Lukon fanitavaran myynnistä primassa?

Kauempaa tuleva fani

Eli onko siellä erillinen fanituote myymälä prisman tiloissa, vai onko nuo tuotteet kenties esim. urheiluosaston yhteydessä?

2

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvaa ketä

on nykyään Ihoden nesteen takapihalla. Ei kehtaa myydä muualla.

• sässykkä

Kyllä tuota burilaisen tuskaa on kiva katsoa. Joka syksy hehkutetaan kuinka borissa on mestariporukka. Ja joka vuosi flopataan, itketään ja syytetään muita. No onneksi teistä borilaisista päästään eroon ja Mestiksestä tulee kunnon joukkue tilalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
      Maailman menoa
      29
      4635
    2. Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa

Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on
      Maailman menoa
      319
      2935
    3. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      131
      1688
    4. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1673
    5. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      65
      1583
    6. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      279
      1158
    7. Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.

Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i
      Sinkut
      111
      908
    8. Mitähän tässä kävikään

Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?
      Ikävä
      111
      813
    9. Voi kun uskaltasin

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata
      Ikävä
      79
      777
    10. Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis
      Ikävä
      81
      745
    Aihe