Jussilla yllätyskortti

maalta kaupunkiin

Illan MM jaksossa kerrattiin lopussa ensi viikon jakosoa. Jussin takana viimeiseen tapaamiseen mielestäni astelli Jenni, ei Maija. Näkikö muut? Oli nopea leikkaus, mutta Jussi taisia katsoa kummatkin koriti läpi

9

8265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä

      Niin näytösti Jennyltä

    • ....

      Kyllä siellä oviaukossa Jenny vilahti....

    • Rez

      Mä koetin pistää boxin pauselle siinä kohtaa ja tosiaan näytti Jennyltä. Kyllähän viikskin seikin yks jonka nimee en muista niin ottikin sen Emman:D

    • viimeiseen

      jaksoon keräänny kaikki koolle.

    • penaaaa

      Siis tuskin tuonne jaksoon muita on otettu paitsi kaikki ne alunperin ollutta 10 maajussia tältä kaudelta. Jos heille on löytynyt sulho/morsian niin se sitten mukana. Itsekin sitä mieltä vahvasti ,että se Jenny oli kuka jussin peräs tuli . Se viime kauden jussi joka teki niin oli kait sotkamosta joku en nimee muista,mut eka otti heidin ja si sen jälkeen sen hennako se oli.

      Ehkä se Jussi vaan nähy näitä jaksoja niin tajunnut,kun Jenny niissä ollu tosi ihastunut ja itse tilalla ei välttämättä selväksi käynyt.

    • fanny

      Kyllähän se Jenni oli mielestäni siellä etelän reissussa Jussin mielessä, vihjaisi niistä kahvin juonti treffeistä. Tuli tästä heti mieleeni että pientä viritystä oli Jussilla.

      • mies..

        Tais tulla järkiinsä?


      • se oli
        mies.. kirjoitti:

        Tais tulla järkiinsä?

        Oli Jenny!


      • Viilaten ja höyläten
        se oli kirjoitti:

        Oli Jenny!

        taktikoi. Saa tavallaan kokeilla molempia kun ensin viilaa ykköstä ja sitten höylää kakkosta:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe