Pistäkääpäs laajaan hakuun Adaflink. Adan tekstit useammalta kuukaudelta eli noin kolmelta kuukaudelta on poistettu.
Joku ei ole pitanyt Adan jutuista.
Onko Ada saanut
5
1234
Vastaukset
- itse poistavansa
Ada kertoi muutama päivä sitten itse poistavansa ne.
- joka on varma
Tämän palstan taso nousee nyt 110%tilla
- Miksi Googlen
välimuistitallenne-linkki poistettiin?
- tietomies.
Taitavat olla ylempien tahojen asioita? että tiedätte. Rupes ryppyilemään tutkijoille.
vaikka aina adan jutuissa oli tietoa ja asiallista, että viitsikin tehdä niin paljon töitä pelastaakseen ihmisiä huiputuksilta. mutta paskan sai palkakseen. Nyt on jokaisen otettava itse selville mikä on huuhaata. ja monet tietävätkin. tavalliset pulliaiset, mutta kun aina on tyhmiä joita kusetetaan niitä koitti rakas ada pelastaa joutumasta verkostomarkkinoinnin kadotukseen ja muiden hömpötyksien.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510182
- 816773
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424857- 614507
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684211Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472878
- 362645
- 402290
- 2161912