Eureka

Season 4 ?!?

Siis kysymys on Tuleeko eureka sarjasta 4 kautta ?

11

1677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vhatteheck?

      Justhan se alko Subilta, miten sä nyt jo neloskautta haikailet kun vasta pari jaksoa koko sarjasta on esitetty.

      • !?!

        Katon sarjaa jenkkien tahtiin ja siellä ollaan menty jo 3 kausi loppuun... Eli tuleeko sarjasta vielä jatkoo, googlettaa yritin muuta laihoin tuloksin...


      • kumiankka
        !?! kirjoitti:

        Katon sarjaa jenkkien tahtiin ja siellä ollaan menty jo 3 kausi loppuun... Eli tuleeko sarjasta vielä jatkoo, googlettaa yritin muuta laihoin tuloksin...

        että täältä löytyis sarjan tekijöitä? Hehheh...miks et menis fanifoorumeille kyselemään täältä niitä tuskin löytää...


      • On niitä
        kumiankka kirjoitti:

        että täältä löytyis sarjan tekijöitä? Hehheh...miks et menis fanifoorumeille kyselemään täältä niitä tuskin löytää...

        On täältä aikasemminkin löytynyt ASIALLISET vastatukset kysymyksiini.


    • mukaan

      sarjasta tehty kolme kautta, yht. 39 jaksoa. Ei ollut mainintaa season 4:sta, mutta voihan se Jenkkilöissä olla parhaillaan menossa.

      • näin se on

        menossa on 3. season ja jos jatkuu vielä, niin season 4 alkaa joskus heinäkuussa 2009 jenkeissä


    • voi myös
    • vammanennimimerkkivaatimus

      Mitään varmuutta neljännestä kaudesta ei ole vielä ilmoitettu. Tällä hetkellä jenkeissä on esitetty kolmannen kauden 8. jaksoon saakka. Eureka on tällainen tynkä kautinen jossa on vain 13. jaksoa per kausi, toisin kuin perussarjassa jossa on 20-23 jaksoa per kausi. 13 jakson kausilla on pidemmät loma ajat, siksi se meni jo syyskuun lopussa jenkeissä tauolle, viimäset viisi tulevat ensivuoden puolella. Ja tosiaan jos neljäs kausi ilmestyy, se alkaa sitten heinäkuussa 2009, niinkuin valtaosa sarjoista.

      • Ejido

        Itse asiassa Eurekan kolmas kausi tulee kattamaan kaiken kaikkiaan 21 jaksoa!
        Ensimmäiset kahdeksan on siis nyt jenkeissä esitetty jo ja on huhuttu sarjan palaavan tauolta kuluvan kevään aikana. Tarkkoja päivämääriä ei ole siis vielä julkistettu.
        Viivästystä aiheuttaa muun muassa se, että loppukauden jaksoja ei kuvata esitysjärjestyksessä.

        Varsinaisesta neljännestä kaudesta sen sijaan ei ole vielä mitään tietoa!


      • carter_
        Ejido kirjoitti:

        Itse asiassa Eurekan kolmas kausi tulee kattamaan kaiken kaikkiaan 21 jaksoa!
        Ensimmäiset kahdeksan on siis nyt jenkeissä esitetty jo ja on huhuttu sarjan palaavan tauolta kuluvan kevään aikana. Tarkkoja päivämääriä ei ole siis vielä julkistettu.
        Viivästystä aiheuttaa muun muassa se, että loppukauden jaksoja ei kuvata esitysjärjestyksessä.

        Varsinaisesta neljännestä kaudesta sen sijaan ei ole vielä mitään tietoa!

        Eurekan 3. (tai 3.5 miten sen ottaa) tuotantokausi alkaa tänään 10.07.2009.

        Jaksoja jatkuvaan tuotantokauteen ei tule kokonaisuudessaan kuin 18 aikaisemmin suunnitellusta 21:stä.


    • syfy

      Missä on neloskauden jaksojen 8-10 subit?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe