Venäläinen ruletti

bolgrad

...oliko se ruletti? Sama se, mutta tuo peli tuli mieleeni, kun Joulu lähestyy. tosiaan... meidän kadulla, tai siis tie tämä on, kuolee Jouluna aina ihmisiä.
Viimevuonna päästiin uutisiin, kun n.kahden sadan metrin päästä talostamme tapettiin aattona kaksi naista.
edellis jouluna naapurini joutui sairaalaan ja kuoli sitten joulun jälkeen. Sitä edellisenä jostain tiemme toisesta päästä joku kuoli tapaturmaisesti ja kuulema kuusi vuotta sitten melko läheltä meitä yksi tyttö hirtti itsensä joulukuussa.

Mitähän tänä jouluna?

Toivottavasti kaikilla on hyvä joulu.

7

2653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cybo-ceronimo-cabriel-61

//Venäläinen ruletti
      ...oliko se ruletti?//

- Oli se, serkku-poika aikanaan pelasi ja hävisi.

Se on eräille perheille tuo jouluna siunaantuva "laatu-aika" vaarallista, jos ei ole totuttu olemaan yhdessä.

Myös se, että yht'äkkiä joutuukin olemaan puuhastelmatta ja olemaan isesseen, sitä voi hirttää oudot fiilikset päälle.

Kannattaa ottaa ihan rennosti ja jättää viinat pois.
      Katselee ja kuuntelee nyky-ajan-saturnaalia aivan rauhassa, ottamatta mitään paineita. :)

• bolgrad**

se kaikille noin helppoa.
        Kaamos aika ja yhtäkkiä pitäisi olla hyvä ja kiltti, on joillekkin liikaa.
        Murhia tapahtuu varmaan paljon Jouluna.

Jope Ruonasuukin lauloi jotain joulusta??? Onko pakko, jos ei taho.

Niin ja mä en VIINAA juo. Valkkaria joskus, jos huvittaa. Eikä paineita. Itseasiassa, taidan olla aika mukautuvainen nainen. Äsken hajosi imuri ja ei päässy edes itku. Kaupasta pitää hakea uusi. Pesin lattiat... ja hups, syön ruisleipää olkkarissa.
        - Mutta mullahan on huomenna uusi imuri :-)

• cybo-ceronimo-cabriel-61
        bolgrad** kirjoitti:

Niin ja mä en VIINAA juo. Valkkaria joskus, jos huvittaa. Eikä paineita. Itseasiassa, taidan olla aika mukautuvainen nainen. Äsken hajosi imuri ja ei päässy edes itku. Kaupasta pitää hakea uusi. Pesin lattiat... ja hups, syön ruisleipää olkkarissa.

//Äsken hajosi imuri ja ei päässy edes itku.//

- Voi harmi, siis että imuri hajosi, imurit on aika kalliita hankkia, siis sellaset tasokkaat.

Koitahan pärjätä. :)

• bolgrad**
        cybo-ceronimo-cabriel-61 kirjoitti:

//Äsken hajosi imuri ja ei päässy edes itku.//

- Voi harmi, siis että imuri hajosi, imurit on aika kalliita hankkia, siis sellaset tasokkaat.

Koitahan pärjätä. :)

Onneksi.

Mutta kun lattia on täynnä jauhoja, sokeria, piparin muruja ja kissan karvaa... kirosin kauniin sanan ja olin tyyni kuin myrskyävä meri ja kiltisti rankaisin mattoja ulkona ja leikin vesileikkejä sinipiian kanssa. Ja joku puhuu joulustressistä. Pienillä tunteen päästöillä siitä pääsee.

Voi kettu! (Lukon logo)

• Anonyymi
        bolgrad** kirjoitti:

😂😂😂😂😂

• tappaminen on tyhmää ja brutaalia ihmisen pitäs rakastaa toistansa eikä kokee toista uhkaks.

• sieluton kuolo

Oliko ne jollakin tapaa kyllästyneet sinuun?

• bolgrad**

Varmaankin olivat. Osaan kyllä ärsyttää ;-)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      172
      3375
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2161
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      54
      2097
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      1988
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      394
      1091
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      115
      1015
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      889
    Aihe