joooooo...

..jos pukki ei pistä tontuks.. voi viettää joulua aika vapaasti..siksi yhdeksi lahjaksi toivon "sen kuulemma saan" vaikkapaa videokameraa...

12

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että se on aina tossa rinnassa ja kuvaa kaiken mitä kantajalle sattuu että voi sit dokumentoida koko elämän? Semmostako toivot?

      • ..ihan perus digitaalinen kamera jossa voi itse päättää mitä kuvaa..


      • pervokki kirjoitti:

        ..ihan perus digitaalinen kamera jossa voi itse päättää mitä kuvaa..

        Olen usein ihmetellyt sitä missä nuo kaiken maailman pelle pelottomat elää. Naiset ei haluu kamerapuhelimia eikä varmaan kukaan sellasta kameraa jossa näkyis kaikki känniörvellykset mutta sellasia ne insinöörit vaan meille kehittelee.


      • tuputuu kirjoitti:

        Olen usein ihmetellyt sitä missä nuo kaiken maailman pelle pelottomat elää. Naiset ei haluu kamerapuhelimia eikä varmaan kukaan sellasta kameraa jossa näkyis kaikki känniörvellykset mutta sellasia ne insinöörit vaan meille kehittelee.

        ..sitä kun on paparazzit aina kuvaamassa niitä "örvellyksiäni" ei edes tartte semmosta kapistusta..
        ..pitäisi olla magneettinen häiritsin mieluiten ettei ne pysty kuvaamaan..


      • pervokki kirjoitti:

        ..sitä kun on paparazzit aina kuvaamassa niitä "örvellyksiäni" ei edes tartte semmosta kapistusta..
        ..pitäisi olla magneettinen häiritsin mieluiten ettei ne pysty kuvaamaan..

        Joskus muinoin niiden paperikirjeiden aikaan ihmiset kirjoiteli päiväkirjaan. Sinne sai kirjoitella rauhassa tapahtumia ja kaikkia aatoksia mitä niistä tuli mieleen. Nykyisin kaikki kuvataan sellasenaan levylle ja nettiblogiin kukaan tuskin kehtaa kirjoittaa niitä syvimpiä syntejänsä. Joteskin tuntuu että tää elämä muuttuu vaan ohkasemmaks mitä enempi tulee näitä koneita.


      • tuputuu kirjoitti:

        Joskus muinoin niiden paperikirjeiden aikaan ihmiset kirjoiteli päiväkirjaan. Sinne sai kirjoitella rauhassa tapahtumia ja kaikkia aatoksia mitä niistä tuli mieleen. Nykyisin kaikki kuvataan sellasenaan levylle ja nettiblogiin kukaan tuskin kehtaa kirjoittaa niitä syvimpiä syntejänsä. Joteskin tuntuu että tää elämä muuttuu vaan ohkasemmaks mitä enempi tulee näitä koneita.

        ..elämä ohenee..laatu heikkenee ja sitä oikein pelolla oottaa että mitä seuraavaksi?.. kehitys kulkee ja sen pitäs olla muka hyväksi.. joohhh

        ..taidanpa tästä mennä sohvalle..


      • pervokki kirjoitti:

        ..elämä ohenee..laatu heikkenee ja sitä oikein pelolla oottaa että mitä seuraavaksi?.. kehitys kulkee ja sen pitäs olla muka hyväksi.. joohhh

        ..taidanpa tästä mennä sohvalle..

        tässä netin suomassa paremmassa maailmassa. Mutta hyvät yötä sulle, toivottavasti törmätään ennen joulua.


      • tuputuu kirjoitti:

        tässä netin suomassa paremmassa maailmassa. Mutta hyvät yötä sulle, toivottavasti törmätään ennen joulua.

        ..jos en joudu tonttujen mukana vakoiluretkille..


    • lahjoja en toivo... ainoastaan kättä käteeni mun

      • ..minä taisin saada yhden salaisen pluslahjan vähän etukäteen..


      • pervokki kirjoitti:

        ..minä taisin saada yhden salaisen pluslahjan vähän etukäteen..

        jospa minäkin joskus,,,


    • mikhaildenisov

      pukkina mutta useimmin aivan tonttu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe