Kuinka paljon arvioitte kulmakarvojen muotoilun, eli ylimääräisten karvojen poiston tulevan maksamaan laserilla, kun kyseessä on kuitenkin vain muutaman minuutin operaatio per kerta?
Kulmakarvojen poisto laserilla
2
742
Vastaukset
- .....
Yleensä laserkäsittelyssä on tavallaan minimihinta pienistä alueista. Esimerkiksi bikiniraja tai ylähuuli ei vie aikaa kuin muutaman minuutin, mutta hinta lienee yleisimmin noin 150 euron luokkaa.
Kysymällähän tuo selviää ja kannattakin kysyä, sillä kaikki eivät välttämättä suostu toimimaan laserilla noin lähellä silmiä. Minulle on annettu pari käsittelyä kulmakarvojen ulkopäähän muun hoidon yhteydessä joten hintaa erikseen en tiedä.- tietämätön_77
Paljonko tuo kulmien muotoilu maksaa? Onko tulos kuinka pysyvä? Itselläni on melko tupot tuossa ottalla, ja alkaa pikkuhiljaa tympimään, kun niiden nyppiminen ei oikein toimi. Jos olet ollut laseroinnissa, niin valaise tietämätöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693