Kohta laulellaan..

stefanus

"En etsi valtaa, loistoa, en kaipaa kultaakaan, mä pyydän taivaan valoa ja rauhaa päälle maan. Suo koteihin, jos pieniinkin, nyt joulujuhla suloisin, ei valtaa eikä kultaakaan, vaan rauha päälle maan.."

Kuinka moni yhtyy kanssani kyseiseen pyyntöön, näin joulua odotellessamme?

7

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohon pyyntöön yhtyy iloiten.

    • juovat

      Sikkoo menöö toisesta poskesta ja vodtkoo toisellekin jalalle. Sitten lauletaan, jos pystytään.

      • stefanus

        ja ennen votkan ottova laulaa lurauttaisit pesueesi kanssa tuon laulelman, niin jo vain se siitä riemun raikkahin aika alkaisi, eikä olisi sitten jouluaamuna jysäri otsaluun alla koputtamassa ja ohimoa pakottamassa.. ;)


      • Raamattumies

        5. Moos. 14:26
        Ostakaa sillä rahalla kaikkea, mitä mielenne tekee, nautoja, lampaita ja vuohia, viiniä tai olutta tai muuta mieleistänne,
        ja syökää ja iloitkaa siellä perheinenne Herran, Jumalanne edessä.

        Jes. 25:6
        Tällä vuorella Herra Sebaot valmistaa pidot kaikille kansoille, herkkuruokien aterian, valioviinien juhlan: ydinrasvalla maustettuja herkkuja, kypsiä, kirkkaaksi seestettyjä viinejä. [Ps. 22:27-32; Ilm. 19:9]

        Adventista alkaa Siionin kansan juhlinta!


    • Tervehdys Markku!

      Tuo on kaunis ja epäitsekäs pyyntö/toivomus, mutta taitaa toteutua täydellisesti vasta Jumalan valtakunnassa. Mutta omalle kohdalleen tuota tietenkin voi ja pitääkin pyytää vaikka ympäri vuoden...

      • Adventti on jo nyt

        Joh. 5:24
        "Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään.
        [Joh. 3:16, 6:40,47]

        Luuk. 17:21
        eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".

        Tämä on Herran Sanaa


    • Yhdyn aloituksen todistukseen muinaisen patriarkka
      Jobin ja nykyisen - 1500-luvulla eläneen - tohtori
      Martti Lutherin virren sanoin, loppisanoin jotka
      loppusanat koituvatkin alkusanoiksi:

      Virsi 170:4.
      Se sana seisoo vahvana,
      ne ei voi sitä kestää.
      Kun kanssamme on Jumala,
      ken meiltä voiton estää?
      Jos veis he henkemme,
      osamme, onnemme,
      ne heidän olkohon,
      vaan meidän iät on
      Jumalan valtakunta.

      En etsi valtaa, loistoa - vaan rauhaa sisimmässäni
      vaalin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe