lotossa

jättipotti!!

41

14795

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieman tavanomaista

      Aikaisemmassa, luulenpa, että potti kasvaa vielä kierroksen verran. Näinhän se on yleensä joulun tienoilla mennyt, ei kai tavoista poiketa?
      Sitten potti jakaantuu siten, että kukin voittaja saa hieman normaalia viikkovoittoa suuremman summan.
      Veikkausyhtiö saattaa tosin yllättää, antamalla potin yhdelle valitulle ja saa taas hehkuttaa, kuinka kannattaa lotota.

      • -s-

        tosiaankin joka vuosi ennen joulua on suuri jättipotti jaossa, toinen on aina juhannuksen aikoihin. miten onkin mahdollista et joka vuosi kertyy iso potti samaan aikaan.


    • Nyt pitäisi katsella kaikki aikaisemmat lottovoitot millä numeroilla ne on voitettu. Ne luvut sitten naputtelisi tietokoneeseen ja konehan kertoisi oikea lottonumerot tälle kierrokselle. Pitäisiköhän minun tilata jo etelänmatka, muutama mersu ja muutama pullo lapinkultaa lottovoiton kunniaksi...;)))

      • lottosin jo

        ei sinun kannata lotota minä lottosin,on varma
        rivi tein hiukan taikojani.Tilasin venäjältä
        Ladan kattoluukulla ja valkosivu renkailla.Lä-
        hen lomamatkalle Kuopioon oon siellä ainakii
        kolme päivää "ei siellä enempää kestä"sitten
        toteutan haaveeni ja tilaan Aku Ankan


    • göyhä

      ei raha ketään onnellisex tee mutta se helepottaa olotilaa.

      • näin on..

        Kaikkihan köyhyyttään valittaa, mutta järkeään ei kukaan epäile heikommaksi.


    • Ter-o

      kaksi riviä pistin jo :D

    • MILJONÄÄRI JO

      KUN EI TÄSTÄ RAHASTA OLE PUUTE niin tässä varma tuleva rivi itsehän ne sinne laitan 1,10,13,21,3,38,39. varanumerot on 20,6 JOS otat nämä varmat muista pistää kerroin nämä on monella !

    • helvetin jättipotti?

      sehän on räikkösen kuukauden palkka. ja räikkönenhän on vaan autokuski.

    • vähempää kiinnostaa

      en taatusti laita pennejäni veikkaus oy:n pussiin. Ennemmin pidän ne itse. Mahdollisuus voittaa kun on vain noin 1/15 miljoonasta

      • minulla 60/15 miljoonasta

        oletpa nirso kun edes yritä,jokuhan sieltä aina
        voittaa HÖH HÖH kipitä kitkalle lottoomaan


    • petosta

      olen ihmetellyt miten joku yritys voi noin härskillä tavalla ilmotella,että nää kommarit ei ole hätkähtäneet?
      no kun on valtion firma!niin millään kohtuudella ei ole väliä! ei ilmoteta että mahdollisuus on olematon ja pienipalkkaiset/eläkeläiset lyö rahaa sumeilematta mainoksien houkuttelemina!
      miksi tällaista törkeyttä sallitaan? jos yksityinen ilmoittelisi samalla lailla mitä vaan,olisi kalterit jo tuttuja! hyväksynnän syy on valtionvirkaihmisten loputon ahneus!
      kukaan ei välitä!
      ainahan sen joku saa! on yleinen mielipide,ehkä se olen minä? mutta jos vähänkin vaivautuu ajattelemaan,ei uhkapeliä LOTTOa voi pelata kuin minimi panoksella 0,80€ jos lyö enemmän häviää enemmän.
      jos yksi pingispallo on yksi numerosarja,niitä pitäisi olla yli 15miljoonaa-kpl,eli karkeasti 950neliön halli täynnä pingispalloja. sieltä sitten joka viikko valitset sen yhden joka voittaa? heität tikalla! helppo nakki.niin ja osumasi tilalle tulee välittömästi uusi sam numero.
      no mutta ostetaan niitä osuuksia vaikka 2000kpl =1600€?,heitetään niitä tikkoja yksittäin hujan hajan,tai sitten ostetaan neliö joka peittää sen 2000kpl.eli voitto mahdollisuus on n;1/7700 jokainen käsittää että voiton mahdollisuus on olematon mutta tappio on varma!joten jos et usko että 1 rivi riittää,niin älä pelaa,sillä voittoon ei tarvita kuin yksi rivi,
      2000;sta menee hukkaan aina 1999 ja voitto osuma on utopiaa!kuten osuma ylipäätään,pikkuvoittoja ei kannata edes noteerata.
      kuitenkin 52x1600€=83200€ ja se on varmaa voittoa-vuodessa jos et tuhlaa jonninjoutavaan,tässä esimerkissä.
      niin jos jotain edes osuu muutoin olet putsplak.

      • yrittijäX

        kylläpä pilasit monelta viikottaisen ilon.


      • ONNISTUUKO

        Vielä kellään laittaa (jotka näitä laskee ja ymmärtää) KAIKKIEN uhkapelien mahdollisuudet prosenteissa ja käytännössä "voittaa se JÄTTIPOTTI", koska nyt sitä tietoa tarvitaan! Please!!! -ikuisesti kiitollinen Erika-


    • Nimetön

      Kaikista eniten siinä häviää kun lottoaa. :) Ja kun tämäkin herra ei halua kokea sitä että oikea jokeri-rivi sattuisi tulemaan veikkaamattomaan paperiin niin on pakko ottaa aina jokeritkin. Yhteensä 3,60 e. Kaksi riviä lottoa ja jokerit kittooos. :P

    • vakio rivi

      On ollut yksi vakio rivi ijät ajat.
      Isä joskus tehnyt ja minä jatkan hänen mentyään paremmille maille.
      Tähän mennessä on antanut kaikki muut paitsi 7-oikein, eli viimeisin suurin on 6 vara jos järjestyksessä mennään niin nyt olisi sopiva paikka tulla osuma. Vaikka vähempäänkin olisin tyytyväinen, parantaahan sillä rahalla voi elämän laatuaan mutta ei aitoa rakkautta ostaa voi..

      • PYSYTÄÄN TOTUUDESSA

        no jopas olette erikoisen rivin keksineet jos yhdellä rivillä olette melkein joka voittoluokan saaneet kiinni.(Mitä en kyllä todeksi usko) Itse olen veikannut loton alusta 40riviä joka viikko ja viisi oikein olen saanut suurimpana oikein tuloksena,mutta uskon että ehkä jo huomenna voin täyttää unelmani JA POLTTAA TYÖVAATTEENI.


    • aoijrijn

      todella pieni joten ei kannata pelata

    • yhden ruudun

      ihan vain pelosta että joku muu voittaa sen.Pajonko yks ruutu maksaa?

    • ja kissalle lohta jos 7 oikein pamahtaa. Jätin juuri 5 kuponkia lottoa vetämään. Ihme on jos en saa edes omiani pois.

      • OLIS SAATAVA

        SIKALAAN UUDEN PASKATALIKON HANKIN KUNHAN VOI-
        TAN LOTOSTA,JA KUMIKENGÄN PAIKKOJA NE TÄYTYY
        MUISTAA LOTOTTU ON 12 RISTIN HARAVA JA 2 HAJA-
        RIVIÄ OISKOHAN PITÄNYT TEHÄ ENEMMÄN


      • ensisiaisesti
        OLIS SAATAVA kirjoitti:

        SIKALAAN UUDEN PASKATALIKON HANKIN KUNHAN VOI-
        TAN LOTOSTA,JA KUMIKENGÄN PAIKKOJA NE TÄYTYY
        MUISTAA LOTOTTU ON 12 RISTIN HARAVA JA 2 HAJA-
        RIVIÄ OISKOHAN PITÄNYT TEHÄ ENEMMÄN

        polkupyörään uusi takarengas ja mäystimet suksiin


    • Pertza2

      Aiemmin haaveilin aina ison jättipotin aikaan, mitä tekisin jos voittaisin. Nyt ei jaksa, koska keski-iässä alkoi sydän piiputtaa. Rahalla ei valitettavasti tee mitään, jos terveys menee.

      Suorastaan vituttaa, kun elämän pitäisi olla vasta puolessa välin ja nyt jo alkaa terveys hiipua...

      • suuri voitto

        olisi tavalliselle kansalaiselle aivan liikaa. Mielestäni pottia ei saisi kasvattaa liikaa, vaan olisi muu jakosysteemi.Vaikka sellainen, että jos ei täysosumaa, niin se jaettaisiin vaikka neljä oikein lotonneille.

        Jätin kupongin ja jos voitan, niin potti menee jakoon.Lapsia on viisi ja en itsekään ole suurituloinen. Täysinpalvelleena olen eläkkeellä. Miljoonien potista riittäisi jakaa monille tahoille ja niin tekisin. Erilaisiin hyvätekeväisyyskohteisiin antaisin taatusti rahaa.

        Ei rahalla saa terveyttä - ainakaan ikuista. Mutta moni saa ostettua rahalla kauneutta ja moni joutuu laittamaan omat varat vaikka sydänleikkaukseen. Tiedän tapauksia, jossa henkilö on maksanut itse sydänleikkauksen, kun muuten olisi pitänyt odottaa. Nimenomaan ohitusleikkauksia tehdään yksityispuolella paljon.


      • ET LUOVU EUROSTAKAAN
        suuri voitto kirjoitti:

        olisi tavalliselle kansalaiselle aivan liikaa. Mielestäni pottia ei saisi kasvattaa liikaa, vaan olisi muu jakosysteemi.Vaikka sellainen, että jos ei täysosumaa, niin se jaettaisiin vaikka neljä oikein lotonneille.

        Jätin kupongin ja jos voitan, niin potti menee jakoon.Lapsia on viisi ja en itsekään ole suurituloinen. Täysinpalvelleena olen eläkkeellä. Miljoonien potista riittäisi jakaa monille tahoille ja niin tekisin. Erilaisiin hyvätekeväisyyskohteisiin antaisin taatusti rahaa.

        Ei rahalla saa terveyttä - ainakaan ikuista. Mutta moni saa ostettua rahalla kauneutta ja moni joutuu laittamaan omat varat vaikka sydänleikkaukseen. Tiedän tapauksia, jossa henkilö on maksanut itse sydänleikkauksen, kun muuten olisi pitänyt odottaa. Nimenomaan ohitusleikkauksia tehdään yksityispuolella paljon.

        Turha vouhotta että antaa hyväntekeväisyyteen
        täyttä paskan jauhantaa


      • asiassa..
        ET LUOVU EUROSTAKAAN kirjoitti:

        Turha vouhotta että antaa hyväntekeväisyyteen
        täyttä paskan jauhantaa

        hiljattain oli jokin kysely tai tutkimus, jossa tuli selville, että naiset kokevat huonoa omaatuntoa, jos rikastuvat äkkiä. Sitä ilmeni sama, että naiset antavat ja antaisivat hyväntekevöisyyteen rahaa. Miehet ei.


      • tissittäjä
        asiassa.. kirjoitti:

        hiljattain oli jokin kysely tai tutkimus, jossa tuli selville, että naiset kokevat huonoa omaatuntoa, jos rikastuvat äkkiä. Sitä ilmeni sama, että naiset antavat ja antaisivat hyväntekevöisyyteen rahaa. Miehet ei.

        siksi naiset antaa "muutakin herkemmin"eipä oo
        tarvinnu isommin vongata,kyllä ne antaa hössäyttää viimeistään silloin saa tissiä kokeil-
        tuase on kun 7oikein


    • ffdjyrr

      Panisin oman maailmani kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti melkoisen sekaisexi.Ensi vuonna sitten ihmettelisin niitä eripuolilta maailmaa tulevia isäinpäivä kortteja...En taatusti sukanvarteen laittaisi ,makuuttaa voisin....Viina virtaisi,laulu raikaisi ja huorat pörräisi kuin kiimaiset kimalaiset kylessä kiinni,,,,,että sillä tavalla...Ei tarvitsisi perintöjä kenenkään odotella,,,

      • keiz0r

        Tein tossa täyren kupongin harava 18 lottost! Maksohan se vähäsen mut ooha sitä millä mällätä ::smoke


      • jompi kumpi

        toivotaan että meistä jompikumpi voittaa osattais
        ainakin käyttää rahat oikein otan sinuun yhteyttä jos voitan nimesi ja osoitteesi löytyy varmaankin puh:luettelosta minun tiedot löytyy ulosottomieheltä LYKKÄ TILL


      • 123

        ...meitä siipiveikkoja. Mehän ollaaan aina oltu kavereita. Onhan meillä sit piikki auki?


    • lottaamaan :) Vois kai sitä muutaman rivin laittaa.

    • KERRANKIN

      Nyt se ilo alkaa jippii huraa????))))((((¤44¤¤

      • Hindu--1

        Mielestäni on kohtuutonta sellainen juttu, että kun pelaa 6 riviä ja ei ole yhtään oikein, niin sillä ei voita mitään. Sitäkin voi vapaasti kokeilla, kuinka moni siinä minun lisäkseni onnistuu. Mielestäni olen yhdenlainen lottovoittaja... katkera sellainen:)


      • Tempokisukka

        Toi on liikaa yhdelle ihmiselle. Nyt jaat se meidän kanssa, eikös joo. Mä voi sulle yv:llä antaa mun tiedot niin jos vaikka viisi prosenttia voitosta laitat tilille. Ole niin kiltti!


    • Pummi kontulasta

      vanha sanonta että raha tulisi mutta ei se tule myös rikkaalle kyllä ne lotto koneet on hyvin säädetty juuti silleen että ei osu varmaan
      kyllä se on ihan tuurista kiinni..

      • outokumpuun

        tämä jättipotti on kuulema osunut samalle ihmiselle (jonkun putkialan yrittäjälle) aikoinaan kaksi kertaa. ja olikohan kummankaan kerran välillä edes paria-kolmea vuotta... näin puhuvat, mene ja tiedä...


    • DalaiPave

      Johan lähtis ruletti rullaamaan kun noi kohille napsahtais !

    • Pelkkää kusetusta koko lotto!

      Fiksupaa on laittaa nekin rahat säästöön niin on sitten vanhuudenpäiviksi edes jotain tilillä!

    • parempaansuuntaaan

      mulla jos voittaisin..menis voitosta osa velkoihin..sais elämän raiteille :) mutta onne tämän potin voittajille

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe