Raamattu kerro nyky Israelista mitään Sionistit ja Kristinuskon jotkut haarat niin kertovat ,ei Raamattu .
Melleri kyllä itsekkin uskoo kertomaansa ei se muuten niin luontevaa olisi , olkaa varovaisisia hänen eksytyksensä suhteen .
Eikä Obama esiinny Raamatussa , Ei muuten koko Ameriikan manner esiinny siellä eivätkä V.T. kirjoittajat tunteneet sitä lainkaan.
Kriittisen tarkastelun alaisuuteen koko RadioDei ja Pathmos ! - ztsirp ztsirp
tuhat ja yksi kirjoitti:
Vaarallista on kuunnella tietämättömien tuollaisia Mellerin selityksiä, ne voivat viedä mukanaan ja harhaopista on vaikea sitten irroittautua , se on enemmänkin psygologiaa se suuntunnustus ja uskon sitoumus.
Melleri kertoo nyky Israelin vaiheita Raamatussa kerrotuksi ja se on mielikuvitusta se ,ei Raamattu kerro nyky Israelista mitään Sionistit ja Kristinuskon jotkut haarat niin kertovat ,ei Raamattu .
Melleri kyllä itsekkin uskoo kertomaansa ei se muuten niin luontevaa olisi , olkaa varovaisisia hänen eksytyksensä suhteen .
Eikä Obama esiinny Raamatussa , Ei muuten koko Ameriikan manner esiinny siellä eivätkä V.T. kirjoittajat tunteneet sitä lainkaan.
Kriittisen tarkastelun alaisuuteen koko RadioDei ja Pathmos !Mutta sinähän oletkin ateisti!
- tuhat ja yksi
ztsirp ztsirp kirjoitti:
Mutta sinähän oletkin ateisti!
Samoin kuin et tunne Raamatun V.T. kirjoituksia kun Melleriin uskot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29611531
- 1447116
- 1045922
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425249- 524361
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304179On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323591- 613584
- 813177
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223115