Ketä julkimoita teillä tääl on? Kenen elämää te täällä tirkistelette? Onko mitään inside juttui?
Lapualaiset julkkikset
25
4628
Vastaukset
- kyllä on
Harri Haatainen, Tapio Korjus ja Anneli Jäätteenmäki. Sekä kuollu kuupannut Esko Nikkari.
- tirkistelette?
tirkistelettekö näitten elämää?
- viälä mä
ja mun kampraatti...
- tarvitaan
tirkistelette? kirjoitti:
tirkistelettekö näitten elämää?
Jokainen paikkakunta tarvitsee idolinsa. Meillä on Korjus.
- sekä mun kaverit
viälä mä kirjoitti:
ja mun kampraatti...
:):):)
Sekä poliitikot ja virakamiehet. - monta
sekä mun kaverit kirjoitti:
:):):)
Sekä poliitikot ja virakamiehet.On Panuaja Pekkaa ja Paavoa ja Kaitsua ja Maijua ja Riittaa ja Esaa ja Masaa ja piispaa ja kirkkoherraa ja ruustinnaa
ja kaikilla vielä avecit. Heh,heh. Uudet ja entiset. Heh, heh. - Korjus ja
tarvitaan kirjoitti:
Jokainen paikkakunta tarvitsee idolinsa. Meillä on Korjus.
mistä se on kuuluisa?
- Ota selvää,
Korjus ja kirjoitti:
mistä se on kuuluisa?
jos et todella tiedä! Laita Googleen kirjaimet KORJUS.
- Tölli
Harri Haataisen suvun nimi oli alkuperäisesti Haatanen. Muuttivat nimen Haataiseksi.
- enkä kadehdi
ketään muuta onhan täältä juha-matti,,,antti pääkkönen,,,tuula polvi,,,mikko huhtala,,,anneli j,,,tapio k,,,,harri h,,,harri k,,,esko n,,, ja mitä niitä nyt vielä onkaan
- mutta,,,,
ei muuta
- tärkeintä
Kihara on paras
- on kuuluisa
ja suosittu koko kansan tanssittaja.
- kihara!
Mihinäs kihara on nyt kun ei oo miestä enää näkyny jutustelemassa ja tuomassa väriä Lapualaiseen elämään?
- kiharan
on kuuluisa kirjoitti:
ja suosittu koko kansan tanssittaja.
poijasta, kerro lisää...
- itseltä, kyllä
kiharan kirjoitti:
poijasta, kerro lisää...
se mielellään kuuluisasta pojastaan puhuu. En täällä nimiä kerro, johan olisi pian isot otsikot iltalehdissä.
- on mullekin
itseltä, kyllä kirjoitti:
se mielellään kuuluisasta pojastaan puhuu. En täällä nimiä kerro, johan olisi pian isot otsikot iltalehdissä.
kertonut, sillä pojalla on äitinsä sukunimi. Sitä en tiedä kestikö suhde pojan äitiin kuinka kauaa, mutta tulos on yksi maamme suosituimmista esiintyjistä. Samannäköisyyttä löytyy paljon.
- vähän julkkiksia
onko nuon vähän kuuluisuutta niittäneitä lapualaislähtöisiä, jaa musiikkimies Salo oliko Heikki. UUsin on tämä komia Natri joka meni naimisiin Taavitsaisen Maritan kanssa.Kuuluisuuteen taitaa päästä myös wc-huijarit. Onko Lapualla kuuluisia murhamiehiä?
- täälä
oli sellaasia, jokka pani niitä murhamiähiä rautoohin.
- kuuluisuuksia ne
täälä kirjoitti:
oli sellaasia, jokka pani niitä murhamiähiä rautoohin.
rautoohinpanijat on?
- lue historiaa
Kuuluisia murhamiehiä Lapualla?
Onhan niitä, niillehän on laitettu ihan museokin. Kunnanvaltuutettuja, kansanedustajia, eduskunnan puhemiehen, tasavallan ensimmäisen presidentin ja muita laillisilla vaaleilla valittuja luottamusmiehiä kyydinneen ja joitakin myös murhanneen Lapuan liikkeen johtomiehiä olivat mm. Vihtori Kosola, K. V. Huhtala, Vihtori Herttua, Yrjö Nikula, Matti Malkamäki, Anton Eonsuu, Jussi Muilu, Jaakko Muilu ja entinen Lapuan kirkkoherra K. R. Kares.
Näistä K.R. Kares on kirjoittanut mm. näin: "Eduskuntapuolueiden itsevalta oli ja on kumottava. Ei mikään valta näy astuvan sijaltaan ilman jonkinlaista pakkoa ja väkivaltaa." Melkoista puhetta kirkkoherralta, vai mitä?
Vihtori Kosola taas kehotti helmikuussa 1931 toimittamassaan Aktivisti-lehdessä ihmisiä murhaamaan presidentti K.J. Ståhlbergin. Murhaan yllyttäminen on kai yhtä rikollista kuin murhan tekeminen...
Siinä muutama kuuluisa lapualainen, ja osa jopa murhamiehiä.
- eiainakaantuumieleen
Lapualla ei ole yhtäkään julkkista mun tietääkseni !!!
- onko2018
Mitähän sinä sillä kuuluusuudella hajet. Yksi aikansa toimija ja Lapuan todellinen kehittäjä oli
Kustaa Tiitu. Oli kai unohtunut tarkoituksella pois. - näinpäon
No on täällä sellanen joka kovasti yrittää julkkikseks...
Tämän hetken puhutuin: https://keskustelu.suomi24.fi/t/15015598/ylenaanimies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675034
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618