Hyrles työpaikkana ?

tietoa kehiin

Kertokaa paikasta, palkkataso, pomot, ilmapiiri ym.

43

10179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuullut

      että palkka olisi tosi surkee ja saa kokoajan pelkää koska menee työpaikka alta eli ei turvallinen paikka.

      • -------

        Eipä ole kuulemma työturvallisuuskaan kondiksessa.


      • vastaamatta

        Kuulopuheisiin perustuvat vastaukset.

        Annetaan kyseisissä asioissa totuudenmukaista tietoa, joka ei perustu pelkkään epäilyyn. Jooko?

        Mikä on surkee palkka ?
        Mikä on turvallinen ikuinen työntarjoaja ?

        Seuraava linkittäjä moittii työturvallisuutta kulopuheisiin vedoten ??????????


      • hyrhyr
        vastaamatta kirjoitti:

        Kuulopuheisiin perustuvat vastaukset.

        Annetaan kyseisissä asioissa totuudenmukaista tietoa, joka ei perustu pelkkään epäilyyn. Jooko?

        Mikä on surkee palkka ?
        Mikä on turvallinen ikuinen työntarjoaja ?

        Seuraava linkittäjä moittii työturvallisuutta kulopuheisiin vedoten ??????????

        tämä ääni itse sylttytehtaalta ?


      • Naputtelen !
        hyrhyr kirjoitti:

        tämä ääni itse sylttytehtaalta ?

        Olen toisen isomman yrityksen palveluksessa. ( Kylläkin Lohjalla.)

        Itse en tunne ketään kyseisessä yrityksessä työskentelevää henkilöä.
        Mutta kun tommoinen "munaton" kirjoittelu vähän alkaa ahistaa.

        Niin ittellekkin vuodenvaihteen jälkeen tulossa YT: neuvottelut.

        Ps. Jos kirjoitetaan jostain jotain ei epäillä vaan tiedetään, mielellään taustoista lähtien. !


      • kuulopuheen perusteella
        Naputtelen ! kirjoitti:

        Olen toisen isomman yrityksen palveluksessa. ( Kylläkin Lohjalla.)

        Itse en tunne ketään kyseisessä yrityksessä työskentelevää henkilöä.
        Mutta kun tommoinen "munaton" kirjoittelu vähän alkaa ahistaa.

        Niin ittellekkin vuodenvaihteen jälkeen tulossa YT: neuvottelut.

        Ps. Jos kirjoitetaan jostain jotain ei epäillä vaan tiedetään, mielellään taustoista lähtien. !

        Ei tulisi mieleenikään kirjoitella pelkän kuulopuheiden perusteella.
        Tämä siitä työturvallisuudesta.
        Ovat viimevuosina kuulemma pyrkineet parantamaan sitä, vaan mene ja tiedä.


      • hehhhhe
        vastaamatta kirjoitti:

        Kuulopuheisiin perustuvat vastaukset.

        Annetaan kyseisissä asioissa totuudenmukaista tietoa, joka ei perustu pelkkään epäilyyn. Jooko?

        Mikä on surkee palkka ?
        Mikä on turvallinen ikuinen työntarjoaja ?

        Seuraava linkittäjä moittii työturvallisuutta kulopuheisiin vedoten ??????????

        kyllä nuo ihan todenmukaisia nuo kuulopuheet on.
        Palkka EI nouse, työturvallisuus (mikä työturvallisuus??), pomot on kuin onkin kipeästi johtamistaidon kurssia vailla olevia...ym ym ym.
        oma mielenterveys menee jos sinne töihin halajaa. EI KANNATA!
        Hyrles on lyhyesti sanottuna kaikkine omituisine omine sääntöineen samalla tasolla mitä työn teko oli 1970-luvulla. Tosin se "ruokakello" ei soi, mut hyvinkin tarkkaa ruokailujen suhteenkin on.


      • hehhhh
        hehhhhe kirjoitti:

        kyllä nuo ihan todenmukaisia nuo kuulopuheet on.
        Palkka EI nouse, työturvallisuus (mikä työturvallisuus??), pomot on kuin onkin kipeästi johtamistaidon kurssia vailla olevia...ym ym ym.
        oma mielenterveys menee jos sinne töihin halajaa. EI KANNATA!
        Hyrles on lyhyesti sanottuna kaikkine omituisine omine sääntöineen samalla tasolla mitä työn teko oli 1970-luvulla. Tosin se "ruokakello" ei soi, mut hyvinkin tarkkaa ruokailujen suhteenkin on.

        niin ja itsehän olin tässä paikassa töissä puolisen vuotta..joskus taannoin, yhteyksiä vielä sinne päin ja ei ole mikään muuttunut vieläkään.


      • hana
        kuulopuheen perusteella kirjoitti:

        Ei tulisi mieleenikään kirjoitella pelkän kuulopuheiden perusteella.
        Tämä siitä työturvallisuudesta.
        Ovat viimevuosina kuulemma pyrkineet parantamaan sitä, vaan mene ja tiedä.

        mene kaupungille duuniin


      • Kokemusta on
        hyrhyr kirjoitti:

        tämä ääni itse sylttytehtaalta ?

        Ei siellä työntekijää osata arvostaa


      • 19dv89d1v1sv9s1
        Kokemusta on kirjoitti:

        Ei siellä työntekijää osata arvostaa

        Mitä nuoruusajoilta muistaa muutamia nykyisiä nk. firman avainhenkilöitä niin en ihmettele näitä kirjoituksia tippaakaan. On se kun ei aikuisenakaan osata käyttäytyä.


      • Miettikää vähän

        Olen seurannut tätä keskusteluketjua ja ihmettelen kyllä että mitä ihmiset oikein nykyisin hakee..sanoisin että työpaikka on "kullanarvoinen" tänä päivänä kun sen vain saa..jokainen hakee tietenkin koulutustaan ja kykyjään vastaavaa paikkaa mutta moni joutuu tyytymään ns alempiarvoisiin töihin.

        Lohjalle ei tule enää koskaan sitä "kulta-aikaa" mitä oli 60-70 luvulla kun teollisuutta oli,sitten tuli lama ja kynsin hampain ponnisteltiin eteenpäin töiden säilyttämiseksi niin duunarista johtajiin saakka,omassa työpaikassanikin oli puolenkymmentä kertaa lomautuksia ja irtisanomisia ja yrityssaneerauksenkin olen nähnyt ja kokenut.

        On täysin ala-arvoista kirjoitella täällä firmoista niiden nimillä ja heitellä kommenttejaan,Lohjalla toimii "puskaradio" sen verran hyvin että tietoa saa jos haluaa.

        En edusta ko firmaa enkä tunne sieltä ketään joten kirjoitan puolueettomasti.


      • vsv15d61vsd65sd
        Miettikää vähän kirjoitti:

        Olen seurannut tätä keskusteluketjua ja ihmettelen kyllä että mitä ihmiset oikein nykyisin hakee..sanoisin että työpaikka on "kullanarvoinen" tänä päivänä kun sen vain saa..jokainen hakee tietenkin koulutustaan ja kykyjään vastaavaa paikkaa mutta moni joutuu tyytymään ns alempiarvoisiin töihin.

        Lohjalle ei tule enää koskaan sitä "kulta-aikaa" mitä oli 60-70 luvulla kun teollisuutta oli,sitten tuli lama ja kynsin hampain ponnisteltiin eteenpäin töiden säilyttämiseksi niin duunarista johtajiin saakka,omassa työpaikassanikin oli puolenkymmentä kertaa lomautuksia ja irtisanomisia ja yrityssaneerauksenkin olen nähnyt ja kokenut.

        On täysin ala-arvoista kirjoitella täällä firmoista niiden nimillä ja heitellä kommenttejaan,Lohjalla toimii "puskaradio" sen verran hyvin että tietoa saa jos haluaa.

        En edusta ko firmaa enkä tunne sieltä ketään joten kirjoitan puolueettomasti.

        Ei täällä kukaan itse työtä väheksykkään vaan yrityksen johtamistapaa sekä henkilöstöpolitiikkaa. Pääkaupunkiseutu on niin lähellä, että jos Lohjalta ei sopivaa työpaikkaa löydyniin Helsingissä kyllä löytyy. Työmatkakin on vielä ihan kohtuullinen.


    • Tietävä.

      Tämä kyseinen firma tekee yhteistyötä
      työkkärin kanssa, siten että työkkärin huuhaa
      kurssilla olevat pakotetaan karessin uhalla työharjoitteluun ILMAISEKSI sinne 3-6 kuukaudeksi,
      näin ollen heillä on koko ajan ilmaista ORJATYÖVOIMAA käytettävissä.

      Näin se homma toimii ja mitään lakeja ei tässä tapauksessa rikota, tosin Lohjalla on monta firmaa
      missä toimitaan samalla tavalla käytetään Työkkärin ilmaistyövoimaa hyväksi karessin uhalla eli pakottamalla.

      • uutta työpaikkaa etsivä

        monta vuotta ja edelleen ja kyllä nuo tiedot pitävät paikkansa. Ei sieltä saa mitään muuta kuin paskaa käteen. Palkka ei nouse ja kohtelu on todella huonoa. Lähes jokainen siellä samaa mieltä


    • Osmo-T

      Käyttää ilmaista orjatyövoimaa Työkkärin karessin uhalla, kaverin oli
      pakko mennä sinne töihin aikoinaaan kurssin lopuksi ns harjoittelemaan kolmeksi kuukaudeksi, lupasivat vakituiseksi mutta kolmen kuukauden jälkeen heittivät pihalle kun Työkkäristä saapuivat uudet HARJOITTELIJAT, heh niillä on sopimus Työkkärin kanssa tästä kusetuksesta, heh

      • epäileväääääääää

        hyrlesissä paljon mamuja?otetaanko niitä lisää?


      • muuuuuuuuuuuuuuuuuuu
        epäileväääääääää kirjoitti:

        hyrlesissä paljon mamuja?otetaanko niitä lisää?

        saakohan siellä kaikki väriin katsomatta saman arvoista palkkaa? En usko!


    • ei enää ikinä

      itsekin hyrlesissä työskennelleenä, aika kurja paikka.. palkka ei nouse, lähes jokainen käy siellä kääntymässä ja vaihtaa paremaan paikkaan duuniin!

      • Hyvin kait menee ???

        >

        Eli voikohan tuosta vetää sen johtopäätöksen että duunipaikkoja on ja tulee kuin liukuhihnalta Lohjalla,kun yksi työnantaja ei miellytä niin vaihdanpa toiseen.


    • Työhaastattelussa

      Tuli käytyä työhaastattelussa Hyrlesissä 12.1. ja vasta sen jälkeen luin keskutelut, kun yksi kaveri sattui huomaamaan ja kertomaan asiasta minulle.

      Työnjohtaja, joka otti minut vastaan, vaikutti asialliselta, mutta tarkoitus oli varmasti antaa positiivinen kuva yrityksestä. Hän kertoi ensin yrityksestä ja sen jälkeen alkoi tenttaamaan minua erilaisilla kysymyksillä.
      Ensimmäinen kysymys: "Mitä sinä odotat uudelta työpaikaltasi?"
      Vastaukseni: "Yhteistyö eri työntekijöiden välillä toimisi."
      Toinen kysymys: "Millaisia kokoonpanotöitä olet tehnyt?"
      Vastaukseni: "Koonnut sähkösuodattimia tarvikkeista valmiiksi tuotteiksi, mitat 0,1mm:n tarkkuudella työntömitalla. Lisäksi koonnut valaisimia erilaisia malleja ja testannut niiden toimivuutta."
      Lisäkysymys edelliseen: "Kuinka monta johtoa valaisimissa oli?"
      Vastaukseni: "Mallista riippuen 3-10."
      Johtajan toteamus: "He eivät ensinkään tee valaisimia, jotoja voi olla sata, säännöllistä paikkaa ei ole, mihin tietty johto tulee. Se saattaa vaihdella. Lisäksi suojakoodit ja plussakoodit pitää tuntea."
      Kolmas kysymys: "Pystytkö omatoimiseen työhön?"
      Vastaukseni: "Pystyn, kun työ näytetään ensimmäisellä kerralla."
      Neljäs kysymys: "Miksi lähdin 1990-luvulla jatkokoulutukseen?"
      Vastaukseni: "Edellisen koulutuksen jatkonäkymät heikkenivät ."

      Näiden tenttausten jälkeen keskustelu jatkui vapaammissa merkeissä omista kokemuksista ja työnantaja kokemuksista ja mielipiteistä. Vetosin edelliseen työpaikkaani, josta jäin työttömäksi vuonna 2009, että osa porukasta lusmuili ja kävi tupakalla työaikana. Jos et tupakoinut pomo oli kimpussasi heti, kun et tehnyt töitä. Kerroin tämän Hyrlysin työnjohtajalle. Hänen mukaan töitä tekeville maksetaan parempaa palkkaa kuin lusmuaville ja samalla pystyy varoittamaan lusmuilusta, ettei siellä ole pakko olla, jos työ ei kiinnosta. Yksin tapahtuvassa työssä vastaat itse kaikesta, mikä on tulos ja mitä saat aikaan.

      Pomo katsoi läpi kaikki työ- ja opintotodistukseni ja totesiniiden perusteella uskovan, että hoidan ainakin työni. Sitten hän palasi aiemmin esittämäänsä kolmantten kysymykseen: "Pystytkö omatoimiseen työhön?" Siitä jäi epäilyttävä käsitys, mutta ei heittänyt pois valintalistalta kuitenkaan tässä vaiheessa.

      Haastattelun lopuksi hän kysyi, onko minulla jotain kysymyksiä? Löytyi minulta muutama kysymys. Yhden kysymyksen katsoi minulle plussaksi ja mielenkiinnoksi yritystä kohtaan. Siitä hän kirjoitti minulle yhden A4-arkin verran käsin tekstiä.

      Nyt odotellaan vastausta eikä vaihtoehdot siihen lopu.

    • Kari Köli Rautiainen

      No kuinkas kävikään....saitko paikan?
      Kun katselee että hyrles oy hakee jatkuvasti lisää työvoimaa varamies palvelun kautta niin kertoohan se jo jotain että ei siellä työvoima viihdy kuin hetken ja sitten otetaan jo uutta putkesta sisään, taas lupaillaan mahdollisuudesta vakinaiseen työhön ja hullut sen vaan uskoo :) Yhtiö vaan vetää hyvät tuet ... .. .

    • työtön orja edelleen

      tekee yhteistyötä työkkärin kanssa siis käyttää ilmaista kurssityövoimaa ja sitten sen päädyttyä laittaa pihalle, jos kapinoi vastaan niin tulee työkkäristä 3kk:n karessi, että näin, näin on jo jatkunut vuodesta 1997 saakka kun itse olin siellä orjana siis pakotettuna karessin uhalla, sanoivat heti että jatkoa ei ole luvassa, no eipä tietenkään koska uusia kurssilaisia on taas tulossa, hienoa kaikki hyötyy tästä järjestelystä paitsi onneton työtön jota pompotellaan..... :)

    • Vaihtakaa kaupunkia

      Suurin syy on LOHJALAISUUS..fakta juttu.
      Luojan kiitos ei tarvitse tehdä töitä enään Lohjalla, tuossa "kaupungissa" mikä täynnä kyräilyä ,kyttäilyä ja sisäänpäin lämpeneviä ihmisiä.Kunnon tuulipuku kansaa...

    • en aineka lohjalaine

      tiedän sieltä yhden tyypin joka on täys seko,tulee toiselle paikkakunnalle vittuilemaa ja yrittää puhuu muille järkee, mikä vittu näitä LOHJALAISIA vaivaa!!!!

    • Dippainssi

      Vieläkö meno samanlaista? Just sain käskyn hakea ko. paikkaan töihin.

      Juuri yhden henkisen pahoinpitelijän alaisuudesta lähdin. Onko siis samaa skeidaa luvassa täälläkin?

      Palkat maksetaan kun jaksetaan, mikään ei koskaan kelpaa vaikka teet just kuten käsketään, syntipukki olet kaikkeen jne?

    • lounaallelomps

      Ruoka ja muona on nyt tosi hyvää!

    • Ei näillä liksoilla lounasteta.

    • sluiba123

      Hyrlesissä parasta on hyvät rehdit työkaverit ja maukas lounas.

      • Vihainenduunari

        Olis kyllä kiva, jos olisi jotain muutakin.


    • coccco

      Uskomaton työpaikka! itseään täynnä oleva mukamas inssi kehuskelee päivät pitkät omaa osaamistaan ja aikaisempia tekemisiään. Kannattaisi keskittyä pitämään edes jonkin asteen toimintaa nykyisellä osastolla, ettei olisi itse kohta ainut työntekijä.

    • Väinämöine

      Viisi vuotta olleena. Palkka ei nouse.

    • Jambo

      Paras työpaikka Lohjalla!

      • Terasjorma

        Palkka 15e tunti, kelpaa.


    • HuhuHuhu

      Kuulemma ok paikka

    • Vanhanen44

      Palkka 10e tunti ja ei nouse. Ulkomaalaisia töissä paljon. Kannattaa kiertää kaukaa.

      • Anonyymi

        Tämän takia itse lähdin aikanaan. Näin tiimin kympin palkkanauhan, palkka oli 10,50€/h, itsellä oli silloin 9,5€/h.. Ei paljon tarvinnut miettiä saako palkankorotuksia hyvästä työsuorituksesta..


    • Anonyymi

      En suosittele kyllä kenellekkään kyseistä työpaikkaa. sen verran huono johtoporras ja ne näkevät ainoastaan sen yhden oikean tavan tehdä työt.

    • Anonyymi

      Nykyisellä nimellä Inission Lohja. Suosittelen kiertämään kaukaa sillä porukka vaihtuu jatkuvasti ja kommunikaatio ei toimi osastojen välillä. Myöskään nallekarkit eivät mene tasan kun toisella osastolla uusimmat vehkeet kun toisella 30vuotta vanhat piiputtavat laitteet. Hyväksikäyttäjiä koko paska täynnä.

      • Anonyymi

        Kyseessä onkin armoton orjakauppa. Nallekarkit toimivat hyvänä selityksenä. Se on kuin fysiikkaa. Äijillä on nykyään kvanttitilat housussa.


    • Anonyymi

      Nykyisin Inission nimellä toimiva firma. 90% työnjohdosta täysin osaamatonta porukkaa. Käsittämätöntä, että vielä 2000-luvulla tuollainen työtekijöiden
      Suorastaan vainoaminen on mahdollista.
      Erään osaston esimiehenä täysin kahjo ämmä, joka ei tajua hommista tuon taivaallista.
      Sekopää lähinnä, lääkitys vaihtoon tai jotain.

      • Anonyymi

        SR?


    • Anonyymi

      "Mitätöintiä, vähättelyä, ilkeilyä, syyttelyä, syyllistämistä, syrjimistä, mustamaalaamista, manipulointia, vaientamista, alistamista, kiusaamista, painostamista, kontrolloimista, pelolla johtamista, työyhteisöstä eristämistä, epäasiallista ja epäoikeudenmukaista kohtelua, työtaakalla kuormittamista, perehdyttämättä jättämistä."

      Tälläistä esimiehet harrastavat ja se ylempien taholta hyväksytään joten en suosittele kenellekkään.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe