vartioida painoasi jouluna? Kinkkua, puuroa, lanttu- ja kaalilaatikkoa, porkkanalaatikkoa, torttuja, nakkeja ym, ym. Kaljoista ja viineistä puhumattakaan.
Ja kahdeksan kiloa painoa lisää, niinkö?
bngt
Miten olet ajatellut
23
639
Vastaukset
- hilda-hymy
pysyy ja paranoo se paino vartioimattakin.
Miksi ottaa paineita painosta, jos se nousee pari kiloo Jouluna, takuulla laskee kun arki alkaa. että noilla saisin 8kg lisää, alkais kunnon mättö välittömästi;) Ainut toivomus olis että se jakautuis tasasesti.
- sitten tasapaksu;
Stratekiset mitat:
90cm
90cm
90cm
paino 90kg sitten tasapaksu; kirjoitti:
Stratekiset mitat:
90cm
90cm
90cm
paino 90kgkyllä hiano juttu jos tohon pääsis... mun pituuskin on nimittäin 90cm;)
- i-v atte
a-v kirjoitti:
kyllä hiano juttu jos tohon pääsis... mun pituuskin on nimittäin 90cm;)
ensin tietää ne strategiset mitat, jotta vois jelpata;) montako korttelia perä on levee jne..;)
i-v atte kirjoitti:
ensin tietää ne strategiset mitat, jotta vois jelpata;) montako korttelia perä on levee jne..;)
27" elikkä tuallanen 87cm... ei sen takaa hevilla tavis-tv näy. Muutkin mitat on passelit.
- i-v atte
a-v kirjoitti:
27" elikkä tuallanen 87cm... ei sen takaa hevilla tavis-tv näy. Muutkin mitat on passelit.
yli viis korttelia levee, mutta kait sä sentäs ainakin kymmenen korttelia korkee oot?;)
i-v atte kirjoitti:
yli viis korttelia levee, mutta kait sä sentäs ainakin kymmenen korttelia korkee oot?;)
se sellanen kortteli on? Oikeesti?
- i-v atte
a-v kirjoitti:
se sellanen kortteli on? Oikeesti?
keskiaikainen mitta noin puolijalkaa ja 14,8cm:)
i-v atte kirjoitti:
keskiaikainen mitta noin puolijalkaa ja 14,8cm:)
mä oon sellaset 11 korttelia korkee;)
- i-v atte
a-v kirjoitti:
mä oon sellaset 11 korttelia korkee;)
laatia leikkimielisen rehvi ilmon, mut nyt ei kerkee;)
- oikaisen.
Varsinainen jouluruokahan ei siis paljoa lihota. Kinkusta jos vielä veistelee lautasella näkyvän rasvan pois (sianlihassa ei ole piilorasvaa) niin kalorimäärä jää melko pieneksi. Mutta ne kastikkeet, jälkiruoat, leivonnaiset, makeiset ja juomat ne sitten lihottavatkin oikein kunnolla.
Syökää siis surutta laatikoita ja kinkkua mutta jättäkää muu vähemmälle niin ei niitä lisäkiloja pitäisi juurikaan kertyä. Sanomattakin lienee myös selvää että myös jouluna harrastetaan liikuntaa...jo kolmen päivän löhöily saa elimistön sellaiseen tilaan että se alkaa varstoimaan energiaa sensijaan että se kuluttaisi sitä.- Ben_Sjatkel
miten paljon taas kysellään laihdutusneuvoja ja myös jaellaan. Tämä on jokavuotinen puheenaihe monilla nettipalstoilla sekä TV:ssä ja lehdistössä.
bngt
- StippaS
Herkutella saa kunhan tekee sen maltilla!
Kinkkua ynnä perinnelaatikkoa ahdan sisääni antaumuksella vaan ensimmäisenä alle ladataan salaattikierros, jottei sitä tuhtia rasvaperinnesapuskaa mahdu liikaa ;) Ja hei hellurei kun niitä laatikoita yms väsää niin ei muuta katsoo siinä vaiheessa jo vähän minkälaisista raaka-aineista ja rasvoista niitä rakentaa.
Punaviiniä pitää saada kippistää ja varmaan vähän konjakkiakin kaffin ynnä jäätelön kera vaan oikeasti toimitaan JÄRKI KÄDESSÄ :)))) - p_dude
jouluna ei vartioida kuin kynttilöitä.kyllä sen kolme päivää saa mässätä ihan rauhassa
- Lumitaiga
painoa, kun liikkuu tarpeeksi myös joulunaikaan, pientä lyhtyjen sytyttelyä ulkona iltasella ja siitähän onkin mukava lähteä katsomaan naapurien kauniita jouluvaloasetelmia ja kun oikein uteliaaksi äityy, niin johan siitä lenkkiä tulee.
- pekipoi
mun jalat kestää
harjottelin just mustallamakkaralla - sweet_lemon...
kaikkea hyvällä ruokahalulla:) Minulla on ollut tapana lihottaa itseni aina kesän grilliruuilla, mutta viime kesänä sain grilliruokaa sateista johtuen aivan liian vähän. Lisäksi marjavuosi oli niin huono, että sai tosissaan juosta pitkin metsiä etsimässä marjoja, siinähän joutui melkein alipainoon! Hui kauhistus!
Nyt on taas tilaisuus lihottaa itsensä hyvään kuntoon, se on hyvä se. Kyllä sitten tarkenee tammikuun pakkasissa :) Lihomisella on aina tarkoituksensa!
Kahdeksaa kiloa en ole kyllä koskaan saanut aikaiseksi... takka- ja saunapuita pilkkoessani...
Kilo kinkkua ja motti pilkkeitä -vauhita... :•)mulla on se hyvä geeni että en liho,vaikka en ikinä kyllä ahmikkaan ruokaa,mä oon 170pitkä ja uskallan sanoo painoni 70kiloa
Samaan pötköön joulut, juhannukset, sukujuhlat työpaikan pikkujoulut; safkaa, totia niukasti.
Saattaa vaikuttaa yksniitiseltä, mut tämä on käytännössä osoittautunut hyväksi ohjeeksi.
Painoindeksi pysyttelee 23 kantturoissa.- Demolition
päivässä ja 2 tuntii illassa rajua rakastelua, nitro ja unilääkkeet ja sama rumba yli uudenvuoden... semmoset oon ohjeet saanu, pakko kai se on sitte, nih
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648223Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 76928
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 25826
- 55823
- 64812
- 12810
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713