joooooo...

..jos pukki ei pistä tontuks.. voi viettää joulua aika vapaasti..siksi yhdeksi lahjaksi toivon "sen kuulemma saan" vaikkapaa videokameraa...

12

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että se on aina tossa rinnassa ja kuvaa kaiken mitä kantajalle sattuu että voi sit dokumentoida koko elämän? Semmostako toivot?

• ..ihan perus digitaalinen kamera jossa voi itse päättää mitä kuvaa..

• pervokki kirjoitti:

..ihan perus digitaalinen kamera jossa voi itse päättää mitä kuvaa..

Olen usein ihmetellyt sitä missä nuo kaiken maailman pelle pelottomat elää. Naiset ei haluu kamerapuhelimia eikä varmaan kukaan sellasta kameraa jossa näkyis kaikki känniörvellykset mutta sellasia ne insinöörit vaan meille kehittelee.

• tuputuu kirjoitti:

Olen usein ihmetellyt sitä missä nuo kaiken maailman pelle pelottomat elää. Naiset ei haluu kamerapuhelimia eikä varmaan kukaan sellasta kameraa jossa näkyis kaikki känniörvellykset mutta sellasia ne insinöörit vaan meille kehittelee.

..sitä kun on paparazzit aina kuvaamassa niitä "örvellyksiäni" ei edes tartte semmosta kapistusta..
        ..pitäisi olla magneettinen häiritsin mieluiten ettei ne pysty kuvaamaan..

• pervokki kirjoitti:

..sitä kun on paparazzit aina kuvaamassa niitä "örvellyksiäni" ei edes tartte semmosta kapistusta..
        ..pitäisi olla magneettinen häiritsin mieluiten ettei ne pysty kuvaamaan..

Joskus muinoin niiden paperikirjeiden aikaan ihmiset kirjoiteli päiväkirjaan. Sinne sai kirjoitella rauhassa tapahtumia ja kaikkia aatoksia mitä niistä tuli mieleen. Nykyisin kaikki kuvataan sellasenaan levylle ja nettiblogiin kukaan tuskin kehtaa kirjoittaa niitä syvimpiä syntejänsä. Joteskin tuntuu että tää elämä muuttuu vaan ohkasemmaks mitä enempi tulee näitä koneita.

• pervokki
        tuputuu kirjoitti:

Joskus muinoin niiden paperikirjeiden aikaan ihmiset kirjoiteli päiväkirjaan. Sinne sai kirjoitella rauhassa tapahtumia ja kaikkia aatoksia mitä niistä tuli mieleen. Nykyisin kaikki kuvataan sellasenaan levylle ja nettiblogiin kukaan tuskin kehtaa kirjoittaa niitä syvimpiä syntejänsä. Joteskin tuntuu että tää elämä muuttuu vaan ohkasemmaks mitä enempi tulee näitä koneita.

..elämä ohenee..laatu heikkenee ja sitä oikein pelolla oottaa että mitä seuraavaksi?.. kehitys kulkee ja sen pitäs olla muka hyväksi.. joohhh

..taidanpa tästä mennä sohvalle..

• pervokki kirjoitti:

..elämä ohenee..laatu heikkenee ja sitä oikein pelolla oottaa että mitä seuraavaksi?.. kehitys kulkee ja sen pitäs olla muka hyväksi.. joohhh

..taidanpa tästä mennä sohvalle..

tässä netin suomassa paremmassa maailmassa. Mutta hyvät yötä sulle, toivottavasti törmätään ennen joulua.

• tuputuu kirjoitti:

tässä netin suomassa paremmassa maailmassa. Mutta hyvät yötä sulle, toivottavasti törmätään ennen joulua.

..jos en joudu tonttujen mukana vakoiluretkille..

• lahjoja en toivo... ainoastaan kättä käteeni mun

• ..minä taisin saada yhden salaisen pluslahjan vähän etukäteen..

• pervokki kirjoitti:

..minä taisin saada yhden salaisen pluslahjan vähän etukäteen..

jospa minäkin joskus,,,

• mikhaildenisov

pukkina mutta useimmin aivan tonttu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      1248
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      39
      1003
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      48
      890
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      170
      858
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      850
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      805
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      741
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      191
      715
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      141
      709
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      706
    Aihe