Palautuvatko aasialaiset naiset paremmin?

Näyttöä on...

Olen nähnyt kaksi yhden lapsen synnyttänyttä aasialaisnaista alasti ja näistä toisen kanssa olen ollut sängyssä. Toinen synnytti 17-vuotiaana ja toinen 19-vuotiaana.

Mielestäni heidän kropat olivat paljon paremmassa kunnossa kuin monen samanikäisen synnyttämättömän suomalaisnaisen. Näkemäni synnyttäneet suomalaisnaiset taasen ovat selvästi rupsahtaneempia, mutta he ovatkin synnyttäneet 10 vuotta vanhempina.

Mistä tämä voi johtua? Voiko asian selittää yksinkertaisesti geeneillä, ruoalla vai lapsen koolla vai synnytysiällä?

Ei ole tarkoitus provoilla, vaan saada ASIALLISIA vastauksia. Kiitos.

18

3324

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmmmmmmmmmmmm

kysymys, mutta vastataan asiallisesti, että vastaavaan olen törmännyt missä nainen (Aasialainen) oli 3 lapsen äiti ja 34 vuotias ja ei kuuna päivänä olisi uskonut hänestä, että oli synnyttänyt 3 kertaa, ja toisessa tapauksessa sama juttu lapsia tosin vähemmän.

Varmaan kyse on geeneistä, ruokavaliosta ja lapset syntyessään ovat pienempiä monasti alta 3 kilosia, kuin Suomessa. Iällä en usko olevan merkitystä, koska he olivat ensi synnyttäessään 24 tai enemmän.

Ja täytyy muistaa, että naiset nyt vain ovat siellä sirompia ja pienempiä.

• sitä paremmin

vartalon muoto palautuu entiselleen. Ei kyseessä ole mikään rotujuttu.

On kuitenkin muistettava, ettei ole tarkoituskaan, että synnyttänyt nainen näyttäisi enää neitseeltä. Esim. rinnat kehittyvät paljon ensimmäisen raskauden aikana ja äidin rinnat näyttävät erilaisilta kuin neitseelliset rinnat. Muutenkin naisen vartaloon on tullut uutta pehmeyttä.

Jos synnyttänyt nainen on miehen oma vaimo, joka on synnyttänyt miehelleen lapsen, tämä ei yleensä haittaa aviomiestä. Muuten miehet tavallisesti etsivät neitseitä -tai ainakin sellaisilta näyttäviä naisia.

• Taasnäitä

Vaimon sedän vaimo (mikähän sana tätä sukulaisuutta kuvaisi) on ihan hoikka. Rasvaa ei ole missään ja vatsa on litteä. Myöhemmin kuulin, että se on päälle nelikymppinen ja synnyttänyt 7 lasta. Ikinä ei uskoisi, hyvinsäilyneeltä 30 vuotiaalta näyttää.

• Rupsahtanut? nainen

Joo, mitä vanhempana synnyttää, sitä helpommin "rupsahtaa".

Tuskin on olemassa "synnytyksen jälkeisen rupsahtamisen" geenejä. Ruokavalio vaikuttaa totta kai ihmisen vartalon kuntoon, myös miehillä.

Itse synnytin ekan kerran hiukan alle 30v. Olin laiha, söin terveellisesti, en "rupsahtanut" lainkaan - olin heti samoissa mitoissa kuin ennen raskautta. Nyt kun lapsia on 4 ja olen vanhempi, olen lihonut mutta normaalipainoinen ja muutamia raskausarpia on. Olen yhä kuitenkin ihan kelpo ihminen ja nainen.

Miksiköhän kukaan kyselee tällaisia asioita tällä palstalla?

• on nyt

yhden lapsen jälkeen 60 kiloa, pituus 152 senttiä.
      pyöreyttä tuli synnytyksen jälkeen mutta ei hän mikään laiheliini alun perin ollutkaan.
      Itse en pidä laihoista naisista, pitää olla naiselliset muodot.
      Itse myös lihoin vauvan jälkeen nelisen kiloa, kai meistä tulee vanhemmiten sitten pullerovanhemmat :)

• thaivaimollesi ja sinulle

pyöreys aina pahasta ole, kuka sitä luita haluaa halata.
        Ettekä te mitään pulleroita vielä ole :)

• walpuri-
        thaivaimollesi ja sinulle kirjoitti:

pyöreys aina pahasta ole, kuka sitä luita haluaa halata.
        Ettekä te mitään pulleroita vielä ole :)

Mutta sehän on kaiken laskujen jälkeen läski, miksi sitä nyt ei voi rehellisesti myöntää. Tai voisihan sitä näin täällä käytettyjen nimitysten mukaan kutsua jokinorsuksi ja lehmäksi, eikö? Olen näitä läskejä ja lyhyitä thaihupakoita nähnyt enemmänkin.

• pitkälti kolmekymppinen

neljän lapsen äiti näyttää siltä, kuin ei olisi yhtään lasta ikinä saanut, ja hän on täysin suomalainen. Siinä varmaan auttaa kun sattuu olemaan hyvin hoikka ja pienirintainen, ei ole päässeet rinnat juurikaan alaspäin valahtamaan, eikä mahakaan ole isoksi jäänyt.

• Tero Turusta

tämäntyyppiset jutut ehkä ihan toiselle palstalle, itse näkisin asian näin. Synnyttäneitten palautumispalsta voisi olla ihka oikea.

• Tuo on kyllä totta että ainakaan minun tuntemmistani aasialaisnaisista ei lasten synnytykset näy vaan ovat edelleen timangissa kuosissa.

Mutta tuskin lasten syntymäkoko tai äidin nuorena synnyttäminenkään noihin syynä on.
      Minun vaimollani on 2 lasta joita nuorimman synnytti 37 vuotiaana.
      Molempien lasten syntymäpaino on myös ollut 3,5 kilon paikkeilla.
      Kuitenkin edelleen tuntemattomat kyselevät häneltä mitä hän on tullut tänne Suomeen opiskelemaan vaikka hän on jo pitkälti yli 40 vuotias.
      Kasvot ja koko vartalo on edelleen niin hyvin säilyneet että häntä ja hänen vanhempaa tyttöään kuvitellaan sisaruksiksi tai vaihtoehtoisesti opiskelukavereiksi.
      Vaimollani on edelleen hoikka vyötärö eikä lainkaan raskausarpia.
      Suomalaisnaisillahan tahtoo myös rinnat "valahtaa" iän ja lasten teon myötä, mutta vaimoni rinnat ovat edelleen niin kiinteät että ne edelleen kannattelevat liivejä eikä päinvastoin.
      Empiiristä tutkimustahan minulla ei ole suomalaisnaisten rintojen koosta, mutta nykyisen vaimoni rinnat ovat ainakin isommat kuin suomalais-exieni rinnat joten koko ainakaan ole syynä vaimoni rintojen kiinteyteen.

Eiköhän hyvin säilymisen syynä ole juuri nuo syyt jotka nimimerkki panyin tänne listasi, eli terveellinen ruokavalio oikea liikunta. Lapsethan voimistelevat kouluikäisinäkin erittäin paljon ja aikuisetkin harrastavat jumppaa "hautaan asti".

• ei mikään langanlaiha

Tuntuu aika lapselliselta, että aikuinen mies täällä pyörii palstalla keskustelemassa naisten rintojen koosta ym. raskausarvista. Ei se sun aasialainen nainen ole sen ihmeellisempi kuin kukaan muukaan nainen maailmalla. Nainen on nainen aina, vaikka olisi pyöreämpi tai minkäkokoinen tahansa ja sitäpaitsi aasialaisethan on muutenkin meitä länsimaisia naisia pienempiä ja tuskin rinnat heillä keskim. ovat suuremmat kuin esim. suomalaisilla. Yleensä, jos ja kun nainen synnyttää ja imettää parikin tenavaa peräperään, ei rinnat voi olla enää samanlaiset kuin teinillä. Eikä yleensäkään naisen synnytettyään ja hoidettuaan jälkeläisiään ihmisiksi, tarvitse ollakkaan mikään langanlaiha, arveton naru.

• bidraldi

veikkaan että geenit ja ruoka. Aasialaiset nyt vain syövät terveellisemmin (mikäli jatkavat kala ja riisi linjalla vielä Suomessa eivätkä valu hesen kanta-asiakkaaksi;D). ruuassa on paljon kalaa... suomalainen voi kuitenkin parantaa tapansa ja ostaa vaikka kalaöljykapseleita (huomattavasti terveellisempää kuin syödä aitoa kalaa ottaen huomioon nykykalojen sisältämät myrkyt).

• Aasian tyttö..

Varmaan aika pitkälti geeneissä johtuu, että ollaan jotkut näin pieniä ja siroja (varsinkin nuoret).. Ruokavaliosta en usko kauheasti johtuvan, sillä kyllä mä ainakin tykkään syödä hampurilaisia ja ym. roskaruokia :P seiskaluokalla painoin n.40kg... Nyt 22vuotiaana painan 45kg (pituus 155cm).. Tätä ette varmaan usko, mutta jostain kumman syystä on kroppa vielä ihan timmissä kunnossa VAIKKA en edes harrasta liikuntaa!! En kuitenkaan usko tämän kestävän aina.. Ei äidilläkään kestänyt ;)

• Toinen aasialainen tyttö

Jep, itse olen 17 vuotta, pituudeltani 145 cm ja painan 39 kg, ja tuskin tästä enää kauheasti kasvan :D Ainakin Kauko-Idästä tulevat aasialaiset naiset ovat suurimmaksi osaksi yhtä pieniä, hoikkia ja terveellisiä :) Samoin he palautuvat nopeasti.

• pitää paikkansa

piste...

• tyttö vaan

Ei palautuminen taida syntyperästä olla kiinni. Itse synnytin 19-vuotiaana ja synnytyksen jälkeen olin takaisin samoissa mitoissa (48kg), mutta laihdutin siitä vielä 42kg asti. Olen aika pieni, 155cm.. Syömisistä riippuu lihooko vai ei ja miten paljon liikkuu. Länsimaalaiset syövät usein liikaa ja vääränlaisia ruokia.
        Mulle tuli raskausarpia rintoihin ja reisiin ja tissitkin tietysti raskauden jäljiltä roikkuvammat :( Mutta jokainen voi vaikuttaa syömisillään palautumusnopeuteen.

• Hupia ja hyymöriä
        tyttö vaan kirjoitti:

Ei palautuminen taida syntyperästä olla kiinni. Itse synnytin 19-vuotiaana ja synnytyksen jälkeen olin takaisin samoissa mitoissa (48kg), mutta laihdutin siitä vielä 42kg asti. Olen aika pieni, 155cm.. Syömisistä riippuu lihooko vai ei ja miten paljon liikkuu. Länsimaalaiset syövät usein liikaa ja vääränlaisia ruokia.
        Mulle tuli raskausarpia rintoihin ja reisiin ja tissitkin tietysti raskauden jäljiltä roikkuvammat :( Mutta jokainen voi vaikuttaa syömisillään palautumusnopeuteen.

Sen verran tuossa pisti silmään se kun joku ihmetteli, että miten kapealanteisilla sujuu se synnyttäminen. Kun lantio on kapeaulospäin niin se on ehkä "ontompi" sisältä, siis sisälantio on suuri. Leveälantioinen on myös leveä sisälle päin eli siis oikeasti sisäpuolella paikat ovat pienemmät.
        Jaa, miten sen sanoisi, kai niin, että leveäpffasilla on piukemmat paikat vrt. Marilyn Monroe.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2356
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      121
      1944
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1519
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1459
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1268
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1200
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1107
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1052
    Aihe