Mitä miehelle lahjaksi?

Pitäis ostaa 4:lle mieshenkilölle joululahja. Ideat on vähän hakusessa.

Miten olis After Shave Balsam, käyttääkö miehet sellaista, siis balsamia. Sehän olis talviaikaan kait sopivampaa kun After Shave Lotion. Partabalsamissa olis samalla tuoksu ja kosteusvoide yhdessä.

Vai mitä sitten...auttakaa?

24

1280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taika-Nainen

      nuoremmat vai vaarttuneemmat miehet?

      Nuorille miehille voi nykyään jo ihan reippaasti ostaa miesten tuoksuaineita, oma poikani tykkää BECKHAM tuoksuista.

      Tuohon balsamijuttuun pitäisi jonkun miespuolisen vastata.

      • kolme varttuneempaa ja oma poitsuni.

        Beckham tuoksun olen joskus muistaakseni poitsulle ostanutkin.

        Kävin tänään yhdessä kosmetiikkaliikkeessä. Siellä oli hyvin avulias myyjä ja kertoi että aika monesta merkistä on jäänyt After Shave Lotion pois, eau de toiletteja pelkästään löytyy tai sitten partabalsami.
        Miehet on kuulema oppineet käyttämään ihonhoitotuotteita ja yhtäaikaa ei silloin käytetä "partavettä". Tuoksu muuttuu iholla tällöin olennaisesti.


      • Taika-Nainen
        Mariet kirjoitti:

        kolme varttuneempaa ja oma poitsuni.

        Beckham tuoksun olen joskus muistaakseni poitsulle ostanutkin.

        Kävin tänään yhdessä kosmetiikkaliikkeessä. Siellä oli hyvin avulias myyjä ja kertoi että aika monesta merkistä on jäänyt After Shave Lotion pois, eau de toiletteja pelkästään löytyy tai sitten partabalsami.
        Miehet on kuulema oppineet käyttämään ihonhoitotuotteita ja yhtäaikaa ei silloin käytetä "partavettä". Tuoksu muuttuu iholla tällöin olennaisesti.

        asiantuntijathan tuon tietävät.

        Jos tiedät miesten harrastuksista, niin voisi ostaa myös jotain harrastukseen liittyvää ja voihan miehelle ostaa hierontalahjakortinkin.

        Nahkahansikkaat ?


      • Taika-Nainen kirjoitti:

        asiantuntijathan tuon tietävät.

        Jos tiedät miesten harrastuksista, niin voisi ostaa myös jotain harrastukseen liittyvää ja voihan miehelle ostaa hierontalahjakortinkin.

        Nahkahansikkaat ?

        Hierontalahjakortti. Tuo on hyvä. Se tulee takuulla tarpeeseen. Kun saa lahjakortin silloin on pakko mennä hoitamaan jumiutunutta yläselkää.


    • Puhurix

      suhteessa sä olet näihin miehiin? Sillä on aika paljon merkitystä, kun miettii lahjaa.

      • yksi on poitsuni. Kaikki ovat tärkeitä ihmisiä mulle, kaikki ovat auttaneet minua ja kaiken lisäksi he kaikki tykkäävät minusta :)). Haluan muistaa heitä jouluna jotenkin. Miehille vaan on niin vaikea keksiä lahjaa. Ihan mahdottomia ne ei saa maksaakaan.


      • Puhurix
        Mariet kirjoitti:

        yksi on poitsuni. Kaikki ovat tärkeitä ihmisiä mulle, kaikki ovat auttaneet minua ja kaiken lisäksi he kaikki tykkäävät minusta :)). Haluan muistaa heitä jouluna jotenkin. Miehille vaan on niin vaikea keksiä lahjaa. Ihan mahdottomia ne ei saa maksaakaan.

        ostin pojalle semmosen setin, mis on suihkugeeli, dödö ja partavesi. Aika lailla mielikuvituksetonta.


      • Puhurix kirjoitti:

        ostin pojalle semmosen setin, mis on suihkugeeli, dödö ja partavesi. Aika lailla mielikuvituksetonta.

        noi on just hyviä. Niitä tarvii ja ne kuluu pois. Mun poitsu ottaa mielellään vastaan tuollaset lahjat. Säästyy hänen omat rahat :).


      • Puhurix
        Mariet kirjoitti:

        noi on just hyviä. Niitä tarvii ja ne kuluu pois. Mun poitsu ottaa mielellään vastaan tuollaset lahjat. Säästyy hänen omat rahat :).

        lahjakortti jonnekin vaik Dressmanille?


      • Puhurix kirjoitti:

        lahjakortti jonnekin vaik Dressmanille?

        silloin henkilö saisi itse sopivan ja tarvitsemansa lahjan.

        Kaikki oli hyviä ideoita, tulee jo valinnan vaikeus. Nyt pitäis olla enemmän miehiä joille täytyis lahja hankkia.


