miehet loukkaantuvat syvästi kun ulkomaalaista verrataan Suomalaiseen, varsinkin juomakulttuuria.
tällä palstalla
14
1595
Vastaukset
- tuumailia
lähi idän maista tulevat osaavat pukeutua. Jopa Ruotsalaiset pukeutuvat paremmin kuin Suomalaiset
hups...- ............................
En ole koskaan nähnyt lähi-idästä tulevan pukeutuvan jotenkin huomattavan paremmin. Voitko kertoa missä tämän näkee? Oletko muuten käynyt lähi-idässä tai edes välimeren maissa? Farkut, tennarit (joskus ei edes sukkia) t-paita, hiki haisee, ja vaatteiden ryppyisyyttä korostaan hien aiheuttama liimautuminen pömpöttävän mahan ympärille. Pikkutakit usein miten tämä ruskea, johon kuuluu mustat sukat punaraitoineen, sekä se villapaita heh.
Jos taas yrität provosoida, lienee paikallaan kertoa, kuinka paljon kauniimpia aasialaiset naiset ovat, puhumattakaan nätistä pukeutumisesta sekä hillitystä meikkaamisestaan. - mnbvfrghjkl
............................ kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt lähi-idästä tulevan pukeutuvan jotenkin huomattavan paremmin. Voitko kertoa missä tämän näkee? Oletko muuten käynyt lähi-idässä tai edes välimeren maissa? Farkut, tennarit (joskus ei edes sukkia) t-paita, hiki haisee, ja vaatteiden ryppyisyyttä korostaan hien aiheuttama liimautuminen pömpöttävän mahan ympärille. Pikkutakit usein miten tämä ruskea, johon kuuluu mustat sukat punaraitoineen, sekä se villapaita heh.
Jos taas yrität provosoida, lienee paikallaan kertoa, kuinka paljon kauniimpia aasialaiset naiset ovat, puhumattakaan nätistä pukeutumisesta sekä hillitystä meikkaamisestaan.provosoida en ole käynyt lähi-idässä. tiedän vain koska olen lukenut. Oletko sinä käynyt lähi-idässä Espoota ei lasketa (vitsi)
- lkjhgfdsawertyui
mnbvfrghjkl kirjoitti:
provosoida en ole käynyt lähi-idässä. tiedän vain koska olen lukenut. Oletko sinä käynyt lähi-idässä Espoota ei lasketa (vitsi)
Turistit pukeutuu kuvailemallasi tavalla ja onpahan tullut huomattua että ulkomaalaiset miehet laittavat lettiänsäkin ahkerammin kuin suomalaiset.
Suomalaiset ovat käytännöllisimpiä: Ei valkoista kauluspaitaa ja öljylenkkarit. En tiedä aasialaisista naisista yhtään mitään. kerro sinä
- on ; - DDDD
suomalainen ns 'juomakulttuuri'. Johtuu siitä että heillä on tuttipullosyndrooma. Äidit vieroittivat liika aikaisin tuttipullolta, niin nyt sitten aikuisina haluavat ottaa takaisin menetetyn. Tosin pullon sisältö on väärää sorttia. Voi olla toinenkin syy juomiseen: eivät kestä itseään selvin päin. ; - DDDDDDDDD
- bidraldi
eli katsaus maailmaan nimeltä suoli24 monikulttuuriset suhteet
# Hyvin toimeentulevat, koulutetut ja työllistyneet ja elämäänsä tyytyväiset ihmiset haukkuvat muita palstalla anonyyminä/rekattuna.
# Aasiassa ei ole muslimeja? (välillä tuntuu siltä;D)
# Veljen kaiman kummin serkun hyvät tai huonot kokemukset voidaan laskea koskemaan koko maailmaa ja sen erinäisiä kansoja.
# On tunnetusti todistettu ja tutkimustuloksin mitattu, että puolison kansalaisuus vaikuttaa suomalaisen naisen älykkyysosamäärään ja hänen painoindeksiinsä
# kaikkien aasialaisten miesten peniksen keskiarvo on 7cm;D
# kaikki aasialaiset naiset on pakotettu olemaan kauniita ja hoikkia ja alistettu miehen miellyttämiseen = erittäin hyvä asia jolla kannattaa kehua, kun eihän suomalaiset "miehet" omanmaan lorttoja edes halua.
# Kaikki suomalaiset monikulttuurisessa suhteessa elävät naiset ovat lihavia ja lehmämäisiä huoria, jotka ovat pakotettu muslimimiehensä miellyttämiseen = erittäin huono asia ja aiheuttaa pahaa närästystä kaikissa suomalaisisissa "miehissä", jotka eivät näitä suomalaisia lorttoja edes halua.
#On homomaista käydä salilla jos on venäläinen mies;D
# prostituutio on iloinen asia niin kauan kuin ostaja on länsimainen "mies".
# kaikkien palstalaisten naisten naamassa, olemuksessa, jutuissa on jokin vika ja sen vian suuruus määrittyy heidän puolisonsa kansalaisuuden, värin tai uskonnon mukaan.
# kaikki palstan "miehet" ovat absolutisteja tai ottavat vain silloin tällöin, eikä heidän suvussaankaan esiinny mitään kerrottavaa.
#Kaikki palstan "miehet" ovat onnellisesti naimisissa ja tyytyväisiä elämäänsä josta eivät ikinä muista mitään muuta mainita kun on niin kova kiire haukkua muiden palstalaisten tarinoita ja elämäntapoja.
#palstan "naiset" liikkuivat vain suomalaisten sikaäijien kanssa ennen adoniksen löytymistä;D (siinä teille pirkot, jotka haukkumalla haukutte isiänne ja veljiänne ja ukkinnekin vielä!)
# kaikki tällaiset aloitukset joissa pohditaan palstan tilaa katoavat.
# palstan "naiset" tietävät aina jonkun lihavan aasialaismuijan ja suomalaisen ikälopun äijän.
# venäjäläinen on yhtä kuin somali
No joo, olisi kai muitakin mutta kokeillaanpas miten väki suuttuu näistä pikku huomioista, vai onko kaikilla jo joulu mieli ja hyvä tahto.
*Kaikille lienee selvä etten palstan "miehillä" tarkoita esimerkiksi Japanilaisen miestä, Willeä, minä_täällä tai muita, joilla selvästi onkin elämässä kaikki kohdallaan ja pitävät vaimon tyytyväisenä ennemmin kuin naljailevat muille. "Miehet" ovat siis palstan yleinen joukko erinäisiä pahansuopia mielipiteitä (myös naisten loskaamista mikäli se kohdistuu toisiin naisiin tai kotimaisiin miehiin (mutta se on kuitenkin aika minimiä)) ja ehkä myös henkilöitä jotka tuottavat puheillaan mustavalkoista ahdistuksen ja arvottamisen täytteistä maailmaa.
näistä siis eriytettynä "miehet" ja mies-sana normaalikäytössään (samaa metodia sovellan myös naisiin)- Kukka-Molli
Sinänsä hauskoja huomioita, mutta...
"*Kaikille lienee selvä etten palstan "miehillä" tarkoita esimerkiksi Japanilaisen miestä, Willeä, minä_täällä tai muita, joilla selvästi onkin elämässä kaikki kohdallaan ja pitävät vaimon tyytyväisenä ennemmin kuin naljailevat muille."
Selvästi? Kaikki kohdallaan? Pitävät vaimon tyytyväisenä? Mahtavatkohan itse oman olotilansa tuosta tunnistaa?
Tästä huomaa, että se minkä väriset lasit päässä viestejä luetaan, riippuu enemmänkin kirjoittajasta, kuin itse tekstistä.
Jos luet em. herrojen juttuja tarkemmin, huomaat, että niistä löytyy kyllä aika lailla kritiikkiäkin. - ..........................
""# Aasiassa ei ole muslimeja? (välillä tuntuu siltä;D) """
Onhan niitä, mutta niiden kanssa ei veljeillä. Ainakaan vaimoni kotimaassa ja saavat syyttää siittä itseään murhatessaan viattomia siviilejä siellä.
""# kaikki aasialaiset naiset on pakotettu olemaan kauniita ja hoikkia ja alistettu miehen miellyttämiseen = erittäin hyvä asia jolla kannattaa kehua, kun eihän suomalaiset "miehet" omanmaan lorttoja edes halua.
"""
Tuskinpa Suomalainen mies tuommoista väittää? Eiköhän se ole naisten luoma ja käyttämä stereotypia täällä?
""# prostituutio on iloinen asia niin kauan kuin ostaja on länsimainen "mies". """
Prostituutio on aina ikävä asia, ja vielä ikävämpää jos se on ainut vaihtoehto selvityä. Sitä vastoin ihmetellä saa ja pitääkin, miksi Suomalainen nainen valitsee prostituution ammatikseen?
""# kaikki palstan "miehet" ovat absolutisteja tai ottavat vain silloin tällöin, eikä heidän suvussaankaan esiinny mitään kerrottavaa.
"""
Noh noh onko joku noin oikeasti väittänyt, vai tarkoittaako tämä sitä, että jos joku katkera nainen kutsuu ulkomaalaisen naisen kanssa olevaa Suomalaista miestä juopoksi ja läskiksi ja jos mies kiistää tämän, niin tällöin hän valehetelee ja on määrittelemäsi kaikki palstan miehet absolutesteja?
"#Kaikki palstan "miehet" ovat onnellisesti naimisissa ja tyytyväisiä elämäänsä josta eivät ikinä muista mitään muuta mainita kun on niin kova kiire haukkua muiden palstalaisten tarinoita ja elämäntapoja. """
Oletko tietoinen, mitä tarkoittaa lause vierivä kivi ei sammaloidu koskaan?
Eli jos aina puhut itsestäsi ja yksityisyydestäsi olet aina puheen aiheen kohteena.
Toisaalta me miehet suojelemme yksityisyys elämäämme.
ps. eilen riideltiin aivan naurettavasta asiasta
""# palstan "naiset" tietävät aina jonkun lihavan aasialaismuijan ja suomalaisen ikälopun äijän.
""
Juu ja nykyään näyttäisi olevan lähes jokaisella tuttavana kaltoin kohdeltu aasialainen nainen, yleensä vähintään kaksi kappalaetta Thaimaasta, Japanista tms. Odottelen mielenkiinnolla milloin vaimoni kansalaisia löytyy palstan naisten ystäväpiiristä. Heitä kun on Suomessa n. 1000. - bidraldi
Kukka-Molli kirjoitti:
"*Kaikille lienee selvä etten palstan "miehillä" tarkoita esimerkiksi Japanilaisen miestä, Willeä, minä_täällä tai muita, joilla selvästi onkin elämässä kaikki kohdallaan ja pitävät vaimon tyytyväisenä ennemmin kuin naljailevat muille."
Selvästi? Kaikki kohdallaan? Pitävät vaimon tyytyväisenä? Mahtavatkohan itse oman olotilansa tuosta tunnistaa?
Tästä huomaa, että se minkä väriset lasit päässä viestejä luetaan, riippuu enemmänkin kirjoittajasta, kuin itse tekstistä.
Jos luet em. herrojen juttuja tarkemmin, huomaat, että niistä löytyy kyllä aika lailla kritiikkiäkin.Ei nähdäkseni kuitenkaan, yksittäisten ihmisten haukkumista syyttä suotta (no jokunen jälkiabortointi viesti tulee mieleen).
Löytyyhän minunkin viesteistä kritiikkiä somaleja ja afroja kohtaan mutta toisaalta minua ei voikaan nykyisessä olotilassa pitää onnellisena.
Kaikkia willen ja muiden viestejä en ole tarkkaan lukenut mutta tuntuisi jotenkin siltä, että ihminen, jota ei ole tarvinnut viestien takia bannata tai muuten ei ole näkyvästi saanut haukkumaimagoa jokseenkin täyttäisi nuo kriteerit mutta toki nuo ovat vähän liioiteltuja kun kyseessä on kohtalainen joukko erilaisia ihmisiä (myös rekkautumattomia, joita en muista).
Mielestäni vaimon tyytyväisyys on hyvän miehen mitta, näin karkeasti ilmaistuna.
Willen ja muiden kritiikki on yleensä perusteltua ja hienovaraista eikä lähde perinteiselle jokinorsu linjalle... Siinä ehkä syy miksi niitä tekstejäkin sitten lukee jotenkin paremmilla fiiliksillä. Kertaakaan ei ole tarvinnut willen tekstejä lukiessa älähtää, että W..F? - -JT
noinhan se taalla menee :D
Kukka-Molli kirjoitti:
Jos luet em. herrojen juttuja tarkemmin, huomaat, että niistä löytyy kyllä aika lailla kritiikkiäkin.Onhan tämä nykyelämä ihan toista kuin aikoinaan maailmaa kierrellessä.
Parikymmentä vuotta kun "kulkurin elämää" vietin ja välillä vain kävin kotimaassa lapset laskemassa, niin ei se pitemmän päälle mitään oikeaa perhe-elämää ollut.
Siitä sitten viisastuinkin niin paljon että kun nykyisen vaimoni kanssa menin Kiinassa naimisiin ja silloinen Kiinan komennus loppui, niin myös matkahommat lopetin kokonaan ja asetuttiin paikalleen asumaan.
Siinä olet kyllä ihan oikeassa, että joskus kovaakin kritiikkiä olen tänne kirjoitellut ja herkkähipiäisimmät naiset ovatkin sitten ilmoitelleet viestin asiattomaksi, eli osa minunkin kirjoituksistani on sujuvasti hävinnyt bittien taivaaseen.
Kai se minun ikäni ja maailmalla vietetyt vuodet ovat tehneet sen, että aika kriittisesti suhtaudun noihin ruusunpunaisiin satuihin joita jotkut tänne hetken huumassa kirjoittelevat ilman mitään todellista käytännön kokemusta.
- .....
Eiköhän asia oo toisinpäin :)
Heti jos tänne tulee virallinen tilasto jossa todetaan et suomalaiset juo alkoholia toisiks vähiten koko EU alueella niin heti ollaan "ilmoita asiattomasta viestistä" nappia takomassa.
Samalla tavalla hävii viestit jossa on tilasto joka kertoo et suomi on kaukana kärestä myös väkevien juonnissa.
Eli ketkähän niitä herkkänahkasia oikeen on?- ......
Ihan sama juttu oli ton HIVin kanssa.
Kun tänne tuli kansanterveyslaitoksen tilasto et suomalaisilla naisilla heteroseksistä saatu hiv on huomattavasti yleisempää kuin suomalaisilla miehillä niin heti viesti hävisi bittiavaruuteen. - ......
Niinhän se tosiaan olikin että heteroilla HIV on nuorten naisten ja vanhojen ukkojen tauti, eli kokonaismäärässä miehet voittaa mutta alle 35 vuotiaissa naiset.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211944
- 921519
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221200Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381052