nivel

kipuihin

sain avun. osmo pastiselta joka on mehiläisen reuma lääkäreitä ja joka ei pelkää luontais lääketiedettä, glucadol, on lääke joka antoi minulle. pistosten pohessa helpotuksen

5

3937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkohan

sama lääke kuin glukosamiini,reseptillä,olen syönyt noin vuoden,,,kivut vähentyneet.

• noita rinnakkaistuotteita

on useilla eri LÄÄKEtehtailla.

Tässäpä jtkn:

Vastaavat valmisteet
         G-LENK 400MG 240 TABL
      ORIFARM GENERICS
      31,47 €    0,13€/kpl    Korvattavuus
         G-LENK 400MG 90 TABL
      ORIFARM GENERICS
      13,69 €    0,15€/kpl    Korvattavuus
         GLUCOSAMIN PHARMA NORD 400MG 270 KAPS
      PHARMA NORD
      39,34 €    0,15€/kpl    Korvattavuus
         GLUCOSINE 400MG 180 TABL
      RECIP
      31,44 €    0,17€/kpl    
         GLUCOSAMIN PHARMA NORD 400MG 90 KAPS
      PHARMA NORD
      15,24 €    0,17€/kpl    Korvattavuus
         GLUCOSAMIN ORION 400MG 300 TABL
      ORION
      54,53 €    0,18€/kpl    Korvattavuus
         GLUCOSINE 400MG 270 TABL
      RECIP
      47,39 €    0,18€/kpl    
         GLUCADOL 400MG 300 TABL
      LEIRAS
      54,51 €    0,18€/kpl    Korvattavuus
         GLUCOSAMIN ORION 400MG 100 TABL
      ORION
      19,55 €    0,20€/kpl    Korvattavuus
         GLUCOSINE 400MG 90 TABL
      RECIP
      17,92 €    0,20€/kpl    
         GLUCADOL 400MG 90 TABL
      LEIRAS
      17,92 €    0,20€/kpl    Korvattavuus
         GLUCADOL 400MG 60 TABL
      LEIRAS
      12,46 €    0,21€/kpl    Korvattavuus

Eli sama vaikuttava aine kaikissa.....

En oikein ymmärrä yhden lääkärin "kehumista", hyvin useinhan tätä lääkettä määrätään....

Ja kyseessä on siis reseptilääke...

• nivelrikko

Olen käyttänyt kyseistä reseptilääkettä viime kevättalvesta.Kolme 400mg tablettia iltaisin ja ainakin leposärky polvissa vähentynyt huomattavasti! Kannattaa käyttää, eikä lopettaa heti viikon-parin jälkeen.En muista milloin huomasin leposäryn hellittäneen, mutta kuukausia siinä meni.Jatkan lääkkeen syömistä vaikka loppuelämän.Joidenkin vatsa ei siedä jotain valmistetta, silloin kannattaa kokeilla jotain toista glucosamiinivalmistetta.

• minulla´´´´´´´´´´
        nivelrikko kirjoitti:

Olen käyttänyt kyseistä reseptilääkettä viime kevättalvesta.Kolme 400mg tablettia iltaisin ja ainakin leposärky polvissa vähentynyt huomattavasti! Kannattaa käyttää, eikä lopettaa heti viikon-parin jälkeen.En muista milloin huomasin leposäryn hellittäneen, mutta kuukausia siinä meni.Jatkan lääkkeen syömistä vaikka loppuelämän.Joidenkin vatsa ei siedä jotain valmistetta, silloin kannattaa kokeilla jotain toista glucosamiinivalmistetta.

ón jauheena clukosamin...reseptilääke.

• Vastaavaa

Sain glucadol 400mg-reseptin terveyskeskuksen lääkäriltä polven nivelrikkoon. Se auttoi. Nyt olen syönyt kyseistä lääkettä 4 kuukautta ja polven kipu ja särky on poissa. Se tosiaan selvästi auttoi vaikka olen ylipainoinen. Liikuntaa olen kyllä lisännyt. Ikävää, että lääke ei ole kela-korvattava. Se on aika kallis lääke. Onko jollain vastaavaa lääkettä, joka olisi edullisempaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      34
      2735
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2581
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2564
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      96
      2084
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      40
      1951
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      312
      1732
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1526
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1388
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1158
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1113
    Aihe