..tulevat huomenna..kuulopuheita..paljonkohan niitä tuleekaan? vähän arveluttaakin mutta kai ne ovat tulossa...
oon kuullu että ne saapuvat..
26
511
Vastaukset
- MuisQuuuuuu
..eikä kyse olekkaan tontuista...
http://www.youtube.com/watch?v=-vSW14U63cs
;o))))))))))))))...- MuisQuuuuuu
pervokki kirjoitti:
..olin jo unohtanut.. hämärää mutta kyse ei ole nuista..
Voihan..mä ehdin jo toivoa..Toi Kreivi Duccula on niin hauska;o)...
MuisQuuuuuu kirjoitti:
Voihan..mä ehdin jo toivoa..Toi Kreivi Duccula on niin hauska;o)...
..se.. ynnä muut vastaavanlaiset.. tää oli hyvä.. http://www.youtube.com/watch?v=Uojl_WJCXpM&feature=related
- MuisQuuuuuu
pervokki kirjoitti:
..se.. ynnä muut vastaavanlaiset.. tää oli hyvä.. http://www.youtube.com/watch?v=Uojl_WJCXpM&feature=related
Hienoa...miten noi on voinut unohtaa;o)... Kiitos...:o)..
Mutta asiaan..veronpalautukset tulee tänään....?;o)... MuisQuuuuuu kirjoitti:
Mutta asiaan..veronpalautukset tulee tänään....?;o).....tänäänkö ne jo tulevat..itse luulin että huomenna..mutta tämähän on ihaahaa..
- p_dude
MuisQuuuuuu kirjoitti:
Mutta asiaan..veronpalautukset tulee tänään....?;o)...huomennapas vasta tuleevat,mut näkyy jo tilil
- MuisQuuuuuu
p_dude kirjoitti:
huomennapas vasta tuleevat,mut näkyy jo tilil
Mä luulin et tänään;o)..Kiitos tiedosta:o)))))...
- MuisQuuuuuu
pervokki kirjoitti:
..tänäänkö ne jo tulevat..itse luulin että huomenna..mutta tämähän on ihaahaa..
Mä infosin Sua väärin..Tänään kai se mätkyjen maksupäivä..Onneksi ei tänä vuonna minulle..;o)...
- p_dude
MuisQuuuuuu kirjoitti:
Mä luulin et tänään;o)..Kiitos tiedosta:o)))))...
ainakin jos tilille tulee nii 4.päivä,eli yks yö eletään vielä pyhällä tahi pahalla hengellä.
MuisQuuuuuu kirjoitti:
Mä infosin Sua väärin..Tänään kai se mätkyjen maksupäivä..Onneksi ei tänä vuonna minulle..;o)...
..pitäisi tulla...
- MuisQuuuuuu
pervokki kirjoitti:
..pitäisi tulla...
..Huoh..oli vain toiveajattelua..Tänään on keskiviikko ja edessä kaksi yötyötä;o)...
- MuisQuuuuuu
p_dude kirjoitti:
ainakin jos tilille tulee nii 4.päivä,eli yks yö eletään vielä pyhällä tahi pahalla hengellä.
päivässä:o/...
Kyl me eletään..ihan hyvällä..tai ainakin sisulle;o).. MuisQuuuuuu kirjoitti:
..Huoh..oli vain toiveajattelua..Tänään on keskiviikko ja edessä kaksi yötyötä;o)...
..näkyykö tilillä jo? kun mulle on jotain tullut jostain mutta kun ei lue mistä????
- MuisQuuuuuu
pervokki kirjoitti:
..näkyykö tilillä jo? kun mulle on jotain tullut jostain mutta kun ei lue mistä????
..ja näkyy myös päydällä laskupino...;o)...
MuisQuuuuuu kirjoitti:
..ja näkyy myös päydällä laskupino...;o)...
..sain pirskutti vähemmän kuin luulin palautusta..kohta lentää pirskatti laskut mun päydältä..
- Alien-8
Poliisitko?Vai alienit?poliisit tuskin tulevat,koska emme ole rikkoneen soomen lacia.
Alienien invaasio sensijaan on todella lähellä.Alienin muuttavat esim.soomen laceja senverran,että viinaa saa puoleen hintaan,ja kaikille tupakkaa ilmaiseksi.Näin pääsee alien helposti soomen johtajaksi tarjan paikalle.
Sinä,pervokki voisit taiteilijana alkaa väsätä uutta lippua soomelle:)..aattelin alottaa bisneksen.. viunan myynnin suomessa.. alienit tulee huonoon saumaa jos viinan hinta tippuu.. pitää kehittää jotain muuta.. hyvä varoitus tuolle invaasiolle tuskin mitään voi..mutta ehkä parempi niin että tulevat nekin mutta niistä ei ole kyse..
- p_dude
kun oikeasta paikasta kahtoo....
- p_dude
pervokki kirjoitti:
..sitten tiedänkin epäillä missä oot hommissa..jos jo nyt tiedät..
ihan tääl kotona voi kurkata,näkyy näkyy,tulossa on
p_dude kirjoitti:
ihan tääl kotona voi kurkata,näkyy näkyy,tulossa on
..ne tänään jo tulevat.. niin sit varmaan jo näkyvätkin..pitää olla varoilla..
- nähty jo;
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200812038692172_uu.shtml
Lentäjät seurasivat valoilmiötä
Mikä tämä on?..veronpalautukset tulisivat avaruudesta asti? en oikein usko..nuohan ovat vain ufoja joilla ei ole tekemsitä no tietääkseni ei veronpalautusten kanssa.
- veronpulautuksista
pervokki kirjoitti:
..veronpalautukset tulisivat avaruudesta asti? en oikein usko..nuohan ovat vain ufoja joilla ei ole tekemsitä no tietääkseni ei veronpalautusten kanssa.
Oon aina hoitanu asiat niin, etten anna niille ilmasta lainaa, ennemmin lainaan valtiolta ja maksan mätkyinä takas.
- ZNDR
veronpulautuksista kirjoitti:
Oon aina hoitanu asiat niin, etten anna niille ilmasta lainaa, ennemmin lainaan valtiolta ja maksan mätkyinä takas.
Miten on mahdollista kun piti tulla palautuksia n. 500€ ja kun tillle katsoo niin vain 200e on tullut palautuksia??
HELP!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684471Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D993991- 523522
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul272756Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252572Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562433- 462334
- 391907
- 471898
- 301646