Esittänyt monta vuotta palstallaan Treenari82-nimistä henkilöä, jolla on pitkä mulkke ja kaikkea muuta. Sitten keskustelee itsensä kanssa aivan helvetisti.
Tomi on vitun sekaisin
10
1012
Vastaukset
- hormoonit teettää
Ei kannattaisi.
- poeeeKari
nyt pitäis vielä tietää kuka on tomi? :O
- totuus julki
Tomi on uffen affenamestari. Hänen hallussaan ovat ennätykset sekä suurimmasta ahvenmäärästä sekä suurimmasta yksittäisestä ahvenesta. Perseessä.
- catabolic
Nyt on asia tapetilla taas!
- catabolic
Nyt on asia tapetilla taas!...
- hän itse?
Haluaisiko kokeilla suhdetta kanssani?
- feisbuukkiin
Pistäkääs tänne linkki Treenarin feisbuukkisivulle. Haluun nähhä millanen kunti se on.
- tomi<3
facebook.com/IVIatti
- Etumeri
Miten se voi olla niin, että kaikki mihin tuo jätkä pistää näppinsä, menee pilalle.
Ensin UFS:n forumi meni aivan pelleilyksi, siinä määrin, että ylläpito joutui sulkemaan sen. Potentiaalia olisi ollut vaikka mihin!
Nyt viimeisimpänä saavutuksena ilta-sanomien keskustelualue, jossa kaksi VHH uskovaista saa mellastaa siinä määrin, että sitä ei viitsi enää käydä edes lukemassa.
Mikä on seuraava forumi, jonka tuo jätkä saa pilattua?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564