Nyt ihmiset jotka deittailee, suomi24 boikottiin!!!
Todella törkeää rahastusta harrastetaan treffipalstalla, 17€ / kk!!!!!!! Järkyttävää!!!
Jostain "tosi"jäsenyydestä. Lopetetaan yhdessä tämän riistohintaisen palvelun käyttö!
p.s saahan nähdä kuinka monta minuuttia tämä viesti saa kunnian olla linjoilla kunnes poistetaan "asiattomana". Suomi24:lle tiedoksi; kyse on sananvapaudesta, mitään lakia ei ole rikottu eikä ketään herjattu.
Suomi24 treffi palsta
pettynyt
2
404
Vastaukset
- Mitään en maksanut
itselläni oli ilmoitus tuolla ja löysin sitä kautta elämäni miehen. Nyt asutaan yhdessä ja lapsikin on tulossa. Mitään en palvelusta maksanut.
- Käy kirjastossa, siellä se ...
Ei kai se sentään ole mitään tähän verrattuna: http://onhuijaus.blogspot.com/2008/11/be2-treffipalvelu.html
Varokaa "treffi"rahastuksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628