voiko kondomi luistaa pois??

pelästynyt

voiko kondomi luistaa seksin aikana pois
siittimen päältä vaikka on jo lauennut
jos haluaa jatkaa hommia??

19

2370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies savosta

Sama onkelma, se johtuu lähinnä siitä että mulla on niin pieni että kaikki kortsut ovat liian isoja mulle.Ehkä sinäkin olet liian pieni-munainen kääpiö ?

• SukiSuki

Etteks ole lukeneet pakkauksesta käyttöohjetta? Laukeamisen jälkeen pitää vetää peli ulos ja pitää kummista kiinni, ettei luiskahda.

• hohhoijaa

Voiko aurinkoisena päivänä päälle tulla yllättäen ukkoskuuro? Voiko sairastua keuhkosyöpään jossei tupakoi? Voiko porkkana kasvaa keskellä kivikkoista maata?

ou mai good

Kantsii varmaan kuivata dikki ja laittaa uus kumiukko siihen.. Luistamisen mahdollisuus tällöin sama kuin muulloinkin...

• Samu998

Eilen rakastelimme ja meiltä luisti kondomi pois päältä. En tiedä missä vaiheessa se luisti, mutta vaihdoimme asentoa juuri ennen laukeamistani ja silloin se oli vielä päällä. Sen on täytynyt luistaa loppukirin aikana. Vedin ulos heti laukeamisen jölkeen ja siittimeni oli vielä aivan jäykkä.

• Leipurihiiva_

Joskus se vaan lähtee, siksi sen varmuus onkin niin huono.

• Anonyymi
        Leipurihiiva_ kirjoitti:

Joskus se vaan lähtee, siksi sen varmuus onkin niin huono.

Ehkäpä tarvitset pienemmän kortsun, niin pysyy paremmin päällä...

• hallittukaytto

Kuten edellä todettu, on tilanteita, joissa kondomista kannattaa pitää kiinni. Kun kalu lerpahtaa ja vetää sen pois, kun vaihtaa asentoa.
      Jos kondomi kuitenkin luiskahtaa pois, se on helppo huomata. Tarvittaessa otetaan jälkiehkäisy.

• hhfhfhfh

Nuorille suositellaan sekä pillereitä että puoli vuotta kondomia uudessa suhteessa. Vain kondomi suojaa taudeilta, eikä kaikilta sekään. Tällaisella vanhalla naisella pelkkä kortsu jo riittää, kun hedelmällisyys alkaa olla finaalissa. Nuori nainen tulee raskaaksi melkein jo pelkästä miehen naaman näkemisestä.

• Anonyymi

Eilen luisti kondomi pois, vedin panon jälkeen kalun ulos, kun olin jatkanut hetken panemista laukeamisen jälkeen. En huomannut pitää kiinni, kun vedin ulos. Onneksi ei mehun mennyt sisään, kun kondomi ei jäänyt aivan sisään.

• Anonyymi

Eilen panin ilman kodomia. Laskin mehun sisään. Sitten jatkoin panemista ja laskin uuden annoksen mehua sisään.
        On se hienoa kun ei tartte kortsujen kanssa räplätä.

• Anonyymi

Pidät siitä kumista kiinni kun otat sen ulos. Ja totta kai vaihdat uuden kumin jos vedätte toisenkin kierroksen.

• Anonyymi

Kortsusta kiinni, kun olet lauennut ja vedät kalun ulos. Ei kannata jatkaa panemista laukeamisen jälkeen. Vanha kortsu pois ja uusi päälle. Kannattaa pestä kalu ennen uuden kortsun rullausta, ettei siittiöitä pääse uuden kortsun myötä sisään.

• Anonyymi

Kannattaa vetää ulos heti, kun on mies lauennut ja pitää kiinni kumista. Jos jatkaa panemista, niin penis veltostuu ja kortsu liukuu pois, kun vetää ulos.

• Anonyymi

lurps

• Anonyymi

voi se

• Anonyymi

Durex-kondomi, jossa on sellaista puudutin ainetta ei tunne sitä, ollenkaan...

• Anonyymi

kyllä voi

• Anonyymi

kyllä voi

• Anonyymi

Kyllä voi, on käynyt ja kun ei poitsu huomannut vaan jatkoi panemistaan loppuun kunnes laukesi, niin siinä samalla naidessaan survoi sen syvälle emättimeeni.
      Oltiin molemmat pikkuisen juhlittu ja kun poitsu ei edes sanonut mulle mitä kävi, niin kävin nukkumaan ja vasta muutaman tunnin kuluttua pissalle noustessani huomasin mitä oli käynyt. Ei ollut kovin kivaa yrittää onkia sitä siinä vaiheessa pois sisältäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3865
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2514
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2271
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2084
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1908
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1778
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1441
    Aihe