Nelosen sivujen mukaan Lostin viidennen kauden jaksot alkavat 5. maaliskuuta, tutulla ohjelmapaikalla torstaina klo 21. JIHAA!
Lostin uudet jaksot Nelosella
3
1463
Vastaukset
- LostFanittaja
Itse odotan todella innolla 5. kautta. Mielestäni Lost on paras TV-sarja tällä hetkellä. Surullista kun siitä tulee enää kaksi kautta, mutta toisaalta on hyvä lopettaa, eikä jäädä jauhamaan samaa asiaa 20 kaudeksi.
Esim. Pako olisi pitänyt jo lopettaa. House on ihan hyvä, mutta sekin jauhaa paikallaan. Lost sen sijaan onnistuu luomaan aina uutta. Esim. flashbacks, flashforwards, off the island, on the island, jne.
Eli odotellaan vaan maaliskuuta, tai milloin ikinä se nyt alkaakin. Ainakin jenkeissä 5 kauden eka jakso on 21.1.2009 muistaakseni.- John-123
Itse asiassa 21.tammikuuta esitetään peräti kaksi jaksoa, Because you left ja The Lie.
Itsekin odottelen mielenkiinnolla tulevia kahta kautta. Nythän tulevissa jaksoissa ei hidastella ollenkaan koska sarjan loppupäivämäärä on käsikirjoittajien tiedossa. Toivottavasti sarjan antamat vastaukset tyydyttävät minua.
Ja todellakin, yhtään enempää kausia en olisi toivonutkaan koska Lostin tapauksessa sitä pääjuonen kannalta olennaista materiaaia ei ole riittävästi esim. kymmeneen tuotantokauteen. Onneksi ei myöskään tule mitään Lost-elokuvaa (jos tulisikin niin sitä eivät olisi tekemässä Carlton Cuse ja Damon Lindeloff). - Lost In A Lost World
Hienoa että jatkuu taas pian. Ja 4.kausi tulee mukavasti nyt uusintana, niin pääsee virittäytymään jo saaren tunnelmaan ja voi palauttaa mieleen vanhat juonenkäänteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412897Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens322616Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau212468Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362448Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1441804Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241345Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017