Nelosen sivujen mukaan Lostin viidennen kauden jaksot alkavat 5. maaliskuuta, tutulla ohjelmapaikalla torstaina klo 21. JIHAA!
Lostin uudet jaksot Nelosella
3
1477
Vastaukset
- LostFanittaja
Itse odotan todella innolla 5. kautta. Mielestäni Lost on paras TV-sarja tällä hetkellä. Surullista kun siitä tulee enää kaksi kautta, mutta toisaalta on hyvä lopettaa, eikä jäädä jauhamaan samaa asiaa 20 kaudeksi.
Esim. Pako olisi pitänyt jo lopettaa. House on ihan hyvä, mutta sekin jauhaa paikallaan. Lost sen sijaan onnistuu luomaan aina uutta. Esim. flashbacks, flashforwards, off the island, on the island, jne.
Eli odotellaan vaan maaliskuuta, tai milloin ikinä se nyt alkaakin. Ainakin jenkeissä 5 kauden eka jakso on 21.1.2009 muistaakseni.- John-123
Itse asiassa 21.tammikuuta esitetään peräti kaksi jaksoa, Because you left ja The Lie.
Itsekin odottelen mielenkiinnolla tulevia kahta kautta. Nythän tulevissa jaksoissa ei hidastella ollenkaan koska sarjan loppupäivämäärä on käsikirjoittajien tiedossa. Toivottavasti sarjan antamat vastaukset tyydyttävät minua.
Ja todellakin, yhtään enempää kausia en olisi toivonutkaan koska Lostin tapauksessa sitä pääjuonen kannalta olennaista materiaaia ei ole riittävästi esim. kymmeneen tuotantokauteen. Onneksi ei myöskään tule mitään Lost-elokuvaa (jos tulisikin niin sitä eivät olisi tekemässä Carlton Cuse ja Damon Lindeloff). - Lost In A Lost World
Hienoa että jatkuu taas pian. Ja 4.kausi tulee mukavasti nyt uusintana, niin pääsee virittäytymään jo saaren tunnelmaan ja voi palauttaa mieleen vanhat juonenkäänteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883