Delta Autossa asiaa ei ole saatu toistuvista yrityksistä huolimatta kuntoon. Takuita kehutaan uusilla autoilla olevan jos minkälaisia, mutta mitä niillä on väliä, jos toiminta on tällaista.
Millaisia kokemuksia muilla on Delta Auton jälkimarkkinoinnista?
KIA Sorento ei suostu kulkemaan
32
6395
Vastaukset
- Delta Auto
Delta Autoa surkeampaa saa hakea, eikä löydä. Ei ne muutkaan mitään tähtiä ole, mutta Delta on n. 40 auton perusteella selkeästi huonoin siitä eteenpäin kun uhri on autonsa lunastanut.
Huolto puhuu mukavia, pahoittelee miltei uskottavasti miksi ei tälläkään kerralla saatu oikein mitään aikaiseksi viikon aikana, jollei laskua lasketa.
En jaksa kirjoittaa tänne kaikkia kelvottomia kokemuksia Delta Autosta, mutta totean että omistettuani 6 Alfaa (joista 3 Deltan aikaan) ja muutaman Fiiatin (joista 2 Deltan aikaan) en enää koskaan osta mitään jota pitää huoltaa tai korjata Deltassa. Töistä ei tule kertakaikkiaan mitään ja laskua piisaa.
Tällä hetkellä tallissa on Jeep GC 2008 ja Mitsubishi Outlander 2005. Näiden yhteinen huoltolasku on suunnilleen saman verran kuin mitä oli yhden Punton huollot. Erona on tosin se että Jeepille ja Mitsulle tehdään huollossa muutakin kuin se että lyödään OK leima huoltolaskuun. Arvatkaapa paljonko Alfan valohoito maksaa samaisessa kioskissa? Vihjeeksi voin kertoa että jos olisin jatkanut Deltan asiakkaana kirjoittaisin tämän viestin kirjaston koneelta....
Delta Auto on kuin laihdutuspilleri. Tiedät etukäteen että sinua huijataan, mutta jos se sittenkin toimisi? Edes tämän kerran? Voin kertoa - EI TOIMI!- koneella kirjoitat.
Eipä noita sinun puheita kukaan voi totena ottaa.
Tai sitten olet todella tyhmä.
Kerran voi asiakasta pettää, mutta jos useasti antaa itseään naruttaa, pitää katsoa peiliin eikä tulla tänne valittamaan tyhmyyttään. - että jokainen
koneella kirjoitat. kirjoitti:
Eipä noita sinun puheita kukaan voi totena ottaa.
Tai sitten olet todella tyhmä.
Kerran voi asiakasta pettää, mutta jos useasti antaa itseään naruttaa, pitää katsoa peiliin eikä tulla tänne valittamaan tyhmyyttään.jolla on ollut enemmän kuin yksi auto jonka virallinen huoltopiste on Delta-Auto on tyhmä? Ehkä niin on.
Toisaaltaan, voisi se olla niinkin että ensimmäinen Alfa on ostettu Vehosta ja sitten edustus on siirtynyt Konelaan (Nykyinen Delta)ja huolto sen mukana. Toinen Alfa tuli hankittua uutena Delta-Autosta, ja voisihan joku tyhmä luulla että Delta-Auto ei ole sama kuin Konela. Ei se ollutkaan, se oli vielä huonompi. Kolmas Alfa tuli vaihtokaupassa viisi vuotta myöhemmin. Tyhmempikin voisi luulla että Deltan asiat olisivat kunnossa kun firma oli vielä pystyssä? No, samaa laatua se huolto oli 2004 kuin 1999.
Vaimon käytettyä Fiat Puntoa hankittaessa yksityiseltä, ei juolahtanut mieleen että Deltassa senkään auton huolto ei ota onnistuakseen. Tässä voisi esim. olettaa että Alfa ja Punto ovat olleet taloudessa samanaikaisesti jolloin huollon toimimattomuus ei vielä ollut tiedossa? Voisihan sitä vielä olettaa että se viimeinen Fiat tuli hankittua Alfan kanssa Deltan mukavalta myyjältä sopuhintaan. Tiedä hänestä.
