... meillä autoilijoita taas verotetaan!
Kun katsoo uusinta STT-uutista, voi huomata sen pienen eron: lännen ihmemaassa käytetään 15 miljardia dollaria VEROrahoja siihen, että autoja tehtäisiin ja sitten myös myytäisiin. Elikkä: "Apupaketin arvo on noin 15 miljardia dollaria, kertoo uutistoimisto Reutersin haastattelema lähde kongressista. Autoteollisuus pyysi kongressilta 34 miljardia dollaria." Tästä lisää STT:ltä
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/stt/uutinen.jsp?selected=paauutiset&oid=43103136
Suomessa taas verottajan huomio on kiinnittynyt siihen, ettei kukaan vain ostaisi autoja. Ihmeenä tulee pitää sitä, ettei ainoa autotehdas Uudessakaupungissa ole kokonaan kaatunut. Ai mutta sen asiakkaat ovatkin noita jenkkejä, joiden autoilu ja bensankäyttö ovat valtion erityisessä suojeluksessa.
Silti voi kysyä: Onko autojen ostamisen rajoittamisessa VEROjen avulla mitään järkeä? Kohta kaatuu ehkä Saab ja Volvo, ja ne ovat työllistäneet tuhansia suomalaisiakin! Tavallinenkin auto on meillä kymppitonnin liian kallis!
Verotus tulee suunnata autojen ostamisesta niiden omistamiseen ja käyttöön, katsokaa mallia Saksasta! Nyt on aika poistaa autovero, älä siis osta autoa Suomesta ennen kuin muutos tapahtuu, vaan osta se mielenosoitusmielessä muualta kuten Saksasta tai Ruotsista jossa kruunu rypee pohjalla. Eläköön/leve itsenäinen Suomi, mutta alas suomalaisia ja Euroopan teollisuutta sortava autovero!
USA:n verorahat autoiHIN
3
395
Vastaukset
- tekstissä
oli joka sana järkeä piste!
- rpieripeiep
suollatte, kyllä paljon fiksumpaa on maksaa mahdollisimman paljon veroa maahantuodessa ja vuotuien käyttövero sais poistua kokonaan
rpieripeiep kirjoitti:
suollatte, kyllä paljon fiksumpaa on maksaa mahdollisimman paljon veroa maahantuodessa ja vuotuien käyttövero sais poistua kokonaan
Liikenteen verotus on ihan teoriassakin täysin idiootin puuhaa. Käytännössä sillä vain leikataan elintasoa, missä VM on vimeisinä vuosikymmeninä onnistunut oivasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514