Tätä olen miettinyt, miksi Teuvolle ei noussut se musta seinä Armin suhteen. Henkihän oli ilmoittanut Teuvolle laittavansa aina mustan seinän eteen, jos hän virhettä on tekemässä.
Teuvo, mustaseinä ja Armi
14
411
Vastaukset
- H-mies
Jos musta seinä olisi Armin eteen kolme vuotta sitten asennettu,
tuskin hänen saatanallisuutensa olisi palstalaisille koskaan selvinnyt.Armin saatanallisuus nyt on palstalaisille ajat sitten selvinnyt. Ei sitä riita Teuvon kanssa enää selvittänyt, ennestään selvää asiaa.
- armin,
saatanallinen henki niin juoni että jopa hurskaalla Teuvolla meni kolme vuotta tuon hengen koettelussa?
- vielä menee?
Devoit kirjoitti:
Armin saatanallisuus nyt on palstalaisille ajat sitten selvinnyt. Ei sitä riita Teuvon kanssa enää selvittänyt, ennestään selvää asiaa.
>>>Armin saatanallisuus nyt on palstalaisille ajat sitten selvinnyt.
vielä menee? kirjoitti:
>>>Armin saatanallisuus nyt on palstalaisille ajat sitten selvinnyt.
On väärin Armi poloista sanoa saatanalliseksi.
Uskon KH:n tajuavan, hän itse voi parhaiten vastata tuohon.
Oikeasti Armi oli Jumalan paikalleen astettama.
Kuin Hitler oli liittoutuneiden paras mies OKW:n päämajassa.- Todettu on
armin, kirjoitti:
saatanallinen henki niin juoni että jopa hurskaalla Teuvolla meni kolme vuotta tuon hengen koettelussa?
Hänellä on kirouksen henki, joka estää häntä ymmärtämään hengellisiä.
- eksyneitä
Jo monta vuotta ovat tämän palstan pääherjaajat olleet mustienseiniensä sisällä niin, ettei heille ole loistanut se valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista. Sieltä pimeydestä mustienseinien keskeltä ei omin voimin eikä nöyrtymättä tule kukaan ulos. Ei Teuvo, ei ArmiK, ei KariH eikä kukaan muukaan sokea herjaaja.
2.Korinttolaiskirje:
4:3 Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,
4:4 niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva. - 0-mies
että Jumala tarvitsi Armia näyttääkseen hänen kauttaan sinunkin
saatanallisuutesi, jota Teuvo ei läheisenä olisi sitä sinulle sanonut.- sinä
käytät nimimerkkiä M-mies ja sen jälkeen vielä kerran nimimerkkiä O-mies.
- Osuit nappiin!
Teuvo on selityksen velkaa. Pystyneeköhän? Epäilen. Selityksiä tosin tulee herkästi, mutta totuus niistä puuttuu.
- asioita näytetään
Jumala näyttää valituilleen koulutustarkoituksessa asioita.
Danielkin joutui leijonien luolaan. Jumala opettaa omiaan.- Nettitutkija
Sekä Teuvo että Armi ovat eksyneet ja siksi toisiinsa mieltyivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653