Pistäkääpäs laajaan hakuun Adaflink. Adan tekstit useammalta kuukaudelta eli noin kolmelta kuukaudelta on poistettu.
Joku ei ole pitanyt Adan jutuista.
Onko Ada saanut
5
1244
Vastaukset
- itse poistavansa
Ada kertoi muutama päivä sitten itse poistavansa ne.
- joka on varma
Tämän palstan taso nousee nyt 110%tilla
- Miksi Googlen
välimuistitallenne-linkki poistettiin?
- tietomies.
Taitavat olla ylempien tahojen asioita? että tiedätte. Rupes ryppyilemään tutkijoille.
vaikka aina adan jutuissa oli tietoa ja asiallista, että viitsikin tehdä niin paljon töitä pelastaakseen ihmisiä huiputuksilta. mutta paskan sai palkakseen. Nyt on jokaisen otettava itse selville mikä on huuhaata. ja monet tietävätkin. tavalliset pulliaiset, mutta kun aina on tyhmiä joita kusetetaan niitä koitti rakas ada pelastaa joutumasta verkostomarkkinoinnin kadotukseen ja muiden hömpötyksien.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142116
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803- 1221799
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161381128Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu201002Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987