Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Netti kilpailut

Onko kukaan koskaan voittanut. Esim. ilman lehtitilausta.
Lukisin mielelläni voittajista
Kiitos.

28

1731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MoonBleam

      Ei kun olen. Kerran Suosikin Grand Prixissä tälläisen Alvin ja Pikkuoravat setin, johon kuului kannettava mattopiano, marakassit, tamburiini ja huuluharppu. Sitten olen voittanut teatterilippuja ja kaiken näköisiä oheistarvikkeita sekä lahjakortteja. Siitä vaan osallistumaan! Kyllä sieltä aina silloin tällöin jotain tulee.

    • Dreamboat_Annie

      muutamia kertoja voittanut. Aika paljon tulee osallistuttua näihin nettikilpailuhin. Voittoprosentti ei siis ole kovin kaksinen. Mutta ei ole kuitenkaan mahdotonta joskus jotakin voittaa :)

      Anna -lehti on ollut minulle suosiollinen. Sieltä olen voittanut kahdesti (vaa'an ja liput sarah brightmanin konserttiin). Enkä ole siis ollut tilaaja.

      Vuosia sitten voitin pari laatikkoa Twix suklaapatukoita. En muista enää kenen kilpa.. Mahdollisesti suosikki.

      Nesteen kilpailusta voitin työrukkaset, joissa hieno kaljayhtiön logo :D Hyvä olo terveys messuilta voitin toissa vuonna painonvartioiden tuotepaketin. Oli siinä jotain ihan syötävääkin ;)

      Ja nyt viime viikolla voitin Kinderin kilpailusta pikkumiehelle kung fu panda puvun.

      • Olen nyt joka päivä n 50 kilpailuun ottanut osaa 2kk aikana mitään ei ole tapahtunut. Joulu painaa päälle ja toivon sinnikkyyteni palkinnoksi jotain toisillekin annettavaa. Etenkin lapsenlapsille, vielä ei ole onnistanut.


      • yrittää
        maagikko kirjoitti:

        Olen nyt joka päivä n 50 kilpailuun ottanut osaa 2kk aikana mitään ei ole tapahtunut. Joulu painaa päälle ja toivon sinnikkyyteni palkinnoksi jotain toisillekin annettavaa. Etenkin lapsenlapsille, vielä ei ole onnistanut.

        Parhaiten tietysti voittaa sellaisissa kilpailuissa, joihin osallistujia on vähän. Voihan sitä yrittää arvioida. Esim. naisten lehtien kilpailuihin osallistuu varmaan todella paljon ihmisiä. Itse osuin sattumalta viime keväänä Serlan sivuille ja voitin 30 € lahjakortin Interflora-kukkakauppaan. Tiukassa rahatilanteessa se oli ihan mukava apu juuri äitienpäivän alla ruusujen sekä pikakukkien ostoon. Yllättäen sain myös Me Naiset -lehden kilpailusta (netti) syksyllä liput kahdelle Osku Heiskasen ja Jarkko Valteen show'hun. Siitäkin olin ikionnellinen, kun ei ole ollut vähään aikaa rahaa mihinkään tuollaiseen ylimääräiseen.


      • Janne .
        yrittää kirjoitti:

        Parhaiten tietysti voittaa sellaisissa kilpailuissa, joihin osallistujia on vähän. Voihan sitä yrittää arvioida. Esim. naisten lehtien kilpailuihin osallistuu varmaan todella paljon ihmisiä. Itse osuin sattumalta viime keväänä Serlan sivuille ja voitin 30 € lahjakortin Interflora-kukkakauppaan. Tiukassa rahatilanteessa se oli ihan mukava apu juuri äitienpäivän alla ruusujen sekä pikakukkien ostoon. Yllättäen sain myös Me Naiset -lehden kilpailusta (netti) syksyllä liput kahdelle Osku Heiskasen ja Jarkko Valteen show'hun. Siitäkin olin ikionnellinen, kun ei ole ollut vähään aikaa rahaa mihinkään tuollaiseen ylimääräiseen.

        Osallistujamäärä ratkaisee. Toisaalta osallistun vain viihteen ja jännityksen vuoksi. Ja on noita palkintoja tullut myös.. Ihan arvokkaitakin aika paljon. Arvokkain taitaa olla 1500 euron matka :)
        Osallistun yleensä Kilpailut24:n ( http://www.kilpailut24.com/ ) tai plazan ( http://plaza.fi/nettikilpailut ).


    • janteri
    • LauraFREDi

      riippuu paljon miten paljon kilpailuun onnistutaan saamaan osallistujia. Mutta aina kannattaa mielestäni yrittää, kun näihin osallistuminen ei kuitenkaan maksa mitään

      täällä reaaliaikaisesti yritysten mainostamat kilpailut ja arvonnat
      http://arvonta-sivu.blogspot.com/

    • voittaja n
    • geesus
    • JUwizE

      Arvontasivut.comin
      http://www.arvontasivut.com/

      käyttäjät ovat listanneet voittojaan Päivän voitot -osiossa. Tällä hetkellä 17916 voittoa :P ...yksittäiset henkilöt ovat voittaneet parhaimmillaan satoja palkintoja.

    • voittajajee

      Voitin kannettavan tietokoneen yhden lehden kilpailusta. Nettisivulta siis, ilman tilausta. Muuta en sitten olekaan voittanut, mutta yhä osallistun kilpailuihin.

    • "Robin Hood"

      Vielä kun oppisivat olemaan kysymättä puhelin numeroa ja netti osoitetta.Koska niitä EI tarvita monissakaan palkinto tuotteissa.Haluavat vain nimet ym.myyntti eteenpäin.ps.järjestäjän on maksettava tuotteen verot Suomessa=pakollinen vaikka kaikki eivät halua ymmärtää tätä.

    • match
      • hohhoijakkaa

        jaa, heinoa en halua mutta hienot aina kiinnostaa :)


    • millalindman
    • tämmöistä.

      Olen voittanut ainankin rannekellon,kaksi elokuvalippua,ja muoviset salaatinottimet.Ja ehkä jotain pientä,mitä en nyt muista.

      Tässä yksi osoite,jossa on paljon nettikilpailuja.
      http://www.tulevoittajaksi.com/

    • Luu 5

      Olen juuri voittanut lehtimainontaa Bonnierilta vaikka ei ollut edes puhelin tietoja kilpailussa kysytty. Puhuttiin kyllä ihan muuta alussa eikä MILLÄÄN haluttu tunnustaa että on kyse lehti tilauksesta! Lisäksi on molempiin puhelimiin markkinointikielto mitä jotkut ahneet eivät osaa lukea.
      Eli: http://www.asml.fi/index.phtml?s=21 puh. 0600 13404
      (0,39€/min pvm, jonotus maksuton).

    • Superkaupan Aspa
    • Voittaja!

      Pitipä ettiä tällainen kilpailuviestiketju kun täältä kuulemma löytyy porukkaa jotka on joutuneet melkein konkurssiin kun ovat "lunastaneet liikaa palkintoja". Siis, itse olen voittanut järjettömästi nettikilpailuja, osallistun niihin järjestelmällisesti lähes päivittäin. Toki vain jos palkinto miellyttää! Neljä kertaa olen voittanut matkapalkinnon, Demi-lehti kustansi minut kerran Madridiin, Supersaver Lontooseen, Finnair Berliiniin ja nyt eBookers ja KLM Aruballe! :) Oliskohan Suomessa toista joka olisi melkein yhtä onnekas? Muut kilpailut ovat olleet facebookin kuva/mallikisoja ja arvontoja ja palkinnoksi on tullut satojen eurojen arvosta kosmetiikkaa, hiustenhoitotuotteita, lahjakortteja, karkkia, herkkuja, leffaliput koko luokalle, hajuvesiä, ja ihan jopa krääsää :D

    • Tasapeli-fi

      Tasapeli.fi verkkokaupan Facebook-kilpailussa palkintona 399€:n arvoinen kuntopyörä - nopea osallistuminen

      Kilpailu löytyy osoittesta: https://a.pgtb.me/0dpLsJ

    • ilona_S21
    • Skabapetteri

      Vastaveto (piste com) järjestää näköjään taas kilpailun. Tällä kertaa MM-korikseen. 100€ jaossa. Nopeasti on aina maksanut voitot (sama paikka joka järjestää ilmaisia pokeriturnauksia)

    • Tarja34
    • Jutta122
    • Anonyymi

      Karkkia olen voittanut: https://www.arvontamaailma.com/
      Palkintoina arvotaan kuukausittain lahjakortteja sekä tuotepalkintoja. Ehkä netin makeimmat arvonnat ja kilpailut!

    • Anonyymi

      faces ja instas kaikki yök en käytä niitä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe