digikameralla kuvatun videon lähettäminen

chevy91

tyttökaverille.miten onnistuu ja miten se tehdään?windows xp ja outlook sähköposti.kuvasin ja video tallentui omattiedostot,mutta ei lähde minnekään mitään kun sitä klikkaa ja valitsee lähetä,sähköpostilla,ilmestyy pieni laatikko mihkä se siirtyy liitteeksi,lähetä.ei mene mitään minnekään,kamera on canon powershot a560.kumminkin kun klikkaan sitä videoo niin se alkaa näkyä siinä yläkulmassa,mutta postitus ei onnistu,auttakaa joku.kiitos

5

2046

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaankin

Liian suuri tiedosto sähköpostin liitteeksi.

• liian iso..

liite-tiedostoksi. Canonit tekee melko kookasta jälkeä videoissa. Teillä kummallakaan ei tietysti ole riittäästi tietoa miten torrenttina laitat videon menemään. Toinen ja kolmas mahis on joko mese tahi skype.

• saa pienempään kokoon

Jos sinulla on koneella PinacleStudio-ohjelma niin sillä saa muutettua videoita penempään kokoon. Minä just hiljattain laitoin tällä konstilla Digi-videon sähköpostiin. Muutin sen ohjelmalla muistaaksen mpeg2-muotoon.

• Picasa

Minä olen kameravideoita laittanut picasan Webalbumiin ei julkiselle puolelle ja laittanut linkit s-postiin.
      Lataa picasa täältä; http://picasa.google.fi/

• myös MovieMakerilla, joka XP:ssä on valmiina, vaikka se aika kökkö onkin. Avaa MM:ssa "uusi projekti" ja tuot sen videon siihen. Sitten julkaiset sähköpostia varten ja siinä voit määrittää, kuinka paljon sitä pakataan ja näet tiedostokoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6933
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4602
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      4055
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      70
      3189
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1935
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1676
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1660
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1429
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1217
    Aihe