Venäläinen ruletti

bolgrad

...oliko se ruletti? Sama se, mutta tuo peli tuli mieleeni, kun Joulu lähestyy. tosiaan... meidän kadulla, tai siis tie tämä on, kuolee Jouluna aina ihmisiä.
Viimevuonna päästiin uutisiin, kun n.kahden sadan metrin päästä talostamme tapettiin aattona kaksi naista.
edellis jouluna naapurini joutui sairaalaan ja kuoli sitten joulun jälkeen. Sitä edellisenä jostain tiemme toisesta päästä joku kuoli tapaturmaisesti ja kuulema kuusi vuotta sitten melko läheltä meitä yksi tyttö hirtti itsensä joulukuussa.

Mitähän tänä jouluna?

Toivottavasti kaikilla on hyvä joulu.

7

2971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cybo-ceronimo-cabriel-61

      //Venäläinen ruletti
      ...oliko se ruletti?//



      - Oli se, serkku-poika aikanaan pelasi ja hävisi.


      Se on eräille perheille tuo jouluna siunaantuva "laatu-aika" vaarallista, jos ei ole totuttu olemaan yhdessä.

      Myös se, että yht'äkkiä joutuukin olemaan puuhastelmatta ja olemaan isesseen, sitä voi hirttää oudot fiilikset päälle.

      Kannattaa ottaa ihan rennosti ja jättää viinat pois.
      Katselee ja kuuntelee nyky-ajan-saturnaalia aivan rauhassa, ottamatta mitään paineita. :)

      • bolgrad**

        se kaikille noin helppoa.
        Kaamos aika ja yhtäkkiä pitäisi olla hyvä ja kiltti, on joillekkin liikaa.
        Murhia tapahtuu varmaan paljon Jouluna.

        Jope Ruonasuukin lauloi jotain joulusta??? Onko pakko, jos ei taho.

        Niin ja mä en VIINAA juo. Valkkaria joskus, jos huvittaa. Eikä paineita. Itseasiassa, taidan olla aika mukautuvainen nainen. Äsken hajosi imuri ja ei päässy edes itku. Kaupasta pitää hakea uusi. Pesin lattiat... ja hups, syön ruisleipää olkkarissa.
        - Mutta mullahan on huomenna uusi imuri :-)


      • cybo-ceronimo-cabriel-61
        bolgrad** kirjoitti:

        se kaikille noin helppoa.
        Kaamos aika ja yhtäkkiä pitäisi olla hyvä ja kiltti, on joillekkin liikaa.
        Murhia tapahtuu varmaan paljon Jouluna.

        Jope Ruonasuukin lauloi jotain joulusta??? Onko pakko, jos ei taho.

        Niin ja mä en VIINAA juo. Valkkaria joskus, jos huvittaa. Eikä paineita. Itseasiassa, taidan olla aika mukautuvainen nainen. Äsken hajosi imuri ja ei päässy edes itku. Kaupasta pitää hakea uusi. Pesin lattiat... ja hups, syön ruisleipää olkkarissa.
        - Mutta mullahan on huomenna uusi imuri :-)

        //Äsken hajosi imuri ja ei päässy edes itku.//



        - Voi harmi, siis että imuri hajosi, imurit on aika kalliita hankkia, siis sellaset tasokkaat.



        Koitahan pärjätä. :)


      • bolgrad**
        cybo-ceronimo-cabriel-61 kirjoitti:

        //Äsken hajosi imuri ja ei päässy edes itku.//



        - Voi harmi, siis että imuri hajosi, imurit on aika kalliita hankkia, siis sellaset tasokkaat.



        Koitahan pärjätä. :)

        Onneksi.

        Mutta kun lattia on täynnä jauhoja, sokeria, piparin muruja ja kissan karvaa... kirosin kauniin sanan ja olin tyyni kuin myrskyävä meri ja kiltisti rankaisin mattoja ulkona ja leikin vesileikkejä sinipiian kanssa. Ja joku puhuu joulustressistä. Pienillä tunteen päästöillä siitä pääsee.

        Voi kettu! (Lukon logo)


      • Anonyymi
        bolgrad** kirjoitti:

        se kaikille noin helppoa.
        Kaamos aika ja yhtäkkiä pitäisi olla hyvä ja kiltti, on joillekkin liikaa.
        Murhia tapahtuu varmaan paljon Jouluna.

        Jope Ruonasuukin lauloi jotain joulusta??? Onko pakko, jos ei taho.

        Niin ja mä en VIINAA juo. Valkkaria joskus, jos huvittaa. Eikä paineita. Itseasiassa, taidan olla aika mukautuvainen nainen. Äsken hajosi imuri ja ei päässy edes itku. Kaupasta pitää hakea uusi. Pesin lattiat... ja hups, syön ruisleipää olkkarissa.
        - Mutta mullahan on huomenna uusi imuri :-)

        😂😂😂😂😂


    • tappaminen on tyhmää ja brutaalia ihmisen pitäs rakastaa toistansa eikä kokee toista uhkaks.

    • sieluton kuolo

      Oliko ne jollakin tapaa kyllästyneet sinuun?

      • bolgrad**

        Varmaankin olivat. Osaan kyllä ärsyttää ;-)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe