Pedonmerkistä..

Markku Tampio

Koska se mikrosiru, joka on ihmisen nahan alla joko otsassa tai oikean käden selkämyksessä, ei näy ulospäin, niin olisiko se pedonmerkki sitten ikäänkuin samanlainen leima, niinkuin esim. ruoka-, yms. tarvikkeissa on, joka painetaan tuotteeseen..

Kaupan tuotteistahan kassalla oleva lukulaite lukee tuotteen tiedot, josta näkee tuotteen koostumuksen sekä hinnan. Eikä tuotteessa oleva koodi lähde esim. vedellä pesemällä pois..

Eikö olisi loogista ajatella myös ihmiseen painettavaa merkkiä samankaltaiseksi, jota ihmisessä oleva mikrosiru valvoo, ja josta tiedot luetaan samoin menetelmin kuin kaupan kassalle tuotavista tuotteistakin..

4

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ' ihminen on ihmiselle peto', tiesivät jo vanhat roomalaiset.

Ei Pedon merkki ole mikään ihon alle asetettava mikrosiru yhtä vähän kuin mikään jonkin tietyn päivän viettäminen lepopäivänä. Pedonmerkki yleensäkään ei ole mikään yksilöitävissä oleva asia josta kannattaisi vakaumuksen syvällä rintaäänellä ruveta julistamaan, että tämä se on. Nimittäin silloin kun joku alkaa sitä tekemään, hänestä itsestään tulee peto, sillä hän väkisinkin leimaa muita ihmisiä lätkimällä heihin pedonmerkkejä.

Jos joku leimaa esim. nuo mikrosirut tai sunnuntailepopäivät pedon merkeiksi, hän leimaa tällöin pedon merkillä mikrosrujen käyttäjät tai sunnuntainviettäjät ja on vaarana, että hän itse käyttäytyy tällöin petomaisesti niitä ihmisiä kohtaan, jotka hän tuolla merkillä leimaa.

Hyvyys ja pahuus ovat ihmisessä itsessään. Mikrosirut, sapatit ja sunnuntait ovat vain välineitä siinä kuin leipäveitset ja vasaratkin: ihmisestä riippuu kuinka niitä käytetään.

• Varmasti olet

Olet homo sapiens, eik vaa? Vai oletko joku
        henkiolento, kuten palveleva ylienkeli Miikael?

Ihmisen poika

• Homo Ludens
        Varmasti olet kirjoitti:

Olet homo sapiens, eik vaa? Vai oletko joku
        henkiolento, kuten palveleva ylienkeli Miikael?

Ihmisen poika

Lisäksi olen suomalainen. Syön sianlihaa, käyn saunassa ja menen harmaan kiven läpi.

• Käsittääkseni pedonmerkki on kuvaamasi kauppasiru.

Vastaavasti voidaan ajatella Jumalan lukevan
      sapattimerkistä sapatistin syntejä.
      Niinpä Sana kehottaakin kätkeytymään Kristukseen.

Ps. 91:4
      Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

Luuk. 13:34
      Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      155
      5422
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      112
      5328
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4982
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2903
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2467
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2134
    7. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      45
      2134
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1798
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      14
      1554
    10. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      10
      1506
    Aihe