Hengellisyys

Jokerslaugh

Kun aina mollataan siitä ettei evoluutioteoriassa ole mitään hengellistä. Haluaisin kysyä että mitä sitten vaikkei olekkaan. Koko käsite hengellisyys on ihmisaivojen luoma käsite eikä sillä ole mitään tekemistä tämän maailman syntymisen kanssa.
Katsokaa vaikka tunnesokeita ihmisiä, jotka ovat sellaisia koska heidän aivojensa tunneosiot ovat vialliset. heidän hengellisyytensä on käynyt aika vähiin tämän takia. Älkääkä nyt yrittäkö perinteiseen tapaanne väittää minua tyhmäksi varsinkaan ennen kuin olette tehneet jonkin näköisen äö-testin.

8

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niidenkin

olisi ottaa Jeesus vastaan vapahtajana, muuten tulee ikuinen kidutus helvetissä.
      Jeesuksen tuleminen on lähelä. Raamattukin sanoo että vielä tämän sukupolven aikana Jeesus tulee !
      Tehkää parannus ja älkää olko homoja.

• Jokerslaugh

minua homoksi kretiinipelle. Minun mielestäni te näytätte kaikki kaappihomoilta jotka pettävät itseänsä. tarkoittaako se että minä en usko homouden olevan syntiä että minun mielestäni se ei ole inhottavaa kuin mikä. Miettisitte kerrankin tosissanne

• Jokerslaugh kirjoitti:

minua homoksi kretiinipelle. Minun mielestäni te näytätte kaikki kaappihomoilta jotka pettävät itseänsä. tarkoittaako se että minä en usko homouden olevan syntiä että minun mielestäni se ei ole inhottavaa kuin mikä. Miettisitte kerrankin tosissanne

...viesti, johon vastasit, oli trollin kirjoittama. Kreationistien kannalta on tietysti huolestuttavaa, että kieli poskessa kirjoittavat ovat aivan yhtä uskottavia kuin Raamatun sivujen läpi maailmaa katsovat. Keskustelun huumoriarvo tästä kieltämättä kasvaa.

• niitä jumalia on monen moisia. Sotaisa jumala from israel/palestiina/akkad, rauhaa rakastava suuri buddha intian suunnalta, kunnioitettava sintolainen maailmankatsomus, sekä lukemattomat muut uskonnot ja jumalat.. miksi jahve olisi oikea?

• Jokerslaugh
        ravenlored kirjoitti:

niitä jumalia on monen moisia. Sotaisa jumala from israel/palestiina/akkad, rauhaa rakastava suuri buddha intian suunnalta, kunnioitettava sintolainen maailmankatsomus, sekä lukemattomat muut uskonnot ja jumalat.. miksi jahve olisi oikea?

siinä pulma

• juutas.

Mitähän se hengellisyys oikeastaan on? Olen usein kysellyt, mutta kukaan ei ole osannut vastata.

• Pittsburgh

Tiesitkö että koko maailma on luotu hengelliselle perustalle?

• Jokerslaugh

että maailma on luotu hengelliselle perustalle vain teidän mielikuvituksessanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      33
      4943
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      71
      3234
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      81
      3111
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      309
      2614
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2232
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2171
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1371
    8. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      15
      1360
    9. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      47
      1308
    10. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1220
    Aihe