Vetovoiman laki

sadfsad

36

2446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadfsad

Kertokaa Kristyt, jos osaatte lukea BUAHAHAHHAHA!

• Tyypillistä hömppää. Tuossa on ehdokas skepsiksen vuotuisen huuhaa-palkinnon saajaksi.

• sadfsad

Raamatustakaan, koska se on kasa ripulia

• Anonyymi

Miten teisti suhtautuu tähän?

• Tulee aina niljakas olo, kun lukee jonkun tekevän hyvää tiliä silkalla huuhaalla.

• Layth

En kyllä ole aivan varma olenko ateisti, mutta vastaan silti. :)

Toimii varmaankin ihan hyvin. Ei mitenkään vaikeaa uskoa, kun ymmärtää fysikaan ja psykologian tuon menetelmän taustalla.

• dsfdf

Jari Sarasvuokin uskoo attraktion lakiin!

• sdfd

"Attraktion eli puoleensavetämisen laki tarkoittaa, että se, mitä haluat, liikkuu sinua kohti. Ehkä sinäkin joudut tunnustamaan, että maailmankaikkeus on enemmän synkroniassa ja kytkeytyneenä sinuun kuin mitä lukion fysiikan oppikirjoissa paljastetaan. Attraktion lakia on yritetty selostaa niin sanotulla sympaattisen resonanssin ilmiöllä. Tämä on yksinkertaista fysiikkaa."

- Jari Sarasvuo, Sisäinen sankari

• 800000turpaan

• Anonyymi
        sdfd kirjoitti:

"Attraktion eli puoleensavetämisen laki tarkoittaa, että se, mitä haluat, liikkuu sinua kohti. Ehkä sinäkin joudut tunnustamaan, että maailmankaikkeus on enemmän synkroniassa ja kytkeytyneenä sinuun kuin mitä lukion fysiikan oppikirjoissa paljastetaan. Attraktion lakia on yritetty selostaa niin sanotulla sympaattisen resonanssin ilmiöllä. Tämä on yksinkertaista fysiikkaa."

- Jari Sarasvuo, Sisäinen sankari

Tuo Sarasvuon juttu ei ole fysiikkaa. Se on mystiikkaa.

• Anonyymi

• big banggggg

Huuhaata toi on. Tässä vähän selvitystä mielipiteelleni, jottei jää yksioikoiseksi huuhaaksi julistamiseksi ilman perusteluita:

"Kirjan viesti on yksinkertaistettuna se, että vedät ajatuksillasi puoleesi sitä, mitä ajattelet."

WTF, jokin uusi fysiikan laki??

"Kaikki lähtee ajatuksesta, se on kaiken alku. Et voi esimerkiksi ajaa autoa tai pestä hampaita, ellet ole ajatellut tekeväsi niin. Katsoessasi ympärillesi näet paljon asioita, kuten taloja, lamppuja ja esineitä. Kaikki nämä ovat jonkun ajatuksen tulosta. Jollakulla on ollut visio eli näky lopputuloksesta, josta on sitten tullut totta."

Tämä on selvää, mutta tällä ei ole mitään tekemistä itse teorian kanssa. (ajatusten magneettisuus) Tässä johdetaan ihmisiä harhaan ja yritetään saada uskottavuutta.

"Ajatuksen voima toimii silloinkin, kun ajattelet negatiivisesti. Jos ajattelet myöhästyväsi, myöhästyt. Jos ajattelet olevasi huono kokki, olet huono kokki. Kun toistat jotain asiaa tarpeeksi monta kertaa, siitä tulee totta. Kirjassa kerrotaankin, että maailmankaikkeus sanoo ”Toiveeni on lakini.” "

Itsesuggestiolla voi saada asiat tuntumaan miltä tahansa. Itse todellisuus ei muutu kuitenkaan. Toisaalta, jos ajattelet myöhästyväsi etkä myöhästykään, unohdat asian pian. Jos ajattelet myöhästyväsi ja myöhästyt, jää asia mieleen, tottakai kun myöhästyt ja asia jää harmittamaan. Todellisuuskuva vääristyy.

