Minä haluan joululahjaksi kurapuvun....
Mitä sinä haluatkaan ?
*
Haluan haluan
34
1346
Vastaukset
- *monalisa*
Pitkän minkkiturkin, se on vesieläin ja nahka on veden pitävä, koh-i-noor varkoinen, kun tuo musta maa vaatii vaalean vaatetuksen. (hymy)
- Loska-Liisa
tarttis omistaa oikein korkeat kengänpohjat, kun Merrelitkään eivät enää riitä.
- Iki-Liikkuja
Aurinkoisen viikon joulun ja uuden vuoden väliin, tattista vaan etukäteen.
- Kallen mummo
Iki-Liikkuja kirjoitti:
Aurinkoisen viikon joulun ja uuden vuoden väliin, tattista vaan etukäteen.
Tuossa aamulla piti soseuttaa vihannekset keittoon ja osaksi se onnistui, sitten ei.... se rakkine teki lakon ja vain ääntelee!!!
Sellaiselle olisi todella käyttöä, jos vaikka tämä. - Isoäiti vm -38
Kallen mummo kirjoitti:
Tuossa aamulla piti soseuttaa vihannekset keittoon ja osaksi se onnistui, sitten ei.... se rakkine teki lakon ja vain ääntelee!!!
Sellaiselle olisi todella käyttöä, jos vaikka tämä.Uuden lompakon, entinen on ihan tyhjä
- Hintriika*
Isoäiti vm -38 kirjoitti:
Uuden lompakon, entinen on ihan tyhjä
Lahjalompakko on hyvä idea. Minä vuosia sitten ostin itse itselleni lompakon, mutta eihän minulle jäänyt enää mitään pantavaa siihen. En ole saanut vieläkään kerätyksi setelilokeroon täytettä.
Nyt voisin toivoa pukilta kolikkopussia, ettei käy kolikoittenkin kanssa samallalailla. - 02.12.08
Hintriika* kirjoitti:
Lahjalompakko on hyvä idea. Minä vuosia sitten ostin itse itselleni lompakon, mutta eihän minulle jäänyt enää mitään pantavaa siihen. En ole saanut vieläkään kerätyksi setelilokeroon täytettä.
Nyt voisin toivoa pukilta kolikkopussia, ettei käy kolikoittenkin kanssa samallalailla.Miten on voisitkos tuoda mulle oikeat lottonumerot, jos et ihan oikeita niin ainakin 5 oikein...
(miettii) saakohan sillä mitään?? Hintriika* kirjoitti:
Nyt voisin toivoa pukilta kolikkopussia, ettei käy kolikoittenkin kanssa samallalailla.Minä toivoisin chinchillaturkkia, mutta sille ei olisi muuta käyttöä kuin lähikaupassa piipahtaminen.
Olen kuullut, että upeassa turkissa ruokakauppaan meneminen on etikettivirhe, ja sellaistahan en halua tehdä.- Ihan oikeesti
Venlastiina kirjoitti:
Minä toivoisin chinchillaturkkia, mutta sille ei olisi muuta käyttöä kuin lähikaupassa piipahtaminen.
Olen kuullut, että upeassa turkissa ruokakauppaan meneminen on etikettivirhe, ja sellaistahan en halua tehdä.Toivomukseni oli saada juuri pukilta dementtiahiihto välineet, että jos vain mitenkään
- Mennen tullen
Ihan oikeesti kirjoitti:
Toivomukseni oli saada juuri pukilta dementtiahiihto välineet, että jos vain mitenkään
Kun se pukki kerran tulee niin jos saisin lahjaksi sellaiset karvareunaiset tiskihanskat, joita ne amerikkalaiset siivoojat käyttää....niih'
- Hintriika*
Ihan oikeesti kirjoitti:
Toivomukseni oli saada juuri pukilta dementtiahiihto välineet, että jos vain mitenkään
Minulla on ne hiihtovälineet, mutta en nyt muista, onko minulla dementiaa. En kuitenkaan tohdi lisätä sitä lahjatoivomuksiin. Jos se sittenkin on jossakin piilossa muuton jäljiltä (3v sitten)...
Hintriika* kirjoitti:
Minulla on ne hiihtovälineet, mutta en nyt muista, onko minulla dementiaa. En kuitenkaan tohdi lisätä sitä lahjatoivomuksiin. Jos se sittenkin on jossakin piilossa muuton jäljiltä (3v sitten)...
Jos kiltti pukki toisi semmoisen järjestyshenkilön meille,, joka AINA heti tietäis missä mikin tavara on ,ettei tarvis etsiä,, kaikki paikat nurin kääntää ja vääntää.
En minä mitään uutta,,, roinaa on jo,kun vaan aina tietäis/muistais missä.
Mielellään miespuolisen, saishan sillä raahaakin olla- Kuunteleekohan pukki tänävuonna,,,,
Pitäsköhän ihan kirje laittaa,,, ???- Jatta
meri-kukka98 kirjoitti:
Jos kiltti pukki toisi semmoisen järjestyshenkilön meille,, joka AINA heti tietäis missä mikin tavara on ,ettei tarvis etsiä,, kaikki paikat nurin kääntää ja vääntää.
En minä mitään uutta,,, roinaa on jo,kun vaan aina tietäis/muistais missä.
Mielellään miespuolisen, saishan sillä raahaakin olla- Kuunteleekohan pukki tänävuonna,,,,
Pitäsköhän ihan kirje laittaa,,, ???on ainakin luvannut toiveeni täyttää. Ihan oikeesti.
Ensimmäisen kerran pääsen jouluvalmisteluista vapaaksi. Pukki on luvannut viedä minut Ellivuoreen Joulua viettämään.
Poikani perhe Pirkkalasta tulee tapaamaan sinne ja jouluaterialle.
Lapsetkin saavat viettää Joulua oman perheen kanssa,
Uutena Vuotena tulevat, jos jaksavat.
Toivottavasti osaan olla kiltti, että toiveeni toteutuu.
- joulumuori II
tuon ikäinen kun jo olet? Ei niitä kurapukukoko aikuisille ole tarjolla, ystävällisin tervehdyksin;joulumuori, joulupukin virallinen apulainen.
- Hintriika*
Sahapukkikaan ei usko, että oikea joulumuori kirjoittelisi tuommottia.
- joulumuori II
Hintriika* kirjoitti:
Sahapukkikaan ei usko, että oikea joulumuori kirjoittelisi tuommottia.
kurahaalareita ei aikuiskokoja ole. Vain pikku- lapsille kokoja löytyy. Pissavaippapaketteja löytyy, Tenapissavaippoja on monia eri kokoja Iso-äiti on jo siinä iässä, että kyllä joulupukki aina yhden paketin tuo. Jos, iso-äiti on näin ennen joulua kiltti. Muuten, saa iso-äiti ostaa itse. Joulumuori II, joulupukin virallinen apulainen.
- Pukki-ite
joulumuori II kirjoitti:
kurahaalareita ei aikuiskokoja ole. Vain pikku- lapsille kokoja löytyy. Pissavaippapaketteja löytyy, Tenapissavaippoja on monia eri kokoja Iso-äiti on jo siinä iässä, että kyllä joulupukki aina yhden paketin tuo. Jos, iso-äiti on näin ennen joulua kiltti. Muuten, saa iso-äiti ostaa itse. Joulumuori II, joulupukin virallinen apulainen.
Sinähän olet käyttänyt vaippoja koko ikäsi, tavallisilla ihmisillä on pitkä väli elettävänä siinä vaipan vaihdon välissä.
Sinä et saa ilkeillä kun on taas 3 vkn päästä startti lähteä pakettien jakoon, ja minä kyllä haluan että niitä glögejä saa taas maistaa, tuosta tietämättömyydetä rankaisen sinua sillä että juon sinullekin tarkoitetut kupit pohjanmaan kautta.
Varmasti olet huomannut ettei etelässä ole tuntureita, ei ole koska aikuiset eivät käytä vaippoja, ja niistähän ne tunturit kasvaa, ihan joka vuosi, voi voi se on hankittava google sullekin....rakas Höppänä.
- että...
Jos ukkosi on niin huonona, että pitää hoitaa
kurapuvussa, niin olet pukusi ansainnut.
Mie toivon, että eukko ei nalkuttaisi.- Atolfia
joten minun ei tarvitsisi oikeastaan toivoa enää mitään. Minä voin alkaa toteuttaa tuhoamisvimmaani niin pian kuin näistä joutavista joulutouhuista eroon pääsee.
Pyysin pukilta silppuria ja sain sen jo. Nyt häviää perheestä kaikki turhat kuitit ja vuosien varrella kerääntyneet paperit. Olen aivan onneni kukkuloilla.
P.S.
Joku toivoi noita lottonumeroita, en minäkään panisi pahaksi, jos sellaiset pukki minullekin vihjaisisi. Jos Korvatunturi on kuulolla, niin nöyrästi tätä anelen.
Terv. Atolfia - Isoäiti vm -38
Atolfia kirjoitti:
joten minun ei tarvitsisi oikeastaan toivoa enää mitään. Minä voin alkaa toteuttaa tuhoamisvimmaani niin pian kuin näistä joutavista joulutouhuista eroon pääsee.
Pyysin pukilta silppuria ja sain sen jo. Nyt häviää perheestä kaikki turhat kuitit ja vuosien varrella kerääntyneet paperit. Olen aivan onneni kukkuloilla.
P.S.
Joku toivoi noita lottonumeroita, en minäkään panisi pahaksi, jos sellaiset pukki minullekin vihjaisisi. Jos Korvatunturi on kuulolla, niin nöyrästi tätä anelen.
Terv. AtolfiaMinut on ymmärretty väärin ja tahallaan näiden säiden takia itselleni kauppa-asuste, ei kura likaa kaikkia vaatteita, pesulalaskut pienenee.
Jos joku on niin löysä että tippuu se en ole minä ,,en en!
Että olen ihan aikuisten oikeesti tärkeällä asialla, että tavarat vaan kauniisiin papereihin ja mulle..kaikki , heti!
Tottakai aikuisten kurapukuja on!
Joulupukille ei mikään ole mahdotonta.
Tuo II ei ole oikea. Joulupukilla on vain yksi muori, ja kakkonen on taas joku salarakas,joka haluaa julkisuutta hinnalla millä hyvänsä.
Taidanpa itsekin toivoa kurapukua. Sillä on mukava laskea peffamäkeä lastenlasten kanssa sitten, kun maas´ on hanki ja järvet jäässä.- Isoäiti vm -38
Kiitos Venlastiina, aina oikeaan asiaan saa mukavasti vahvistusta, minäkin luotan pukkiin ja sen toimivaan pajaan!
Odottelen pukkia, tiedän että hän tuo mitä pyytää.
Onhan sitä tullut pitkin vuotta jotain mieleen mutta ei kaikesta kannata ain pukille laittaa toivomuskirjettä.
Sinä velipuoli-veli julkituot kaikelle kansalle meidän tasavertaisen lapsuuden, olen yrittänyt elää kuin muutkin ja tulet ja paljastelet, hohhoijaa! - Torvinen-Tonttu 08
Kiitos Venlastiina, aina oikeaan asiaan saa mukavasti vahvistusta, minäkin luotan pukkiin ja sen toimivaan pajaan!
Odottelen pukkia, tiedän että hän tuo mitä pyytää.
Onhan sitä tullut pitkin vuotta jotain mieleen mutta ei kaikesta kannata ain pukille laittaa toivomuskirjettä.
Sinä velipuoli-veli julkituot kaikelle kansalle meidän tasavertaisen lapsuuden, olen yrittänyt elää kuin muutkin ja tulet ja paljastelet, hohhoijaa!pukin paras apulainen täällä!
Kirjaan kaikki allakan kulmaan, eihän täällä mitään erikoista nyt pikkupaketteja vaan, kiltisti esitettynä.
Kyllä se lama on siellä pajallakin näkynyt, useimmat tontut ihan lamaantuneena nukkuuvat pöytien alla, pukilla vielä unta muutama päivä ja sitten herätyskello soi.
Sitten alkaa pukin heräämin joka kestää pari päivää, se viime joulun tarjoilu vei pukilta jalat alka, onneksi Petteri osaa kotiin a i n a..
Pukeminen ja kampaaminen kestää kestää ja parta pitää valkaista moneen kertaan kun se on kaikissä väreissä ja takkuinen kuin kulkukissan karva.
Odotatte vaan aivan rauhassa aattona sieltä se ajaa karauttaa teidänkin pihaan, totit ja glögit vaan valmiiksi.
Tulen vielä tarkastamaan tämän lahjalistan niinkuin varmuuden vuoksi, ei paha jos vaikka minuakin muistetaan kuumalla juomalla..Kiitos jo etukäteen.
*Torvinen* - K-I-O
Torvinen-Tonttu 08 kirjoitti:
pukin paras apulainen täällä!
Kirjaan kaikki allakan kulmaan, eihän täällä mitään erikoista nyt pikkupaketteja vaan, kiltisti esitettynä.
Kyllä se lama on siellä pajallakin näkynyt, useimmat tontut ihan lamaantuneena nukkuuvat pöytien alla, pukilla vielä unta muutama päivä ja sitten herätyskello soi.
Sitten alkaa pukin heräämin joka kestää pari päivää, se viime joulun tarjoilu vei pukilta jalat alka, onneksi Petteri osaa kotiin a i n a..
Pukeminen ja kampaaminen kestää kestää ja parta pitää valkaista moneen kertaan kun se on kaikissä väreissä ja takkuinen kuin kulkukissan karva.
Odotatte vaan aivan rauhassa aattona sieltä se ajaa karauttaa teidänkin pihaan, totit ja glögit vaan valmiiksi.
Tulen vielä tarkastamaan tämän lahjalistan niinkuin varmuuden vuoksi, ei paha jos vaikka minuakin muistetaan kuumalla juomalla..Kiitos jo etukäteen.
*Torvinen*Niinkuin elävässä elämässäkin joku ymmärtää huumoria ja viljelee sitä aidosti loukkaamatta kanssa ihmisiä, hyvällä maulla ja taitavasti.
Sitten jo tuleekin raavaan huumori, vasten mielistä
varmaan heille itselleenkin vääntää ivalla, se kun ei mene huumorin vierestäkään, onneksi noille ei paljon painoarvoa.
Muuten tällaista mukavaa luettavaa tässä lounastunnilla, muistakaa olla kiltisti, etette joudu pahalle listalle. - mieku
K-I-O kirjoitti:
Niinkuin elävässä elämässäkin joku ymmärtää huumoria ja viljelee sitä aidosti loukkaamatta kanssa ihmisiä, hyvällä maulla ja taitavasti.
Sitten jo tuleekin raavaan huumori, vasten mielistä
varmaan heille itselleenkin vääntää ivalla, se kun ei mene huumorin vierestäkään, onneksi noille ei paljon painoarvoa.
Muuten tällaista mukavaa luettavaa tässä lounastunnilla, muistakaa olla kiltisti, etette joudu pahalle listalle.ensin runo pukille.
Pukki, pukki pakana...istuun kuusen takana! Siinä se.
Kun nuo kuuset maksaa niin paljon ja lama-aika, olisiko mitenkään mahdollista, saada koristeltu kuusi ja kypsennetty koristeltu kinkku, eikä sitten paljon muuta, muutama pieni paketti.
En sitten kirjoita sulle muuta kirjettä, tämä on halpa kun ei postimerkkiä tarvi maksaa. - 70Vee
mieku kirjoitti:
ensin runo pukille.
Pukki, pukki pakana...istuun kuusen takana! Siinä se.
Kun nuo kuuset maksaa niin paljon ja lama-aika, olisiko mitenkään mahdollista, saada koristeltu kuusi ja kypsennetty koristeltu kinkku, eikä sitten paljon muuta, muutama pieni paketti.
En sitten kirjoita sulle muuta kirjettä, tämä on halpa kun ei postimerkkiä tarvi maksaa.Olisi tarvetta kauneudenhoito välineisiin nyt panostaa pukin, kas kun urat on niin syventyneet ja luomet lupsottaa, hiukset harventuneet.
Olisiko pukilla mitään kiristysvoidetta saisin takaisin ihanan vaalen heleän rypyttömän ihon, muistaisin aina mainita mistä olen tarvikkeet kohotukseen saanut.
Sitten tuo tukkapuoli, joku tupee kai olisi näppärä, tupee toiselle- ja b askeri toiselle puolen vuoropäivinä, se olisi vaihtelua.
Ja sen tupeen väri voisi olla vaalea maidon vaalea!!
Jos nämä niin kaikki hyvin. - ullapulla*
70Vee kirjoitti:
Olisi tarvetta kauneudenhoito välineisiin nyt panostaa pukin, kas kun urat on niin syventyneet ja luomet lupsottaa, hiukset harventuneet.
Olisiko pukilla mitään kiristysvoidetta saisin takaisin ihanan vaalen heleän rypyttömän ihon, muistaisin aina mainita mistä olen tarvikkeet kohotukseen saanut.
Sitten tuo tukkapuoli, joku tupee kai olisi näppärä, tupee toiselle- ja b askeri toiselle puolen vuoropäivinä, se olisi vaihtelua.
Ja sen tupeen väri voisi olla vaalea maidon vaalea!!
Jos nämä niin kaikki hyvin.laittaa kaikki jouluruuat valmiiksi jouluaatoksi.
Ulla-mummu on jotenkin väsätänyt koko touhuun.
Meillä kun toi suku kasvaa niin, että enään ei lautaset tahdo riittää.
Niitä lautasia ei kyllä tarvitse tuoda lisää.
Menen laivaristeilylle ensi sunnuntaina hesaan ja syön laivassa jouluruoat ,ja juhlin ystävien kanssa.
Voi olla että saan taas lisää puhtia,kun saa vähän rentoutua välillä. - Vanha jo
ullapulla* kirjoitti:
laittaa kaikki jouluruuat valmiiksi jouluaatoksi.
Menen laivaristeilylle ensi sunnuntaina hesaan ja syön laivassa jouluruoat ,ja juhlin ystävien kanssa.
Voi olla että saan taas lisää puhtia,kun saa vähän rentoutua välillä.Laivaristeily olisikin hieno niin että aattona lähtö ja sitten hotelissa yö ja koko matka vain vapaata oleilua, jäisi kaikki valmistelut ja koristelut je niiden poistaminen kokonaan pois.
Pitääpä toivoa että sellainen järjestelu olisi kelvollinen pukin listalle, sula maakin niin se lyhentää lenkkiä jouluyönä.. - Tuulen tuivertama
Vanha jo kirjoitti:
Laivaristeily olisikin hieno niin että aattona lähtö ja sitten hotelissa yö ja koko matka vain vapaata oleilua, jäisi kaikki valmistelut ja koristelut je niiden poistaminen kokonaan pois.
Pitääpä toivoa että sellainen järjestelu olisi kelvollinen pukin listalle, sula maakin niin se lyhentää lenkkiä jouluyönä..Kauhuissani vältän merelle päin lähtöä vuoden pimeimpänä aikana. Silloin puhurit ja puuskat pyyhältävät. Kylminä vuosina jäätkin kolisivat.
Mukava on kesäisenä päivänä tyyntä pintaa lipua kuin kerran v.70 Pohjanlahden yli.
Tuo hyvä joulupukki meille luonnonlapsille tänne joulurauhaan ja hiljaisuuteen kolmen koiran seuraan (mökille) kirkas ulkoilusää ! - ullapulla*
ullapulla* kirjoitti:
laittaa kaikki jouluruuat valmiiksi jouluaatoksi.
Voi olla että saan taas lisää puhtia,kun saa vähän rentoutua välillä.ensin hyvät asiat.
Löysin erittäin hyviä joululahjoja minun lastenlapsille.
Nyt kun on oltava "nuukana" ettei tuu hen.koht.konkurssia,sain sellaisia tuupin kiristäjiä jotka sopii kaikkiin tuupeihin esm, kallenkaviaariin,saa kaiken tarkasti poies sisältä.
Itselleni tietysti ostin hienot kintaat ,on nahkaa ja karva sisällä.
Nyt ei ole aina kädet jäässä kun me Jerryn kanssa ulkoillaan paljon.
Sain 10€ alennuksen Stokikselta ,kun olen kantaasiakas.
Tuntuu kun olisin saanut lisää tarmoa suomenreissusta.
Kyllä nyt rupean suunnittelemaan laatikoiden tekoa Joulupöytään.
Säätiedotukset sanoo että suomessa sataa lunta jossainpäin ---tulisi tännekkin lunta edes Jouluksi. - ullapulla*
ullapulla* kirjoitti:
ensin hyvät asiat.
Löysin erittäin hyviä joululahjoja minun lastenlapsille.
Nyt kun on oltava "nuukana" ettei tuu hen.koht.konkurssia,sain sellaisia tuupin kiristäjiä jotka sopii kaikkiin tuupeihin esm, kallenkaviaariin,saa kaiken tarkasti poies sisältä.
Itselleni tietysti ostin hienot kintaat ,on nahkaa ja karva sisällä.
Nyt ei ole aina kädet jäässä kun me Jerryn kanssa ulkoillaan paljon.
Sain 10€ alennuksen Stokikselta ,kun olen kantaasiakas.
Tuntuu kun olisin saanut lisää tarmoa suomenreissusta.
Kyllä nyt rupean suunnittelemaan laatikoiden tekoa Joulupöytään.
Säätiedotukset sanoo että suomessa sataa lunta jossainpäin ---tulisi tännekkin lunta edes Jouluksi.ne huonot uutiset.
Sen jälkeen kun olimme kierrelleet Joulumarkkinat "espiksellä" ja kaikki mahdolliset kahvilat.
Kävimme Suurkirkossakin --minäkin ensikertaa --kyllä oli vaatimaton sisältä.
Mutta niin se pitää ollaakiin ,ettei pääasia pääse unohtumaa.
Olimme tosi väsyneitä ,ja suunnittelimme laivaan palattuamme, että pieni lepo olisi paikallaan .
Mutta koska meidän hytit oli ala kerroksessa niissä halvoissa hyteissä,ei laivanhenkilökunta nähnyt vaivaa ilmoittaa että sielä oli lattiaremontti suuressa osassa käytäviä ja hytteissä. Jo hississä oli sellaiset kaasut, että meinas mennä taju.
Minä menin heti valittamaan Informasuuniin, asialle tulikin heti korjaus . Me saimme hyvät hytit. Näin saimme kotio tullessa nukkua ,tai ainakin suunnittelimme niin .
Moni ei saanut nukuttua kun oli kova merenkäynti ennen Maarianhaminaa.
Kyllä matkustaminen avartaa:=)
Sähköposti toi eilen illalla minulle postia, joka oli tarkoitettu Joulupukille.
Ensimmäinen havainto oli:
Lapsien toiveisiin ei lama ole vielä iskenyt ja se on hyvä se.
Älköön lapset murehtiko, miten tästä selvitään.
Antaa aikuisten murehtia, meillä on isompi pää.- Isoäiti vm -38
Kyllä Jobel puhut viisaita sanoja, aikuiset ovat vastuussa perheestään, lapset ovat lapsia ja heidän täytyy saada olla vapaita näistä paineista.
Epäilen kuitenkin että kaikissa perheissä ei se taida onnistua, se joulupullo taitaa olla pommi monessa kodissa taas tulevanakin jouluna. Tilastollisestikin suuret juhlapyhät ovat olleet aikoja jollain turvakodit täyttyy ja apua tarvitaan kotiin ja kaduille. Ikävää tämä on, mutta siihen on kai mahdoton etukäteen puuttua.
Me voimme kuiten jotenkin lasten toiveet täyttää, olla mukana kun meitä tarvitaan ja jopa lahjojen kanssa, en yleensä osta kuin yhden lahjan ja senkin tarvittavan, neuvottelut vanhempien kanssa ennen kauppaan menoa. - 02.12.08
Kyllä Jobel puhut viisaita sanoja, aikuiset ovat vastuussa perheestään, lapset ovat lapsia ja heidän täytyy saada olla vapaita näistä paineista.
Epäilen kuitenkin että kaikissa perheissä ei se taida onnistua, se joulupullo taitaa olla pommi monessa kodissa taas tulevanakin jouluna. Tilastollisestikin suuret juhlapyhät ovat olleet aikoja jollain turvakodit täyttyy ja apua tarvitaan kotiin ja kaduille. Ikävää tämä on, mutta siihen on kai mahdoton etukäteen puuttua.
Me voimme kuiten jotenkin lasten toiveet täyttää, olla mukana kun meitä tarvitaan ja jopa lahjojen kanssa, en yleensä osta kuin yhden lahjan ja senkin tarvittavan, neuvottelut vanhempien kanssa ennen kauppaan menoa.Luettuani tuon, vakavoiduin todellisuuteen, lapsuuteni oli huoleton, varmasti niitä oli meidänkin perheessä, mutta vanhemmat neuvottelivat ne keskenään ettei ne tulleet meidän lasten kuultaviksi.
Nykyaika ja uudet tuulet, kovemmat ja kylmemmät, jotkut perheet taistelee kaupoissa, lomamatkoilla ihan missä vaan ei sitä peitellä eikä edes tuntemattomilta, siinä se riita riidellään välittämättä toisista.
Sanomalehditä saa päivittäin lukea hirvittäviä asioita.
Toivon oikein sydämestäni että nuoret perheet viettävät joulunsa sovussa ja yhdessä lasten kanssa, se taitaa olla parasta lahjaa ihan kaikille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801896- 591758
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3571617Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691443Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101320Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671310Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä691227- 631169
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001077Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141045