Miten sais otettua yhteyttä noihin maajusseihin nyt jälkeenpäin? Tietääkä kukaan.Itse en ole sellainen ihminen että kehtaisin julkisesti lähteä kumppania etsimään ohjelman välityksellä.
Eihän noista tunnu paria kaikista tulevan.
miten yhteyttä?
5
2297
Vastaukset
- Mutta enpä usko
Itse voisin ottaa yhteyttä Miaan. Juuri oikean oloinen minulle, ja kaunis. No, en tosissani elättele sellaista toivetta, mutta jos voisin, niin ottaisin yhteyttä :)
- kayttaja
Taitaa olla kaikki maajussit naamakirjassa ja morsiammetkin. Osa myös irc-galleriassa.
Ja naisten kokonimet oli lehdistötiedotteessa
http://www.aamulehti.fi/uutiset/viihde/Maajussit valitsivat morsiamensa/116048
Kyllä ne netistä löytää halutessaan.- anniinu
En ole ikkään tutustunut koko facebookkiin niin jotenkin tuntuu kovin korkealta kynnys lähtä sitä kautta etsimään..
Enpä muuta löytänyt netistä kuin tuon facebookin, jossa näköjään oli.
- Muuan typy.
Kysyisin samaa kuin keskustelun aloittaja. Ilmeisestikkään monista ei taitanut paria tulla. Olisi mukava tietää, josko maajusseihin saa/voi ottaa yhteyttä ohjelman jälkeen. Eipä heitä kaikkia kuvagallerioista löydä.
- KyssäriK
MTV3:sta. Kyllä niillä yhteystiedot on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876