Black Testo

uteliaskukkakakkakeppi

TUOTTEELLA TUHANSIA TYYTYVÄISIÄ KÄYTTÄJIÄ!!!!????

löytyiskös täältä tyytyväisiä papanan popsioita??

24

7261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hsbs

      Ei löydy ainakaan vielä, mutta otan tuon tuotteen PITKÄAIKAISEEN testiin jossain vaiheessa, sillä jos syöt vain yhden purkin niin sama kuin polttaisit rahasi alepan mainossytkärillä.

      • nii i

        Joo itse koitin yhden purkin sitä ja oli pikkasen kallista enkä siittä yhesta purnukasta huomannu mitään ihmeempiä. Kerro toki pitkäaikaisen vaikutuksen jälkeen mitä on tapahtunut :D itse tosin olen menetänyt uskon tribuluksii sun muihin...


      • Nimetön
        nii i kirjoitti:

        Joo itse koitin yhden purkin sitä ja oli pikkasen kallista enkä siittä yhesta purnukasta huomannu mitään ihmeempiä. Kerro toki pitkäaikaisen vaikutuksen jälkeen mitä on tapahtunut :D itse tosin olen menetänyt uskon tribuluksii sun muihin...

        Vitut nuo tribulukset mitää toimi.
        Korkeintaan kulli seisoo vähän paremmin,mut that`s it.
        Lihaskasvuun ei kyllä ole itellä ollu mitään vaikutusta vaikka olen kokeillut noita eri valmisteita missä on jopa ollut 2000mg tribulusta per annos jne...
        Rahan haaskausta.


      • hansseeni
        Nimetön kirjoitti:

        Vitut nuo tribulukset mitää toimi.
        Korkeintaan kulli seisoo vähän paremmin,mut that`s it.
        Lihaskasvuun ei kyllä ole itellä ollu mitään vaikutusta vaikka olen kokeillut noita eri valmisteita missä on jopa ollut 2000mg tribulusta per annos jne...
        Rahan haaskausta.

        Yhdyn väittämään, että paskapuhetta. Olen syönyt nyt viimeksi 2purkkia Black Testoa rankkaa salitreeniä ja lihas massa kasvaa yhtäpaljon kun pelkällä kovalla työllä. Noihin ei kannata hairahtaa, valetta kaikki, steroidit on sitten asia erikseen mut näihin ei ainakaa mene kun rahat ja se on fakta!


      • al gore
        hansseeni kirjoitti:

        Yhdyn väittämään, että paskapuhetta. Olen syönyt nyt viimeksi 2purkkia Black Testoa rankkaa salitreeniä ja lihas massa kasvaa yhtäpaljon kun pelkällä kovalla työllä. Noihin ei kannata hairahtaa, valetta kaikki, steroidit on sitten asia erikseen mut näihin ei ainakaa mene kun rahat ja se on fakta!

        Joo,toihan on ihan paskanmarja tuote mokoma black testo.
        Siitä on tutkittua tietoa ensinnäkin että tribuluksen vaikutus on niin olematonta lihaksen kasvuun ettei sillä ole mitään vaikutusta ja muutenkin tuo tuote ei ole kuin rahan haaskausta.
        Jos nyt ihan oikeesti laillisia aineita kehutaan,niin hera ja kreatiini glutamiini on mitkä toimii sekä viimeisinpänä beeta alaniini.
        Mut blackteston voi työntää vaikka anukseen.
        Hölmöt jotko tota ostaa ja uskoo,ei takuulla tuo mitään gainia lihaskasvuun.
        Ja hitto mikä hinta silläkin on,ei kyrsis laittaa rahoja harakoille(tai siis lisäravinne myyjille)


      • Sika-niska!
        al gore kirjoitti:

        Joo,toihan on ihan paskanmarja tuote mokoma black testo.
        Siitä on tutkittua tietoa ensinnäkin että tribuluksen vaikutus on niin olematonta lihaksen kasvuun ettei sillä ole mitään vaikutusta ja muutenkin tuo tuote ei ole kuin rahan haaskausta.
        Jos nyt ihan oikeesti laillisia aineita kehutaan,niin hera ja kreatiini glutamiini on mitkä toimii sekä viimeisinpänä beeta alaniini.
        Mut blackteston voi työntää vaikka anukseen.
        Hölmöt jotko tota ostaa ja uskoo,ei takuulla tuo mitään gainia lihaskasvuun.
        Ja hitto mikä hinta silläkin on,ei kyrsis laittaa rahoja harakoille(tai siis lisäravinne myyjille)

        Joo toi Black Testo on aivan täyttä kusetusta, ite vedin purkin tupla annostuksella. Ei mitään hyötyä, rahat vaan meni. Samalla rahalla saa melkein jo kuurin horppaa. Parhaat aineet on just noi Kreatiini, Glutamiini ja Beeta alaniini..ja tietenki vitamiinit..Ne on luonnollisia aineita jotka toimii. Mutta Kreatiinin kanssa kannatta pitää taukoa välillä, eli syödä vaikka kuukausi ja sitte pitää viikon tauko. Ja muistaa juoda paljon vettä.


    • reiaaaghhh

      vähentää gynegomastian tuloa jollain ihmeen tavalla, ainakin thaikkujen kanssa ja erektiokyky pysyi pitempään hyvänä. Sitä en tiedä onko mitään virkaa sellaisenaan voiman- ja massanhankinassa.

      Että joku vaan selittään, mihin tuo edellinen kokemus perustuu.

      • tertsi.k

        Kyllä on ainakin minulla toiminut hyvin tuo Black Testo!
        Olen käyttänyt muutamia muita tribulus tuotteita ja tämä ehdottomasti toimii ja itselläni huomasin vaikutuksen jo ekalla viikolla.
        En halua käyttää hormooneja ja jos kerran saan tästä lisäpotkua ja lihaksia niin miksipä en käyttäisi.
        Suosittelen kyllä


      • hilary2010
        tertsi.k kirjoitti:

        Kyllä on ainakin minulla toiminut hyvin tuo Black Testo!
        Olen käyttänyt muutamia muita tribulus tuotteita ja tämä ehdottomasti toimii ja itselläni huomasin vaikutuksen jo ekalla viikolla.
        En halua käyttää hormooneja ja jos kerran saan tästä lisäpotkua ja lihaksia niin miksipä en käyttäisi.
        Suosittelen kyllä

        Kyllä varmaan hormooneilla paremmin kehittyy kuin tribuluksella mutta kun en ainakaan itse aio alkaa mitään roinaa käyttmään niin tällaiset luonnolliset ja toimivat boosterit kiinnostavat minua kovasti.
        Black Testoa en ole vielä kokeillut mutta monia tribulustuotteita kyllä ja minulla ne ainakin toimivat.


      • bodarikundi
        hilary2010 kirjoitti:

        Kyllä varmaan hormooneilla paremmin kehittyy kuin tribuluksella mutta kun en ainakaan itse aio alkaa mitään roinaa käyttmään niin tällaiset luonnolliset ja toimivat boosterit kiinnostavat minua kovasti.
        Black Testoa en ole vielä kokeillut mutta monia tribulustuotteita kyllä ja minulla ne ainakin toimivat.

        Kokeilein vuosia sitten tribulusta, tuli enemmän finnejä kuin ilman niitä. Eli joko siinä on jotain hormonijäämiä tai sitten se oikeesti teki jotain. Myös epäpuhtaudet mahdollisia = finnejä.


      • tiidepp
        hilary2010 kirjoitti:

        Kyllä varmaan hormooneilla paremmin kehittyy kuin tribuluksella mutta kun en ainakaan itse aio alkaa mitään roinaa käyttmään niin tällaiset luonnolliset ja toimivat boosterit kiinnostavat minua kovasti.
        Black Testoa en ole vielä kokeillut mutta monia tribulustuotteita kyllä ja minulla ne ainakin toimivat.

        voiko naiset muuten käyttää testobuustereita? tuli vaan mieleen..


    • ho13212

      huvittavaa kun nää tribulukset sun muut humpuukit on monin kertasesti kalliimpia kun ihan oikeet steroidit

      • joulukka

        joo, mutta tajuatko v***tun idiootti että kaikki ei halua alkaa piikittämään itseenä mitään horppaa!??
        Sinä varmaa ostat kaikki maailman feikkikamat ja riskutat itseesi oliiviöljyä kun saat niin halvalla...


      • isodino
        joulukka kirjoitti:

        joo, mutta tajuatko v***tun idiootti että kaikki ei halua alkaa piikittämään itseenä mitään horppaa!??
        Sinä varmaa ostat kaikki maailman feikkikamat ja riskutat itseesi oliiviöljyä kun saat niin halvalla...

        Mulla tää toimii ainakin todella hyvin. Voin suositella kaikille.
        Hyödyt mitä olen tuosta saanut, on niin suuret ettei hinta tunnu pahalta, ainakaan minusta.


      • jankon betoni
        isodino kirjoitti:

        Mulla tää toimii ainakin todella hyvin. Voin suositella kaikille.
        Hyödyt mitä olen tuosta saanut, on niin suuret ettei hinta tunnu pahalta, ainakaan minusta.

        niin ja eikös se ole melko henkilökohtaista miten mikäkin aine just suhun vaikuttaa.
        jos ei välttämättä horkkaa halua vetää niin onhan black testo kokeilun arvonen.
        jos satut olemaa just niitä harvoja keihin se ei vaikuta mitenkään niin sehän on vaan
        tosi huonoo tuuria


      • sepodf
        jankon betoni kirjoitti:

        niin ja eikös se ole melko henkilökohtaista miten mikäkin aine just suhun vaikuttaa.
        jos ei välttämättä horkkaa halua vetää niin onhan black testo kokeilun arvonen.
        jos satut olemaa just niitä harvoja keihin se ei vaikuta mitenkään niin sehän on vaan
        tosi huonoo tuuria

        http://www.youtube.com/watch?v=cau_kdLUX60&feature=related

        Tuosta vähän mietittävää ennenkö ostaa mitään "boostereita"

        Kannattaa kattoa tuo koko dokumentti.


    • Kekeke

      Niin, eikös tuotteen mainospuheessakin sanota, että maksimoi kehon oman testosteronin tuotannon. Jos teillä ei vaan keho tuota testosteronia , siis teillä joilla ei ollut vaikutusta???

    • cdsafadsfsadfads

      Moro, oon tribulusta fastin ja yhtä toista vetänyt ja mun mielestä toimii hyvin, lihakset kasvaa nopeemmin, ei nyt testo-nopeemmin mutta kuitenkin ja jaksaa laittaa enemmän painoa ja tehdä sarjat paremmin loppuun väsymättä. Mielestäni hyvää tavaraa mutta toivottavasti ei ole haittavaikutuksia kovasti. Saakelin pahalta maistuu joten kannattaa ostaa niitä mitä on kapseleissa. Näitten kamojen kanssa ei kannata eds odottaa että tulee joku hormonivaikutus, horkkavaikutuksen saa vaan horkilla. Mutta potkii silti ihan hyvin, horkat potkii ihan tusti.

    • Shwartznegger

      Halusin tota Black Testoo kyllä kokeilla. Itselläni toimi ainakin toi Test !
      En saanu enään painoo ylös 82kg:sta pariin kuukauteen, vedin tommosen Test purkin ja nous 86kg:n.
      Sen huomasin ainakin, että nälkä ja panetus kasvoi huomattavasti! Kaverrillani ei kuulemma toiminut taas yhtään!
      Että riippuu näköjään aika paljon ihmisen testosteronin tuotannosta suhteessa maksimeihin.

    • teuska3

      black pasko.D. itse olen nyt 2 viikkoa syönyt natadrolia ja on toiminut mielestäni hyvin jaksaa enemmän väsymättä ja painoja saanut lisää enemmän tankoon.hintahan on aika tyyris kun 45euroa. ja sitten olen sivulla ottanut tribulus ironmaxx ultra strong 1600mg.päälle. saapi nähdä onko näistä natadroleista sun muista nytte sitte hyötyä pitkän päälle. aika näyttää :D

      • teuska3

        niin ja tietysti greatiinit ja glutat päälle. unohtamatta tietysti ruoat.


    • veli7

      Miusta tuntuuettä jäbikset joilla ei ole black testo toiminut, nii on saman aikaisesti vähentänyt salilla käyntiä/ painoja kun on aatellu että nyt ne kasvaa vähemmälki ?

    • veli7

      ja uskon vaikutuksen olevan aika yksilöllistä, sillä meillä jokaisella on vähä erillainen hormooni toiminta joten se buustaa jokaisella vähän eritavalla .

    • pöyrööö

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe