Ilman Herramme verenvuodatusta puolestamme, meillä ei toivoa olisi.
Jeesuksen veri on totuus
7
223
Vastaukset
- Diana-ad-rem
ryöstää sinun kotisi, Jeesuksen veri ei paljon auta.
Mutta sinulla on mahdollisuus saada oikeutta kun on Laki. Mieti sitä.
Vai annatko mieluummin vain anteeksi ja pyydät että tulkaa hakemaan loputkin.
Armosta ikäänkuin.- m 12
Täälläpäin on kerrottu tapauksesta, kun pari varasta oli liikkeellä pakettiautolla ja menivät keikalle keräämään kaikki rahaksi muutettava eräästä talosta. No pojat oli työn touhussa kun paikalle sattui muuan outo, mutta ystävällinen mies ja kysyi voiko hän auttaa miehiä raskaassa muuttotouhussa ja niin mies kantoi tavaroita kaverina autoon.
Rosvot sitten paluumatkalla pysähtyivät paikalliseen baariin kahville ja kertoivat yhdelle asiakkaalle oudosta miehestä talolla. Asiakas kysyi miehen tuntomerkkejä ja talon osoitetta. Kävi ilmi, että mies oli talon uskovainen isäntä.
Pojille tuli siitä tunnontuskat ja päättivät palauttaa kaikki tavarat takaisin miehelle.
En tiedä onko tarina tosi, mutta tällaista on kerrottu. Se kuitenkin hyvin kertoo siitä miten hyvyys voi herättää paatuneen omantunnon. Laki saa vain aikaan uhmaa ja vihaa.
Mutta kyllähän yhteiskunta silti aina lakia tarvitsee sehän on selvä.
Juuatalainen laki kaikkine säädöksineen ei kuulu meille pakanakansojen uskoville.
- .muualta
ole kaikkivaltias?
- Trubaduuri
Luojamme, taivaallinen Isä on totuus! Se, eli Hän josta ihmisen Poika, Immanuel, Kristus kertoi auliisti ja totuudellisesti ensin kahdelletoista apostolille ja sitten kaikille opetuslapsilleen sekä tavallisille ihmisille noin kaksi tuhatta vuotta sitten! Ei siis Kristus suinkaan verestä saarnannut eikä siitä erikseen jotakin julistanut vaan nimenomaan Isästään ja alati siinä ohessa hän ilosanomaa ääneen julisti. Eli, ilman elävää sanaa ei meillä toivoa olisi.
- sanan.?
Tunnetko Jumalan sanan.?
Joh. 6:33
Jumalan leipä on se, joka tulee taivaasta ja antaa maailmalle elämän."
Joh. 6:51
Minä olen tämä elävä leipä, joka on tullut taivaasta, ja se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti. Leipä, jonka minä annan, on minun ruumiini. Minä annan sen, että maailma saisi elää."
1. Kor. 11:25
Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin siitä juotte, tehkää se minun muistokseni." [Luuk. 22:20 ]
1. Kor. 11:26
Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee. - Trubaduuri
sanan.? kirjoitti:
Tunnetko Jumalan sanan.?
Joh. 6:33
Jumalan leipä on se, joka tulee taivaasta ja antaa maailmalle elämän."
Joh. 6:51
Minä olen tämä elävä leipä, joka on tullut taivaasta, ja se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti. Leipä, jonka minä annan, on minun ruumiini. Minä annan sen, että maailma saisi elää."
1. Kor. 11:25
Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin siitä juotte, tehkää se minun muistokseni." [Luuk. 22:20 ]
1. Kor. 11:26
Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee.Ilmeisesti paremmin kuin sinä! Sillä ei nuissa lainatuissa jakeissa ole yhtään sellaista uutta jota tarvitsisi erikseen painottaa. Eikä niisä yhdessäkään kerrota veressä olevan totuus.
- Totuus on yksinkertainen
Litaniat joita jotkut eteemme tuovat ovat usein vedätystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713