"Hienoa on se, että sinä voit valita ajatuksesi, ei kukaan muu."

Tästä uskovaiset voisivat ottaa opikseen. :P

"Sinä itse voit päättää, onko tänään hyvä päivä vai ei. Sitä saa mitä tilaa."

Itsesuggestio. Ei mitään uutta.

"Käytännössä tämä tarkoittaa, että ajatukset ovat magneettisia."

Höpö höpö. Järki käteen.

"Vetovoiman laista voi puhua vaikkapa silloin, kun ajattelet jotakin ihmistä, ja hän soittaakin sinulle hetken kuluttua."

Voi pyhä yksinkertaisuus. Ihminen ajattelee muita ihmisiä lähes koko ajan. On vähintäänkin todennäköistä, että silloin tällöin ihminen jota sattuu ajattelemaan, soittaa tai tulee vierailulle. Nämä kerrat kun ajattelee jotain ihmistä ja tämä sattuu soittamaan, jäävät mieleen. Ei ne lukuisat ja lukuisat kerrat kun näin ei tapahdu.

"Vetovoiman lakia voi hyödyntää monessa asiassa. Sen avulla voi vetää puoleensa muun muassa vaurautta, terveyttä, rakkautta ja onnellisuutta. Siis mitä tahansa."

Placebo. Itsesuggestio. Nämä mahdollistavat paljon, mutta on väärin sanoa, että näillä voitaisiin hoitaa tai saavuttaa mitä tahansa.

"Vetovoiman laki toimii joka tapauksessa, uskoi siihen tai ei."

Melko itsevarmaa väittää tätä teorialta jota ei ole todistettu alkuunkaan uskottavasti. Tai ei oikeastaan todistettu lainkaan.

"Sitä on pystytty tutkimaan kvanttifysiikan avulla."

Sanahelinää. Kirjan sekä artikkelin kirjoittajat eivät todennäköisesti tiedä ollenkaan mitä kvanttifysiikka tarkoittaa. Lisäksi em. lause sanoo, että sitä on pystytty tutkimaan, EIKÄ, että se on todistettu kvanttifysiikan avulla. Taas pyritään verhoamaan hömppä tieteen kaapuun.

"Ajattelemalla oikein virittäydyt oikealle taajuudelle ja vedät magneetin lailla haluamaasi asiaa puoleesi."

Olen samaa mieltä siitä huuhaa-palkinnon myöntämisestä kirjailijalle.

"Monien mielestä tämä kuulostaa uskomattomalta."

Ihmekkös tuo.

"Ne, jotka ovat sitä kokeilleet, tietävät sen toimivan."

Itsesuggestio. Lisäksi mainitsemani asia: jos jotain harvinaista tapahtuu, jää se mieleen paljon helpommin. Näin todellisuuskuva vääristyy.

"Itse asiassa sillä, miten vetovoiman laki toimii, ei ole merkitystä. Pääasia on tietää, että se toimii. Ethän sinä tiedä, miten tv-vastaanotin tai sähkö toimii, mutta käytät sitä hyväksesi siitä huolimatta."

Jos sillä olisi merkitystä, niin kyseistä kirjaa ei olisi voitu edes kirjoittaa. Se ei nimittäin toimi. Tv-vastaanotin, sähkö? Niin, ehkä ne ihmiset jotka tämän huuhaan nielevät eivät todella tiedä miten tv tai sähkö toimivat.

"Eli tarkkaan mietitty lopputulos ajatus siitä, että se on jo totta positiivinen tunnetila => ajatuksesi on magneettinen!"

Tieteen kaapuun verhoiltua höpöhöpöä = huuhaa eli pseudotiede

"Et voi ”tilata” asioita kenellekään toiselle etkä muuttaa ketään toista."

Tämä paljastaisi muuten sen, ettei tekniikka toimi. Itseänsä on helppo huijata, mutta toiset eivät lähde välttämättä leikkiin mukaan.

"Kirjassa on lukuisia esimerkkejä, miten vetovoiman lakia on hyödynnetty. Jotkut ovat parantuneet parantumattomista sairauksista pitämällä yllä mielikuvaa terveestä kehosta ja keskittyneet iloisiin ja positiivisiin tunnetiloihin. Jos sinulla on esimerkiksi sormessa haava, olisi hyvä keskittyä siihen, mikä osa kehossa on terve. Kiitollisuus hyvästä tuo sinulle hyvää entistäkin enemmän."

Jenkeissä tutkittiin taannoin yli 1000 ihmeparantumista, eikä yhdessäkään tapauksessa löytynyt mitään lääketieteelle selittämätöntä.

"Kirjassa kerrotaan, miten joku on saanut unelmiensa talon, ja jotkut ovat tehneet miljoonia."

Mitä tämän pitäisi todistaa?

"Eräs henkilö kirjoitti itselleen shekin, jossa oli suuri summa rahaa. Shekin hän kiinnitti kattoon sänkynsä yläpuolelle, jolloin hän näki sen ensimmäiseksi aamulla ja viimeiseksi illalla. Nyt tämä mies on saavuttanut haluamansa rikkauden!"

Ja mies ei olisi saavuttanut tätä rikkautta ilman ko shekkiä? Ehkä se toimi muistuttamassa tavoitteesta. Sillä ei ole kuitenkaan mitään tekemistä ajateusten magneettisuuden kanssa.

"Toimivampaa olisi ajatella, että ”minulla on innostava työ” tai ”elän ihanassa ihmissuhteessa”."

Ja pettää mahdollisesti itseään ja jumittaa ja taantua elämässään? En itse ilkeäisi kehottaa ketään vain nielemään kohtaloaan ja suggeroimaan uskomaan, että kaikki on hyvin, vaikkei olisi. Etenkin jos asialle on tehtävissä jotain. Eri asia on tapaukset, joissa asiantilaa ei voida parantaa.

"Vetovoiman laki on kenen tahansa käytettävissä, se ei ole enää kenenkään salaisuus. Miten ihanaa onkaan ajatella, että sinä saat sen mitä haluat! Vaikka upean elämän ja juuri nyt!"

Olisihan toi kiva ajatus. Ongelma on se, etten usko hölynpölyyn ja olen realisti. Olen onnellinen tietäessäni, ettei minua huijata tämän kaltaisilla sepustuksilla.

Yhteenveto:

Kaikki huuhaan määritelmät toteutuvat. Tieteelliseen muotoon sijoitettua paskaa. Tyhmät ihmiset vielä ostavat tämän kirjan ja vielä pahempaa, uskovat sen sisältöön. Menee samaan kategoriaan scientologian ym. roskan kanssa. Höpöhöpöä.

• Layth

"WTF, jokin uusi fysiikan laki??"

Jep, yhtä uusi kuin "fyysinen" maailmankaikkeus. Resonaatiota on kai aina ollut.

"Tämä on selvää, mutta tällä ei ole mitään tekemistä itse teorian kanssa. (ajatusten magneettisuus) Tässä johdetaan ihmisiä harhaan ja yritetään saada uskottavuutta."

Ajatusten magneettisuus on huono ilmaisu ko. ilmiölle. Oikeammin: ajatuksesi "virittävät" sinut tietylle taajuudelle, minkä ansioista sinun lävitsesi virtaa niitä ajatuksia vastaava energia.

"Itsesuggestiolla voi saada asiat tuntumaan miltä tahansa. Itse todellisuus ei muutu kuitenkaan."

Etkai sentään tosissasi väitä, että todellisuus olisi muuttumaton, staattinen?

"Todellisuuskuva vääristyy."

Niinhän se tekee. :)

""Hienoa on se, että sinä voit valita ajatuksesi, ei kukaan muu."

Tästä uskovaiset voisivat ottaa opikseen. :P"

Kenties myös sinä? Vai uskotko täysin varmasti, ettet usko mitään? Tunnistatko oman vakaumuksesi uskonnoksi?

"Huuhaata toi on."

Elämä on. :P

• on :
        Layth kirjoitti:

Jep, yhtä uusi kuin "fyysinen" maailmankaikkeus. Resonaatiota on kai aina ollut.

"Tämä on selvää, mutta tällä ei ole mitään tekemistä itse teorian kanssa. (ajatusten magneettisuus) Tässä johdetaan ihmisiä harhaan ja yritetään saada uskottavuutta."

Ajatusten magneettisuus on huono ilmaisu ko. ilmiölle. Oikeammin: ajatuksesi "virittävät" sinut tietylle taajuudelle, minkä ansioista sinun lävitsesi virtaa niitä ajatuksia vastaava energia.

"Itsesuggestiolla voi saada asiat tuntumaan miltä tahansa. Itse todellisuus ei muutu kuitenkaan."

Kenties myös sinä? Vai uskotko täysin varmasti, ettet usko mitään? Tunnistatko oman vakaumuksesi uskonnoksi?

"Huuhaata toi on."

Layth näyttää olevan huuhaata täynnä.

• big banggggg
        Layth kirjoitti:

"Huuhaata toi on."

"Jep, yhtä uusi kuin "fyysinen" maailmankaikkeus. Resonaatiota on kai aina ollut."

Resonaation olemassaolon ovat fyysikot meille kertoneet. En ymmärrä miksi fyysikot eivät ole esittäneet tätä vetovoiman laki -teoriaa mikäli se on todellinen fysiikan ilmiö ja tiedossa. Päätelmä: kyse on huuhaasta.

"Ajatusten magneettisuus on huono ilmaisu ko. ilmiölle. Oikeammin: ajatuksesi "virittävät" sinut tietylle taajuudelle, minkä ansioista sinun lävitsesi virtaa niitä ajatuksia vastaava energia. "

Lävitseni pyyhkii koko ajan valtava määrä alkeishiukkasia suurella nopeudella, ja siten ollen kai energiaakin. En vain ymmärrä miten joku voi oikeasti pitää todellisena "tietylle taajuudelle" virittäytymistä sillä seurauksella, että alkaa vetää tapahtumia puoleensa. Tapahtumat eivät ole materiaa, jota voi vetää puoleensa. Tapahtumat ovat vielä tulevaisuudessa olevia asiantiloja tai jotain muuta.

"Etkai sentään tosissasi väitä, että todellisuus olisi muuttumaton, staattinen? "

En väitä, sehän olisi tyhmää. Karu esimerkki: henkilö a on erittäin ruma. Hänen äitinsä hokee, että tämä on kaunis. Nyt a itsekin alkaa uskoa siihen ja uskotella asiaa itselleen. Aikansa suggeroituaan a luulee olevansa kaunis, kuitenkaan todellisuudessa olematta. Esimerkki on huono, sillä ei kauneus ole mikään absoluuttinen suure. Valitan... Idea on kuitenkin tämä. Toinen esimerkki voisi olla uskovainen joka haluaa niin kovasti pelastua. Tämä suggeroi itsensä uskomaan henkiolentoihin ja vola, todellisuus ei ole muuttunut ollenkaan uskoontulon seurauksena.

"Kenties myös sinä? Vai uskotko täysin varmasti, ettet usko mitään? Tunnistatko oman vakaumuksesi uskonnoksi? "

Minä olen uskonnoton. Maailmankatsomukseni ei täytä uskonnon määritelmiä. Uskon kyllä paljonkin asioita. Uskon asiat jotka minulle todistetaan ja perustellaan järkeeni käyvästi. Olet hakoteillä jos ajattelet ateismin tai skepsismin olevan uskontoja. Perinteinen: jos uskonnot ovat hiustenvärejä, ateismi on kalju. Nyt uskovaiset kuitenkin väittävät että kalju on hiustenväri.

• Valkoparta
    • bubastis.tmi

sen enempää kommentoimatta että: niin sitä makaa kuin petaa.

• Peikkojen kaveri

Tuttavani osti 1980 luvun lopulla kovaan hintaan pienen yksiön erään kaupungin keskustassa. Velkaa oli huomattavasti enemmän, kuin asunnon sen hetkinen arvo. Kaveri teki koko ajan lisää velkaa ostamalla osamaksulla kaikenlaista kivaa, mitä halusi saada itselleen.

Kaveri täytti kämpän aika nopeasti kaikenlaisella tavaralla. Kämppä oli jo 1990-luvun puolessa välissä niin täysi, että siellä oli vaikea liikkua ja siivota. Ehdotin, että hän muuttaisi vähän sivummalle, jossa hän pääsisi isompaan asuntoon ilman, että hänen tarvitsisi ottaa lisää velkaa. Kaveri sanoi, että halusi asua keskustassa, jotta tuttavat kävisisvät herkemmin hänen luonaan.

Tuttavani kertoi, että kun haluaa isompaa asuntoa, ja uskoo myös saavansa sen, niin sen saa. Minä siinä ihmettelin, että miten hän saisi isomman asunnon, jos hän ei itse auta asiaa mitenkään. Keskustasta hän ei halunnut pois, eikä hän ollut valmis tinkimään rahan kulutuksestaankaan niin, että jotain jäisi säästöön. Kaveri sanoi, että rahapuoli kyllä järjestyy, kun toiveen toteutumisen aika koittaa. Perintöäkään ei ollut tulossa, koska molemmat vanhemmat olivat jo kuolleeet.

Säästämättömyyteenkin tuttavallani oli yksi laki: Virtauksen laki. Rahan säästäminen ja nuukuus tukkii virtauksen ja siksi pitää antaa, jotta tekisi tilaa saamiselle ja uudelle rahalla. Ja niin velan määrä pysytteli suurempana, kuin omaisuuden arvo.

Jos ihminen haluaa jotain, hän yleensä auraa tietä toiveen toteutumiselle. Riittävän vahva unelma sivuuttaa muut unelmat, ja näin voimavarat suuntautuvat yhteen suuntaan, eikä jokapuolelle, kuten ihmisellä, joka haluaa kaikkea. Jotkut tavoitteet syövät toista tavoitetta, ja pyrkiessään johonkin, jostain pitää luopua. Voimakas halu saa sivuuttamaan jarruttavia tekijöitä.

Vahva tahtominen on kyllä ylimaallisen maagista, ja siinä on logiikkaa, miten pienistä asiaa eteenpäin vievistä teoista muodostuu pikkuhiljaa kivijalka toteutuvalle toiveelle.

• Vetovoiman laki toimii näin:

Jos toivot jotain, saat sen. Jos et saa sitä, et vain toivonut tarpeeksi.

• Kössönöm

tapaista höpinää. Yksi unelma tietysti on toteutunut, kun typerykset ostavat tuotakin kirjaa ja kirjoittaja hymyilee leveästi matkalla pankkiin.

• Missukka

Ihania testejä Helmessä. Kössönöm, Bubastis ja muut kissanomistajat, mitä kissaeläimiä te olette?

toivoopi ortodoksi leijona New Yorkissa

• Peikkojen kaveri

Olin lapsena saukko, sitten tiikeri, norsu ja viime vuosina 3,4 m pitkä suistokrokotiili. Suistokrokotiili siirtyi vähän aikaa sitten osa-aikaeläkkeelle, ja kuinka ollakaan yhtenä aamuna huomasin, että peilistäni katsoi merisaukko.

• Kössönöm

Karkki on perheenjäsen.

Taidan olla tavallista hitaampi tänään, mutta en ymmärrä miksi kysyt millainen kissaeläin olen. Kun en ole.

• Missukka
        Kössönöm kirjoitti:

Karkki on perheenjäsen.

Taidan olla tavallista hitaampi tänään, mutta en ymmärrä miksi kysyt millainen kissaeläin olen. Kun en ole.

Linkin sivulta pääsi Helmien testit-osioon.

Mikä kissaeläin olet?
        Missä kaupungissa sinun pitäisi asua?
        Kuka Sinkkuelämää-tähdistä olet?

ynnä muuta hauskaa

• Missukka
        Peikkojen kaveri kirjoitti:

Olin lapsena saukko, sitten tiikeri, norsu ja viime vuosina 3,4 m pitkä suistokrokotiili. Suistokrokotiili siirtyi vähän aikaa sitten osa-aikaeläkkeelle, ja kuinka ollakaan yhtenä aamuna huomasin, että peilistäni katsoi merisaukko.

Teikkö nää testin, ookko nää tiikeri?

• Kössönöm
        Missukka kirjoitti:

Linkin sivulta pääsi Helmien testit-osioon.

Mikä kissaeläin olet?
        Missä kaupungissa sinun pitäisi asua?
        Kuka Sinkkuelämää-tähdistä olet?

ynnä muuta hauskaa

koska olen sen kotiini ottanut.

• Peikkojen kaveri
        Missukka kirjoitti:

Teikkö nää testin, ookko nää tiikeri?

koska olen merisaukko. Enkä tarvitse siihen tietoon testejä. Ja rusketusta ei ole, koska auringonotto turmelee ihoa. Sen verta itserakas merisaukko nääs.

• Peikkojen kaveri
        Kössönöm kirjoitti:

koska olen sen kotiini ottanut.

on servantti, ja Karkki on kuningatar

• Kössönöm
        Peikkojen kaveri kirjoitti:

on servantti, ja Karkki on kuningatar

Sama se kuka ketäkin palvelee, kunhan kaikilla on hyvä mieli. Eilen Karkki lämmitteli jalkojani ja antoi rapsutella itseään. Niin ja puoliso antoi pusun, ennen kuin meni nukkumaan.

• absurdisti

Pedofiiliraiskaajan uhri on varmaankin ajatuksillaan vetänyt puoleensa raiskaajia. :(

Sisäinen sovinisti nostaa aina päätään minussa kun luen tälläistä kuraa. Ainoastaan nainen voi tuollaista uskoa! ;)

• Missukka

Ja mies yksinkertaistaa kaiken kuulemansa. ;)

• Anonyymi

Miten teisti suhtautuu tähän?

• ainstone

Näkymätön magneetin lailla toimiva, jopa ihmisiä puoleensa vetävä no hands liikuttaminen on todistettu. Suoli24 vetää idiootteja amispaskakärpäsiä puoleensa käsittämättömän magian avulla.

• ösää

Vetovoiman huuhaalaki toimii ainoastaan rikkailla ja kuuluisilla ihmisillä., kun on rahaa ja vaikutusvaltaa... Niillä saa mitä vaan.

• Anonyymi

Urheilijathan ovat käyttäneet visualisointia eli mielikuvaharjoittelua jo todella kauan ja tehokkaasti, joten kyllä manifestaatio toimii! Kun uskoo olevansa erittäin hyvä juoksija, ja harjoittelee kovaa, syö terveellisesti jne. niin koko ajan tulokset paranevat.

Sellainen millainen olet, sitä vedät puoleesi lisää. Jos tunnet vahvasti olevasti onnekas, terve ja rikas, niin saat vain lisää asioita, jotka pitävät sinut onnekkaana, terveenä ja rikkaana.

Toki joskus voi tulla elämääsi jo sieluntasolla suunniteltuja takapakkeja, mutta niistäkin usein selviää, ja vaikkei selviäsi välttämättä esim. taloudellisesti tai fyysisesti enää niin hyvään kuntoon kuin aiemmin, niin voi tullakin henkisesti vahvemmaksi, ja lopulta taas saa elämäänsä onnekkuutta ja hyviä asioita.

• Anonyymi00033
      UUSI

Kohtele rahojasi kunnioituksella. Käytännön neuvo: jos et tarvitse sitä, älä osta sitä. Suhtaudu olemassa olevaan rahaasi kuin johonkin, jonka haluat nähdä kasvavan – pidä siitä huolta. Anna jokaisen sentin olla jotain arvostettavaa. Ennen kuin käytät rahaa, kysy: onko tämä sen sisältämän energian arvoista? Palauttaako se, mitä ostan, tuon energian minulle jollain tavalla?

Ala siirtyä kuluttaja-ajattelusta sijoittaja-ajatteluun. Sijoitetaanko tämä energia jollain tavalla takaisin minuun? Jos ei, etsi parempia tapoja hyödyntää tuo energia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      187
      5085
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4472
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3039
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      145
      2941
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2541
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27