      • Puhurix

        virma...


    • on paljon vaikeampi ostaa lahjaa ku naiselle.Aina on vaihtoehtona noi kaikki tuoksut sun muut..nii ja kalsarit..:DDD

      • Taika-Nainen

        lahjoja myös erä-ja kalastustarvikeliikkeistä ja autotarvikeliikkeistä :) Turkissuojus autonrattiin vaikka...Tai uudet karvanopat *nauraa*


      • sellaset tiukat trikoot, namm.
        Boxerit on hyvät kans. :)


      • Taika-Nainen kirjoitti:

        lahjoja myös erä-ja kalastustarvikeliikkeistä ja autotarvikeliikkeistä :) Turkissuojus autonrattiin vaikka...Tai uudet karvanopat *nauraa*

        karvanopat onkin jo mennyt kulahtaneen näkösiks..:DD


      • Mariet kirjoitti:

        sellaset tiukat trikoot, namm.
        Boxerit on hyvät kans. :)

        tiukat pikkumustat..;)


      • mii-su kirjoitti:

        tiukat pikkumustat..;)

        ehkä ne tiukat pikkumustat ei ehtiskään olla päällä ;).

        Ihoa myötäilevat boxerit olis kans kivat. Sellaset jotka myötäilee etumusta, reisiä ja pakaroita ;).


      • Mariet kirjoitti:

        ehkä ne tiukat pikkumustat ei ehtiskään olla päällä ;).

        Ihoa myötäilevat boxerit olis kans kivat. Sellaset jotka myötäilee etumusta, reisiä ja pakaroita ;).

        aattelin ekaks nii,mut en sit tohtinu kirjoittaa..:DDD

        Noi bokserit tosiaan menis,mut vaan tiukkoina..;)


      • Satutätix
        Mariet kirjoitti:

        ehkä ne tiukat pikkumustat ei ehtiskään olla päällä ;).

        Ihoa myötäilevat boxerit olis kans kivat. Sellaset jotka myötäilee etumusta, reisiä ja pakaroita ;).

        sä sitä lahjaa ootkin ostamassa? ;D Silmiesi iloksi siis. :))

        Mä täs mietin, jotain miehen harrastukseen liittyvää ajattelin itse ostaa.
        Pojalleni lahjakortit kenkäkauppaan ja parturiin, vaikka ne kuuluis saaha muutenkin kyl, mut...
        Hieroja ois yks hyvä vaihtoehto, mikäli selkää kolottelee, tai hartioita. :)
        Tuoksuja en menis ostamaan, siks että saattaa olla ettei ne miestä sitten miellytäkkään, varsinkin jos ei satu tietämään just sen miehen mielituoksua, jolle lahjan ostaa.
        Viinipullo nätissä viinipullotelineessä vois kans olla kiva? :)


      • Satutätix kirjoitti:

        sä sitä lahjaa ootkin ostamassa? ;D Silmiesi iloksi siis. :))

        Mä täs mietin, jotain miehen harrastukseen liittyvää ajattelin itse ostaa.
        Pojalleni lahjakortit kenkäkauppaan ja parturiin, vaikka ne kuuluis saaha muutenkin kyl, mut...
        Hieroja ois yks hyvä vaihtoehto, mikäli selkää kolottelee, tai hartioita. :)
        Tuoksuja en menis ostamaan, siks että saattaa olla ettei ne miestä sitten miellytäkkään, varsinkin jos ei satu tietämään just sen miehen mielituoksua, jolle lahjan ostaa.
        Viinipullo nätissä viinipullotelineessä vois kans olla kiva? :)

        on todella vaikeita ostaa. Jos ei varmuudella tiedä mitkä on lahjansaajan mieltymyksiä aika uhkarohkeaa on umpimähkään mennä ostamaan.

        Uskoisin että Aqua di Gio ja Hugo Boss ovat melko takuuvarmoja merkkejä jotka käy kaikille miehille.


    • -Maiggu-

      minkä tyylisistä miehistä on kyse. Onko erähenkinen, vai sliipattu liimatukka, vai jotain ihan muuta.

      Sen mukaan on varmasti helppoa päättää mitä kukin vois haluta.

      • Miehet on kaikki urheilullisia. Eivät kylläkään erähenkisiä.
        On vaan niin vaikeaa keksiä lahjaa kun eivät kai tarvii mitään. Kaikkea tarpeellista taitaa olla ennestään. Tietty sellasta pois kuluvaa vois ostaa. Jota ei tarviis säilöä kaapeissa.


    • Ninniniinuska

      lahjakortti hierojalle, jalkahoitoon tai kasvohoitoon?

      • Tiedän että heidän kaikkien pitäis päästä hierojalle. Eivät vaan saa sitä aikaiseksi. Tällä lahjakortilla vois pukata heitä alkuun :).


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe