paras lisäravinne

hulk the bulk

Juu,elikkä minkä te ootte ittellenne kokeneet siksi
OIKEAKSI ja toimivimmimmaksi lisäravinteeksi mihkä ootte rahanna laittaneet?
Esim kreatiinimonohydraatti,heraproteiini???
Nykyään kun myydään kaikenlaista paskaa mitkä ei paskanvertaa lihaksia kasvata,lisäravinne valmistajan lompakkoa korkeintaan..

12

2455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksella!

      Heraproteiini lisäproteiiniksi täydentämään päivän prodesaantia ja palautusjuomassa sen nopean imeytymisen takia. Osta ihan perusherakonsentraattia. Parhaat merkit mitä tulee laatuun, hintaan ja luotettavuuteen ovat fitnesstukun whey-80 ja UFS Whey. Luotettavuuden mainitsin siksi, että voit todella luottaa siihen, että sisältö on se mitä sanotaan. Kilpailu alalla ja varsinkin tässä on kovaa ja joillekin valmistajille VOI tulla kiusaus laittaa esim. ravintoarvot hiukan paremmiksi mitä oikeasti ovatkaan ;-)

      Palkkariin mukaan tietysti maltoa, mutta sekään ei nyt varsinainen lisäravinne ole, ruokaa hiukan toisenlaisessa muodossa vain, kuten herakin!

      Kreatiini lasketaan enempi lisäravinteeksi, vaikka sitäkin saa ruuasta, lähinnä lihasta. Potkua antavan kreatiinimäärän syöminen ruuasta vain on kovin runsastöistä...Helpompi ja halvempi on ottaa muutama gramma kreatiiniMONOHYDRAATTIA. Tässäkin ostoksessa satsaa laatuun, hintaan ja luotettavuuteen. Parasta mitä tulee dokumentoituun laatuun on Creapure -kreatiini. Eli tavallista kreatiinia muuten, mutta valmistuksessa syntyvät epäpuhtaudet ovat minimissä. Creapurea saa halvimmalla JR Fitnessstorelta sekä UFS:ltä. Monet valmistajat (=pussittajafirmat) vakuuttavat kovin, että heillä on "niin ja niin puhdasta 100% kreatiinia", mutta luotatko?

      Arviolta 2/3 maailman kreatiinista tulee kiinasta. Kiinalaisessa kreatiinista on raportoitu vaihtelevia määriä epäpuhtauksia. Yksi erä saattaa olla parempi kuin toinen...mutta mistä tiedät mikä erä sun kohdalle osuu? Tässä tulee kuvioihin juuri Creapure, erittäin iso saksalainen toimija jonka patentoitu valmistusmenetelmä tuottaa ei vain erittäin puhdasta vaan myös tasalaatuista kreatiinia.

      Creapure on erittäin suosittua, joten sen hintakin on tippunut erittäin edulliseksi. 20-25€/kg ja kilo kestää lähes vuoden, joten ei kannata ottaa riskiä laadun suhteen muutaman euron takia!

      Forumilla on näemmä käyty keskustelua kreatiiniPYRUVAATISTA. Se on toimivaa tavaraa, mutta sen etu tulee paremmin esille diettituotteena monohydraatin tilalla. Offilla tavallista monohydraattia, mutta jos kiristely on hiukan tavoitteellisempaa niin miksei ottaisi hyötyä tästä tuotteesta? Eihän se mikään ihmeentekijä tietenkään ole (mikään laillinen ei ole).

    • vielä kerran TopFuel

      Jos pitäisi valita vain yksi lisäravinne mitä käyttää niin se olisi ehdottomasti TopFuel. Siinä on lähes kaikki mitä voi vaatia normaalitreenaukseen.
      Ja eikös melkein kaikki Suomen kovimmat naturaalivoimailijat käytä Skippiä?
      Johtuisikohan siitä että sillä Skipin maahantuojalla taitaa olla Suomen kovin tietotaito mitä tulee naturaalina treenaamiseen.

      • ghthgggttgt

        mämä skipin apinana puffit on läpinäkyviä! vedä ne purkit perseeseen saatanan kansanparantaja!


      • tietotaito

        purkkien sisällön suomentamiseen... vitun tietotaito.


      • hiiltykö
        tietotaito kirjoitti:

        purkkien sisällön suomentamiseen... vitun tietotaito.

        Joku kysyi mikä on paras lisäravinne ja joku toinen vastasi, että Skipin topfuel. Eihän siinä sen kummempaa. Ja pakkohan se on myöntää, että topfuel on kyllä todella kova. Sehän sisältää mm. imeytymistä parantavia entsyymejä ym. Monipuolisempaa ei ainakaan vielä täällä Suomen markkinoilla samassa hintaluokassa ole vastaan tullut. Tälle tosiasialle ette voi mitään. Sehän on sitten eri asia tarviiko palautusjuoman olla noin hyvää. Kyllähän moni pärjää hera/malto sekoituksellakin vaikkei se tietenkään topfuelin veroista ole.
        ps.Kyllähän Ladakin on ihan hyvä auto jos ei tarvi Saksan mootttoribaanoille mennä..


      • ari
        ghthgggttgt kirjoitti:

        mämä skipin apinana puffit on läpinäkyviä! vedä ne purkit perseeseen saatanan kansanparantaja!

        Skipin apinat,,hah katsokaa kun köyhä kiljuu,itsellä ei vara ostaa mitään niin tulee sit tänne muita haukkuu


      • penkoja
        hiiltykö kirjoitti:

        Joku kysyi mikä on paras lisäravinne ja joku toinen vastasi, että Skipin topfuel. Eihän siinä sen kummempaa. Ja pakkohan se on myöntää, että topfuel on kyllä todella kova. Sehän sisältää mm. imeytymistä parantavia entsyymejä ym. Monipuolisempaa ei ainakaan vielä täällä Suomen markkinoilla samassa hintaluokassa ole vastaan tullut. Tälle tosiasialle ette voi mitään. Sehän on sitten eri asia tarviiko palautusjuoman olla noin hyvää. Kyllähän moni pärjää hera/malto sekoituksellakin vaikkei se tietenkään topfuelin veroista ole.
        ps.Kyllähän Ladakin on ihan hyvä auto jos ei tarvi Saksan mootttoribaanoille mennä..

        kannattaa tarkistaa tuotteen tiedot muualtakin kuin maahantuojilta tai tuottajilta... kyllä sitä p**kaa puhuu jos siitä rahaa saa. tästä esimerkkinä acai berry ja sen "suuret" antioksidantti pitoisuudet jotka laboratorio tutkimusten mukaan sisältävät vähemmän antioksidantteja kuin perus mustikka


      • thdtyhdt
        hiiltykö kirjoitti:

        Joku kysyi mikä on paras lisäravinne ja joku toinen vastasi, että Skipin topfuel. Eihän siinä sen kummempaa. Ja pakkohan se on myöntää, että topfuel on kyllä todella kova. Sehän sisältää mm. imeytymistä parantavia entsyymejä ym. Monipuolisempaa ei ainakaan vielä täällä Suomen markkinoilla samassa hintaluokassa ole vastaan tullut. Tälle tosiasialle ette voi mitään. Sehän on sitten eri asia tarviiko palautusjuoman olla noin hyvää. Kyllähän moni pärjää hera/malto sekoituksellakin vaikkei se tietenkään topfuelin veroista ole.
        ps.Kyllähän Ladakin on ihan hyvä auto jos ei tarvi Saksan mootttoribaanoille mennä..

        Ne on aspartaamilla maustettu nuo jutuskendaalit.


    • dfdffdfdfdfdf

      1. Urasibol

      2. Pro-CK

      3. BetaPure'

      Niin ja tietty kreatiinimono

      • syöpaskaaheheheh

        HAHAHA ! helvetin juntti kuvitteletko tosiaan hyötyvän noista paskatuotteista.


    • asdasddsaasd

      Ei o ns parasta on hyviä jotku sopii joidenki keholle ja treenille paremmi ku toisille pitää ite testailla yleensä kaikki toimii oikein käytettynä eroja on mutta eroja on myös ihmisissä...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe