voiko kondomi luistaa seksin aikana pois
siittimen päältä vaikka on jo lauennut
jos haluaa jatkaa hommia??
voiko kondomi luistaa pois??
19
2138
Vastaukset
- mies savosta
Sama onkelma, se johtuu lähinnä siitä että mulla on niin pieni että kaikki kortsut ovat liian isoja mulle.Ehkä sinäkin olet liian pieni-munainen kääpiö ?
- SukiSuki
Etteks ole lukeneet pakkauksesta käyttöohjetta? Laukeamisen jälkeen pitää vetää peli ulos ja pitää kummista kiinni, ettei luiskahda.
- hohhoijaa
Voiko aurinkoisena päivänä päälle tulla yllättäen ukkoskuuro? Voiko sairastua keuhkosyöpään jossei tupakoi? Voiko porkkana kasvaa keskellä kivikkoista maata?
ou mai good
Kantsii varmaan kuivata dikki ja laittaa uus kumiukko siihen.. Luistamisen mahdollisuus tällöin sama kuin muulloinkin... - Samu998
Eilen rakastelimme ja meiltä luisti kondomi pois päältä. En tiedä missä vaiheessa se luisti, mutta vaihdoimme asentoa juuri ennen laukeamistani ja silloin se oli vielä päällä. Sen on täytynyt luistaa loppukirin aikana. Vedin ulos heti laukeamisen jölkeen ja siittimeni oli vielä aivan jäykkä.
- Leipurihiiva_
Joskus se vaan lähtee, siksi sen varmuus onkin niin huono.
- Anonyymi
Leipurihiiva_ kirjoitti:
Joskus se vaan lähtee, siksi sen varmuus onkin niin huono.
Ehkäpä tarvitset pienemmän kortsun, niin pysyy paremmin päällä...
- hallittukaytto
Kuten edellä todettu, on tilanteita, joissa kondomista kannattaa pitää kiinni. Kun kalu lerpahtaa ja vetää sen pois, kun vaihtaa asentoa.
Jos kondomi kuitenkin luiskahtaa pois, se on helppo huomata. Tarvittaessa otetaan jälkiehkäisy. - hhfhfhfh
Nuorille suositellaan sekä pillereitä että puoli vuotta kondomia uudessa suhteessa. Vain kondomi suojaa taudeilta, eikä kaikilta sekään. Tällaisella vanhalla naisella pelkkä kortsu jo riittää, kun hedelmällisyys alkaa olla finaalissa. Nuori nainen tulee raskaaksi melkein jo pelkästä miehen naaman näkemisestä.
- Anonyymi
Eilen luisti kondomi pois, vedin panon jälkeen kalun ulos, kun olin jatkanut hetken panemista laukeamisen jälkeen. En huomannut pitää kiinni, kun vedin ulos. Onneksi ei mehun mennyt sisään, kun kondomi ei jäänyt aivan sisään.
- Anonyymi
Eilen panin ilman kodomia. Laskin mehun sisään. Sitten jatkoin panemista ja laskin uuden annoksen mehua sisään.
On se hienoa kun ei tartte kortsujen kanssa räplätä.
- Anonyymi
Pidät siitä kumista kiinni kun otat sen ulos. Ja totta kai vaihdat uuden kumin jos vedätte toisenkin kierroksen.
- Anonyymi
Kortsusta kiinni, kun olet lauennut ja vedät kalun ulos. Ei kannata jatkaa panemista laukeamisen jälkeen. Vanha kortsu pois ja uusi päälle. Kannattaa pestä kalu ennen uuden kortsun rullausta, ettei siittiöitä pääse uuden kortsun myötä sisään.
- Anonyymi
Kannattaa vetää ulos heti, kun on mies lauennut ja pitää kiinni kumista. Jos jatkaa panemista, niin penis veltostuu ja kortsu liukuu pois, kun vetää ulos.
- Anonyymi
lurps
- Anonyymi
voi se
- Anonyymi
Durex-kondomi, jossa on sellaista puudutin ainetta ei tunne sitä, ollenkaan...
- Anonyymi
kyllä voi
- Anonyymi
kyllä voi
- Anonyymi
Kyllä voi, on käynyt ja kun ei poitsu huomannut vaan jatkoi panemistaan loppuun kunnes laukesi, niin siinä samalla naidessaan survoi sen syvälle emättimeeni.
Oltiin molemmat pikkuisen juhlittu ja kun poitsu ei edes sanonut mulle mitä kävi, niin kävin nukkumaan ja vasta muutaman tunnin kuluttua pissalle noustessani huomasin mitä oli käynyt. Ei ollut kovin kivaa yrittää onkia sitä siinä vaiheessa pois sisältäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992