...oliko se ruletti? Sama se, mutta tuo peli tuli mieleeni, kun Joulu lähestyy. tosiaan... meidän kadulla, tai siis tie tämä on, kuolee Jouluna aina ihmisiä.
Viimevuonna päästiin uutisiin, kun n.kahden sadan metrin päästä talostamme tapettiin aattona kaksi naista.
edellis jouluna naapurini joutui sairaalaan ja kuoli sitten joulun jälkeen. Sitä edellisenä jostain tiemme toisesta päästä joku kuoli tapaturmaisesti ja kuulema kuusi vuotta sitten melko läheltä meitä yksi tyttö hirtti itsensä joulukuussa.
Mitähän tänä jouluna?
Toivottavasti kaikilla on hyvä joulu.
Venäläinen ruletti
7
2971
Vastaukset
- cybo-ceronimo-cabriel-61
//Venäläinen ruletti
...oliko se ruletti?//
- Oli se, serkku-poika aikanaan pelasi ja hävisi.
Se on eräille perheille tuo jouluna siunaantuva "laatu-aika" vaarallista, jos ei ole totuttu olemaan yhdessä.
Myös se, että yht'äkkiä joutuukin olemaan puuhastelmatta ja olemaan isesseen, sitä voi hirttää oudot fiilikset päälle.
Kannattaa ottaa ihan rennosti ja jättää viinat pois.
Katselee ja kuuntelee nyky-ajan-saturnaalia aivan rauhassa, ottamatta mitään paineita. :)- bolgrad**
se kaikille noin helppoa.
Kaamos aika ja yhtäkkiä pitäisi olla hyvä ja kiltti, on joillekkin liikaa.
Murhia tapahtuu varmaan paljon Jouluna.
Jope Ruonasuukin lauloi jotain joulusta??? Onko pakko, jos ei taho.
Niin ja mä en VIINAA juo. Valkkaria joskus, jos huvittaa. Eikä paineita. Itseasiassa, taidan olla aika mukautuvainen nainen. Äsken hajosi imuri ja ei päässy edes itku. Kaupasta pitää hakea uusi. Pesin lattiat... ja hups, syön ruisleipää olkkarissa.
- Mutta mullahan on huomenna uusi imuri :-) - cybo-ceronimo-cabriel-61
bolgrad** kirjoitti:
se kaikille noin helppoa.
Kaamos aika ja yhtäkkiä pitäisi olla hyvä ja kiltti, on joillekkin liikaa.
Murhia tapahtuu varmaan paljon Jouluna.
Jope Ruonasuukin lauloi jotain joulusta??? Onko pakko, jos ei taho.
Niin ja mä en VIINAA juo. Valkkaria joskus, jos huvittaa. Eikä paineita. Itseasiassa, taidan olla aika mukautuvainen nainen. Äsken hajosi imuri ja ei päässy edes itku. Kaupasta pitää hakea uusi. Pesin lattiat... ja hups, syön ruisleipää olkkarissa.
- Mutta mullahan on huomenna uusi imuri :-)//Äsken hajosi imuri ja ei päässy edes itku.//
- Voi harmi, siis että imuri hajosi, imurit on aika kalliita hankkia, siis sellaset tasokkaat.
Koitahan pärjätä. :) - bolgrad**
cybo-ceronimo-cabriel-61 kirjoitti:
//Äsken hajosi imuri ja ei päässy edes itku.//
- Voi harmi, siis että imuri hajosi, imurit on aika kalliita hankkia, siis sellaset tasokkaat.
Koitahan pärjätä. :)Onneksi.
Mutta kun lattia on täynnä jauhoja, sokeria, piparin muruja ja kissan karvaa... kirosin kauniin sanan ja olin tyyni kuin myrskyävä meri ja kiltisti rankaisin mattoja ulkona ja leikin vesileikkejä sinipiian kanssa. Ja joku puhuu joulustressistä. Pienillä tunteen päästöillä siitä pääsee.
Voi kettu! (Lukon logo) - Anonyymi
bolgrad** kirjoitti:
se kaikille noin helppoa.
Kaamos aika ja yhtäkkiä pitäisi olla hyvä ja kiltti, on joillekkin liikaa.
Murhia tapahtuu varmaan paljon Jouluna.
Jope Ruonasuukin lauloi jotain joulusta??? Onko pakko, jos ei taho.
Niin ja mä en VIINAA juo. Valkkaria joskus, jos huvittaa. Eikä paineita. Itseasiassa, taidan olla aika mukautuvainen nainen. Äsken hajosi imuri ja ei päässy edes itku. Kaupasta pitää hakea uusi. Pesin lattiat... ja hups, syön ruisleipää olkkarissa.
- Mutta mullahan on huomenna uusi imuri :-)😂😂😂😂😂
tappaminen on tyhmää ja brutaalia ihmisen pitäs rakastaa toistansa eikä kokee toista uhkaks.
- sieluton kuolo
Oliko ne jollakin tapaa kyllästyneet sinuun?
- bolgrad**
Varmaankin olivat. Osaan kyllä ärsyttää ;-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381