Onko joku viimeksi (ruoka)kaupassa olessaan katsonut sarjakuva hyllyyn? Japanilaista sarjakuvaa, "mangaa" on nyt myyty jo parisen vuotta, mutta aivan parin kuukauden sisällä on valikoimassa tapahtunut kauhistuttavia käänteitä. Karkeasti yleistäen yli puolet näistä liittyvät jotenkin Okkulttiin, Vampyyreihin ja demoneihin, ym. kauhusälään! Yhdistettynä vielä mangassa hyvin yleiseen irstauteen ja himoon vetoavilla tarinoilla ja kuvilla sekä verisellä väkivallalla on turmion mitta täysi. Onhan näihin kirjasiin laitettu "suositellaan x vuoden ikäisille, mutta se ei auta yhtään mitään.
Maamme nuorin mielet kaadetaan täyteen saastaa, eikä kukaan edes älähdä! Aikuisilla ei nyt tosin liene minkäänlaista käsitystäkään siitä mitä nuorisolle kaupataan... Kun Dragonball yritti markkinoille joku viisi vuotta sitten, siinä oleva "pedofiili" ukko herätti maassamme vastareaktion, ja sarja tippui myynnistä pariksi vuodeksi. Nyt on jotain kymmenen kertaa pahempaa esillä, eikä kukaan sano enää mitään!
Manga ja anime fanien alakulttuuri kasvaa maassamme nopeaan tahtiin, ja tuo kulttuuri tuo mukanaan kaikenlaisia kamalia ilmiöitä, joista enemmän ehkä myöhemmin...
Jopa uskosta osattomien tulisi kauhistua tuota, mutta he lienevät asialle sokeita. Vetoa veljiin ja sisariin, varoittakaa näistä jos siihen tilaisuuden saatte ja niin koette. Olen alustavasti aikeissa kirjoittaa asiasta Helsingin sanomiin, jos Jumala suo. Ehkä jotkut heräisivät...
Tälläistä tänään sydämellä...
Japanilainen kauhistus
2
132
Vastaukset
- Manta4
Tuskinpa ei uskovilla on aavistustakaan
mistä on kysymys, useimmat eivät edes usko henkivaltoihin, saatanan tai Jumalankaan
olemassaoloon.
Nykyisin tekee hyvin kauppansa mitä rienaavampaa ja henkisesti repivämpää ja synnin houkutuksia kiihottavampaa vaan löytyy.
Ihmislapset paadutetaan julmuuksilla ja raakuuksilla ennenkuin osaavat lukea, monien DVD filmienkin kautta.
Tässä on noustava sotaan rukouksin ja julistettava Jeesuksen voittoa Golgatalla,
että saatanan hankkeet raukeaisivat tyhjiin.
Siunausta sinulle kirjoitukseesi. ...ohan meillä jo Manga-Raamattukin:
http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789516189416
:O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943602
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452972Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.762433- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512311Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172287Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202177Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212173- 1172138
- 642020