Anssi Manninen ja

"pölyimuripussit"

Manninen Nutraceuticals -blogissa Anssi Manninen kirjoittaa 11. joulukuuta 2008 näin:

"Ja tuote (CMPure, toim.huom.) on pakattu tiiviseen muovipurkkiin, ei mihinkään värikkääseen pölyimuripussiin. Vakavasti otettavat ravinnefirmat eivät pakkaa huonosti kosteutta kestäviä tuotteita tuollaisiin pussukoihin. Ilmeisesti Uffen jampoilla kerää pölyä noi pussukat, kun pitää niin epätoivoisesti yrittää mustamaalata muiden kreatiinituotteita."

Pölynimuripussi on paperia. UFS:n pakkausmateriaalia on jonkinlaista muovitusta/foliota, oli miten oli, kuitenkin vedenpitävää materiaalia.

"Pölynimuripusseilla" tarkoitettiin vuosia sitten mm. Fastin silloin käyttämiä pakkauspusseja jotka olivat kovin paperinoloisia. Rikkoontuivat helposti eivätkä sietäneet kosteutta kovin hyvin. Tämän moni huomasti kosteammilla keleillä kuljetuksen yhteydessä. Sittemmin Fast ja monet muutkin firmat ovat siirtyneet pussipakkauksissa erittäin laadukkaisiin muovitettuihin (siltä ne ainakin vaikuttaa?) pakkausmateriaaleihin joiden kanssa ei ole kosteusongelmia tms.

UFS:lla myynnissä olevissa Evolution-tuotteiden muovipusseissa on lisäksi käytössä näppärä minigrip-suljin! UFS:lla ei kuitenkaan koskaan (ainakaan mun muistini mukaan) ole ollut ns. pölyimuripusseja vaan sellaisia muovitetun/folion-oloisia pusseja jotka kestävät vaikka veteen upotuksen!

Kuva UFS Whey -pussista:
http://www.ufs.fi/images/whey_800g2.jpg

7

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ufs sucks

Mikä vittu siinä on ettei näitä tuotteita saada muovi- tai lasipurkkeihin? Pussit on helvetin epäkäytännöllisiä!

• paskahousu

jos sitä vitun pussia ei saa enää kiinni parin oton jälkeen niin miten se vitun kosteusongelma pysyy kurissa? Nuija!

• vai sademetsässä?

Tuntuu olevan pahoja kosteusongelmia. Minulla kreatiinipurkit ja pussit ovat kyllä pysyneet "kuivana" keittiönkaapissa.

• etkä enää
        vai sademetsässä? kirjoitti:

Tuntuu olevan pahoja kosteusongelmia. Minulla kreatiinipurkit ja pussit ovat kyllä pysyneet "kuivana" keittiönkaapissa.

säilytä pusseja säygyn alla? Vitun spede! LOL!

• myrkkyä!!!
    • suljin?

se suljin on täysin anaalista.

jenkkiläisissä GNC-tuotteissa esimerkiksi on näppärä suljin. UFS-suljin on kaikkea muuta kuin näppärä. se ei yksinkertaisesti toimi.

• olet?

Olet vain liian tyhmä osataksesi käyttämään minigrip-suljinta :-) Olet jopa niin tyhmä, että sanot minigrip-suljinta "UFS-sulkimeksi". Sitä paitsi UFS-pusseissa ei ko- suljinmekanismia edes ole - fiksuna tietäisit tämänkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1692
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      214
      1359
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      83
      1298
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe