Luterilainen kirkko levittää

äärikarismaattisuutta.

Eläimetkin parantuvat pastoreiden käsissä.
Se että kerrotaan 2000 vuotta vanhoja juttuja ei näytä riitävän vaan pitää alkaa puhtaasti nykypäivään sijoittuvia valheita kertomaan.

http://www.kotimaa.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=7143&Itemid=38

Lakelan-herätys Todd Bentleyn johdolla kuolleista herättämisineen ei ole enää kaukana Luterilais-kirkon touhuista.
http://kotisivu.lumonetti.fi/hannu99/lakeland.html

Kirkko yrittää valheiden avulla saada jäsenkatoaan kuriin kun olettavat kansan kaipaavan karismaattisuutta.

10

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmaasalva ei auttanut

      Ihme Senaatintorilla: jo kuolleiksi todetut satiaiset virkosivat eloon kokkouksessa.

    • Juntunen julstettava

      pyhimykseksi.


      • bam bam bam
        Pe.ku kirjoitti:

        Juntunen on nyt oikein kirkon esikuvana.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Seppo_Juntunen

        Juntunen johtaa myös Rukouspalvelua josta voi tilata rukouksia ainakin vielä maksutta.
        Sivulta ei käy ilmi että onko tilattu rukous oikeasti suoritettu.
        http://www.rukouspalvelu.fi/index.php?page=rukous
        http://www.rukouspalvelu.fi/

        Nostit esiin erittäin tärkeän aiheen josta muutama sana; kun opetuslapset tiedustelivat aikanaan Jeesukselta Hänen tulemuksensa hetkeä, Jeesus vastasi että: 'katsokaa ettei kukaan teitä eksytä'.

        Tärkeämpää on siis, Herra prioriteettijärjestyksen mukaan, katsoa ettei vaan kukaan ENNEN HÄNEN TULEMUSTAAN PÄÄSE USKOVIA EKSYTTÄMÄÄN.

        Tämä käy varsin ilmeiseksi, sillä Hänen tulemustaan edeltää väärien kristusten eli voideltujen tulemus: aina itse 'laittomuuden ihmisen'(saatanan inkarnaatio) ilmestymiseen asti.

        Varovaisuus ei siis ole vain uskovan oikeus, vaan jopa velvollisuus ettei kukaan eksyisi tai joutuisi rietasten eksytysten valtaan, joille on ominaista kaikkinainen epäjärjestys ja paha meno.

        Kun tämä eksytys kätkeytyy vielä: varomattomien uskovien, yksinkertaisen ja vilpittömän Jumalan esinnän SEKAAN seurakunnissa, soppa alkaakin olla valmis. Silloin käy niin, että varovaiset havaitsevat, että "herätyksen mukana liikkuu jotakin muutakin", - ei siis jotakin sellaistakin joka ei olekaan Jumalasta. Jos vielä pitää muka "nielaista kaikki" ilman kritiikkiä, voit olla varma, että sellainen opetus on saatanasta, - vaikka ihmeitä sataisi taivaan täydeltä tai vaikka tulikin lankeaisi alas taivaasta. Jos henkiä ei saa koetella ja sanan mukaisesti: 'arvostella kaikkea'; on tultu sellaisten villihenkien pariin, jotka eivät ole Jumalan sanalle alamaiset, vaan avaavat portin yksinkertaisen ja vääränlaisen luottamuksen kautta saatanan tulla sisälle pettämään ja harhhaanjohtamaan seurakuntaa. MUISTA JA KATSO PAAVALIN HUOLENAIHE, JOKA EI OLE TURHA: 2 Kor.11:3.


      • jotka lipsahtivat
        bam bam bam kirjoitti:

        Nostit esiin erittäin tärkeän aiheen josta muutama sana; kun opetuslapset tiedustelivat aikanaan Jeesukselta Hänen tulemuksensa hetkeä, Jeesus vastasi että: 'katsokaa ettei kukaan teitä eksytä'.

        Tärkeämpää on siis, Herra prioriteettijärjestyksen mukaan, katsoa ettei vaan kukaan ENNEN HÄNEN TULEMUSTAAN PÄÄSE USKOVIA EKSYTTÄMÄÄN.

        Tämä käy varsin ilmeiseksi, sillä Hänen tulemustaan edeltää väärien kristusten eli voideltujen tulemus: aina itse 'laittomuuden ihmisen'(saatanan inkarnaatio) ilmestymiseen asti.

        Varovaisuus ei siis ole vain uskovan oikeus, vaan jopa velvollisuus ettei kukaan eksyisi tai joutuisi rietasten eksytysten valtaan, joille on ominaista kaikkinainen epäjärjestys ja paha meno.

        Kun tämä eksytys kätkeytyy vielä: varomattomien uskovien, yksinkertaisen ja vilpittömän Jumalan esinnän SEKAAN seurakunnissa, soppa alkaakin olla valmis. Silloin käy niin, että varovaiset havaitsevat, että "herätyksen mukana liikkuu jotakin muutakin", - ei siis jotakin sellaistakin joka ei olekaan Jumalasta. Jos vielä pitää muka "nielaista kaikki" ilman kritiikkiä, voit olla varma, että sellainen opetus on saatanasta, - vaikka ihmeitä sataisi taivaan täydeltä tai vaikka tulikin lankeaisi alas taivaasta. Jos henkiä ei saa koetella ja sanan mukaisesti: 'arvostella kaikkea'; on tultu sellaisten villihenkien pariin, jotka eivät ole Jumalan sanalle alamaiset, vaan avaavat portin yksinkertaisen ja vääränlaisen luottamuksen kautta saatanan tulla sisälle pettämään ja harhhaanjohtamaan seurakuntaa. MUISTA JA KATSO PAAVALIN HUOLENAIHE, JOKA EI OLE TURHA: 2 Kor.11:3.

        ja sana EI oli virhe ja piti olla eli...


    • tuota juttua?

      Siinä sanotaan mm. näin:" Hän ( Seppo Juntunen ) kertoo lääkäristä, joka toi hänen luokseen kiinanpystykorvan 1990-luvun puolivälissä. Koiralla oli Juntusen mukaan paha jännevika ja se ontui. Juntunen rukoili koiran puolesta."

      "Yllämainitun kiinanpystykorvan Juntusen luokse vienyt lääkäri oli Fjalar Suni. Hän sanoo toimittaneensa koiran rukoiltavaksi tyttärensä Jessica Sunin kanssa. "- "Meikäläinen ei olisi kehdannut pyytää rukousta koiran puolesta. Mutta se kyllä pitää paikkansa, että sen ontuminen loppui, oireet hävisivät", Fjalar Suni sanoi. - "Juntunen sanoo toimineensa Fransiscus Assisilaisen hengessä. Perimätiedon mukaanhan Fransiscus jopa saarnasi eläimille."

      Tässä sinun mielipiteesi: "Eläimetkin parantuvat pastoreiden käsissä. Se että kerrotaan 2000 vuotta vanhoja juttuja ei näytä riittävän vaan pitä alkaa puhtaasti nykypäivään sijoittuvia valheita kertomaan." - "Kirkko yrittää valheiden avulla saada jäsenkatoaan kuriin kun olettavat kansan kaipaavan karismaattisuutta."

      Eihän tuossa jutussa kirkko sano mitään. Sen sijaan siinä kerrotaan yksittäisestä tapauksesta, kolmen ihmisen, Fjalar Sunin ja hänen tyttärensä sekä Seppo Juntusen, kokemuksesta. Väitätkö heidän valehtelevan? Miksi he niin tekisivät?

      • KOTIMAA LEHDESSÄ

        ? - Älä urpoile vaan laske: 1 1=2


      • mitä ajat
        KOTIMAA LEHDESSÄ kirjoitti:

        ? - Älä urpoile vaan laske: 1 1=2

        takaa. Voisitko selittää?


    • ymmärtää

      vaikka vaikeaa se onkin kun peku on kyseessä.

      Hänellä kun on tapana, velipoikansa nassen taivoin, vääristää kaikki kirkkokuntiin ja Kristukseen liittyvä oman mielensä mukaisiksi ja sitten esittää se faktana, vaikka omaa fiktiota esitteleekin.

    • on vaikeata

      kirkolle. Eihän kirkkoa olisi olemassakaan, ellei jo alussa olisi alettu levittää vanhemmista myyteistä kopioituja satuja Jeesuksen ylösnousemuksesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe