Haluaisin kyhätä itselleni kotialttarin ja sitä varten tarvitsisin krusifiksin. Olen miettinyt pääni puhki mistä sellaisen löytäisin, mutta eipä ole kovin suuria ideoita tullut eteeni. Kysymys siis kuuluu: mistä mahtaisin löytää pienehkön krusifiksin itselleni.
Mä mistä löytäisin sen...
3
154
Vastaukset
- TSS
Kokeile kirkkopalveluista.
- Marko
Jo neuvotun lisäksi, voi ehkä niitä olla ostettavissa myös ortodokseilta (jos kaupungissasi on ortodoksista kirkkoa). Sieltä ainakin voit ostaa pitkiä ja kapeita hunajavahakynttilöitä kotialttarillesi!
Varmasti krusifikseja löytyy kristillisistä kirjakaupoista - mutta ne ovat todellakin jotain muovi tai kipsi tuotteita (jotka pahimmillaan on tehty Taiwanissa tai Kiinassa - ja jos niin on, niin silloinhan ne on tehty lapsityövoimalla). - Vinkki
...vapaakirkon SVK.FI keskustelufoorumissa Kirkonpenkki -osaston "keskustellaanpa kolminaisuudesta" kirjoitteluun. Saat taatusti tuhdin paketin ja kotialttarin suunnittelukin voi mennä uusiksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372