Niin tai näin - tyhmä tai ei - tosiasia on se että Delta auto rokottaa asiakkailtaan huolloista reilusti enemmän kuin mikään muu ketju, samalla kuin se saa vähemmän aikaiseksi asiakkaidensa autojen eteen. Tästä ovat huomauttaneet sekä TM että Tuulilasi parina viime vuonna. Luulisi että Delta nostaisi asiasta oikeusjutun jos se ei sattuisi olemaan piinallisen totta?
Tässä tulee herkästi mieleen sellainen asia että saattaisit olla Deltan palkkalistoilla tai myymässä Deltalta ostettua autoa. Olisikohan sinulle jäänyt varsinainen mustapekka, eli Kia Sorento käteen? Ei se Sportagen omistajankaan elämä voi olla kovin auvoista kun uuden hinta tippuu samalla kun huoltokulut ovat taivaissa ja potentiaaliset ostajat tietävät tämän lehdistön ja internetin ansiosta.
Taitavat nykyasiakkaatkin olla tyhmiä kun ostivat autonsa viiden vuoden takuulla ymmärtämättä että se otetaan takaisin huoltohinnoissa ja että se takuu ei olekaan takuu? Taitavat kaikki Deltalta autonsa ostaneet olla varsinaisia latvakakkosia kun eivät auto ostaessaan ymmärtäneet että Delta yksipuolisesti lyhentää, tai jopa puolittaa esim. nokkahihnan kestoiän ilman kompensaatiota? Miksi eivät tyhmät tajunneet jo autoa ostaessa? Alfassa huoltoväli tippui huoltokirjaan liimattavalla tarralla 120.000 km:a 60.000 km:n. Kaikissa muissa maissa 120.000 km vaihtoväli säilyi. Onneksi se 60.000 km huolto ei maksanut Alfaan Deltalla kuin 1100€ jos ei tehdä jotain "spesiaalia". Näitähän makselee mielellään tuplamäärän ja on asiasta hiljaa? Paljonkohan ne tänään kiskovat?
Kuten huomaat, luovuin viimeisestä Deltalla huollettavasta ajokista vuonna 2004. Sen jälkeen lehdistökin on kiinnittänyt huomiota Deltan touhuiluihin, joten ei ole kiirettä takaisin. - alkavat
että jokainen kirjoitti:
jolla on ollut enemmän kuin yksi auto jonka virallinen huoltopiste on Delta-Auto on tyhmä? Ehkä niin on.
Toisaaltaan, voisi se olla niinkin että ensimmäinen Alfa on ostettu Vehosta ja sitten edustus on siirtynyt Konelaan (Nykyinen Delta)ja huolto sen mukana. Toinen Alfa tuli hankittua uutena Delta-Autosta, ja voisihan joku tyhmä luulla että Delta-Auto ei ole sama kuin Konela. Ei se ollutkaan, se oli vielä huonompi. Kolmas Alfa tuli vaihtokaupassa viisi vuotta myöhemmin. Tyhmempikin voisi luulla että Deltan asiat olisivat kunnossa kun firma oli vielä pystyssä? No, samaa laatua se huolto oli 2004 kuin 1999.
Vaimon käytettyä Fiat Puntoa hankittaessa yksityiseltä, ei juolahtanut mieleen että Deltassa senkään auton huolto ei ota onnistuakseen. Tässä voisi esim. olettaa että Alfa ja Punto ovat olleet taloudessa samanaikaisesti jolloin huollon toimimattomuus ei vielä ollut tiedossa? Voisihan sitä vielä olettaa että se viimeinen Fiat tuli hankittua Alfan kanssa Deltan mukavalta myyjältä sopuhintaan. Tiedä hänestä.
Niin tai näin - tyhmä tai ei - tosiasia on se että Delta auto rokottaa asiakkailtaan huolloista reilusti enemmän kuin mikään muu ketju, samalla kuin se saa vähemmän aikaiseksi asiakkaidensa autojen eteen. Tästä ovat huomauttaneet sekä TM että Tuulilasi parina viime vuonna. Luulisi että Delta nostaisi asiasta oikeusjutun jos se ei sattuisi olemaan piinallisen totta?
Tässä tulee herkästi mieleen sellainen asia että saattaisit olla Deltan palkkalistoilla tai myymässä Deltalta ostettua autoa. Olisikohan sinulle jäänyt varsinainen mustapekka, eli Kia Sorento käteen? Ei se Sportagen omistajankaan elämä voi olla kovin auvoista kun uuden hinta tippuu samalla kun huoltokulut ovat taivaissa ja potentiaaliset ostajat tietävät tämän lehdistön ja internetin ansiosta.
Taitavat nykyasiakkaatkin olla tyhmiä kun ostivat autonsa viiden vuoden takuulla ymmärtämättä että se otetaan takaisin huoltohinnoissa ja että se takuu ei olekaan takuu? Taitavat kaikki Deltalta autonsa ostaneet olla varsinaisia latvakakkosia kun eivät auto ostaessaan ymmärtäneet että Delta yksipuolisesti lyhentää, tai jopa puolittaa esim. nokkahihnan kestoiän ilman kompensaatiota? Miksi eivät tyhmät tajunneet jo autoa ostaessa? Alfassa huoltoväli tippui huoltokirjaan liimattavalla tarralla 120.000 km:a 60.000 km:n. Kaikissa muissa maissa 120.000 km vaihtoväli säilyi. Onneksi se 60.000 km huolto ei maksanut Alfaan Deltalla kuin 1100€ jos ei tehdä jotain "spesiaalia". Näitähän makselee mielellään tuplamäärän ja on asiasta hiljaa? Paljonkohan ne tänään kiskovat?
Kuten huomaat, luovuin viimeisestä Deltalla huollettavasta ajokista vuonna 2004. Sen jälkeen lehdistökin on kiinnittänyt huomiota Deltan touhuiluihin, joten ei ole kiirettä takaisin.Tosiaan ottaa pannuun. Vaasan Deltassa 40000km:n huolto kia ceed crdi:n 534€ ja ainut lisätyö oli ajovalopolttimon vaihto.
- olemassa autoa,
"joka pitää huoltaa tai korjata Deltassa."
- eikä ole ollut?
olemassa autoa, kirjoitti:
"joka pitää huoltaa tai korjata Deltassa."
Tämäpä mielenkiintoista. Missä sitten pitäisi huoltaa ja korjata Alfa-Romeot, Fiatit, Lanciat, Kiat ja Ladat takuu-aikana? Entä sen jälkeen?
Kuka saa Kian kulkemaan suoraan jos maahantuojan huolto ei siihen kykene? - nuo kysymykset
eikä ole ollut? kirjoitti:
Tämäpä mielenkiintoista. Missä sitten pitäisi huoltaa ja korjata Alfa-Romeot, Fiatit, Lanciat, Kiat ja Ladat takuu-aikana? Entä sen jälkeen?
Kuka saa Kian kulkemaan suoraan jos maahantuojan huolto ei siihen kykene?tietokilpailukysymyksiä vai oletko niin pösilö että et moisia asioita tiedä.
Ps. Autossa on yleensä kääntyvät etupyörät. - pösilö,
nuo kysymykset kirjoitti:
tietokilpailukysymyksiä vai oletko niin pösilö että et moisia asioita tiedä.
Ps. Autossa on yleensä kääntyvät etupyörät.että en tiedä minne viedä em. kotteroita huoltoon tai korjaukseen takuuaikana, kuin maahantuojan määrittelemään pajaan. Valaise toki.
- haluaa...
eikä ole ollut? kirjoitti:
Tämäpä mielenkiintoista. Missä sitten pitäisi huoltaa ja korjata Alfa-Romeot, Fiatit, Lanciat, Kiat ja Ladat takuu-aikana? Entä sen jälkeen?
Kuka saa Kian kulkemaan suoraan jos maahantuojan huolto ei siihen kykene?korjata kiaa esim. valtuutetuissa huoltopaikoissa niin niitä löytyy myös sellaisilla paikkakunnilta jossa ei ole Delta-auto.
Ne on yleensä yksityisiä yrityksiä jotka tekevät kia huollot ja takuukorjaukset maahantuojan valtuuttamana. - hinta- ja
haluaa... kirjoitti:
korjata kiaa esim. valtuutetuissa huoltopaikoissa niin niitä löytyy myös sellaisilla paikkakunnilta jossa ei ole Delta-auto.
Ne on yleensä yksityisiä yrityksiä jotka tekevät kia huollot ja takuukorjaukset maahantuojan valtuuttamana.osaamistaso Deltaa parempi? Yksi syy miksi esim. Alfaa joutuu käyttämään Deltalla on se, että keneltäkään muulta ei tunnu löytyvän Alfan nokkahihnan vaihtoon tarvittavia työkaluja.
Toistaiseksi viimeisen Alfan (156) ostin Tikkurilan Autokeskuksesta. Siellä oltiin itse vaihdettu hihna ja niinpä se oli väärin asennettu, aiheutti hylkäämisen katsastuksessa ja hajosi ennen kuin se ehdittiin vaihtamaan. Toimenpide sinällään ei ole vaikea, mutta se vaatii työkalua joka löytyy Deltasta, joka taas rokottaa vaihdosta ja pikku puuhastelusta sen 1100€ 60.000 km välein.
Pitkän kiistelyn jälkeen Tikkurilan autokeskus korvasi alle 1000€ vahingosta josta Delta vaati 4200€-4500€ korjauskulut.
Korjasin auton Viron Alfa Romeolla alle 1100€ hinnalla joka sisälsi vetokoukun Mitubishi Outlanderiin (Viron Mitsubishilta), kärryvuokran. laivaliput menopaluu sekä sen korjauksen. Tämän jälkeen Alfa kulki paremmin kuin ostaessani sen eikä katsastuksessakaan ollut ongelmia.
Eikö Kiaan tarvitse mitään erikoistyökaluja tai elektroniikkaa? - niillä
hinta- ja kirjoitti:
osaamistaso Deltaa parempi? Yksi syy miksi esim. Alfaa joutuu käyttämään Deltalla on se, että keneltäkään muulta ei tunnu löytyvän Alfan nokkahihnan vaihtoon tarvittavia työkaluja.
Toistaiseksi viimeisen Alfan (156) ostin Tikkurilan Autokeskuksesta. Siellä oltiin itse vaihdettu hihna ja niinpä se oli väärin asennettu, aiheutti hylkäämisen katsastuksessa ja hajosi ennen kuin se ehdittiin vaihtamaan. Toimenpide sinällään ei ole vaikea, mutta se vaatii työkalua joka löytyy Deltasta, joka taas rokottaa vaihdosta ja pikku puuhastelusta sen 1100€ 60.000 km välein.
Pitkän kiistelyn jälkeen Tikkurilan autokeskus korvasi alle 1000€ vahingosta josta Delta vaati 4200€-4500€ korjauskulut.
Korjasin auton Viron Alfa Romeolla alle 1100€ hinnalla joka sisälsi vetokoukun Mitubishi Outlanderiin (Viron Mitsubishilta), kärryvuokran. laivaliput menopaluu sekä sen korjauksen. Tämän jälkeen Alfa kulki paremmin kuin ostaessani sen eikä katsastuksessakaan ollut ongelmia.
Eikö Kiaan tarvitse mitään erikoistyökaluja tai elektroniikkaa?on oltava erikoistyökalut koska on virallisia maahantuojan valtuuttamia korjaamoita.
Siinähän juju piilee, ettei välttämättä voi korjata mikä tahansa nyrkkipaja noita kyseisiä autoja koska niillä ei ole erikoistyökaloja. - huoltojen
niillä kirjoitti:
on oltava erikoistyökalut koska on virallisia maahantuojan valtuuttamia korjaamoita.
Siinähän juju piilee, ettei välttämättä voi korjata mikä tahansa nyrkkipaja noita kyseisiä autoja koska niillä ei ole erikoistyökaloja.hinnat sitten poikkeavat Deltan hinnoittelusta?
Olen toki käyttänyt autoja joista takuu on loppu erilaisissa sertifioiduissa, aivan hyvissä huoltopisteissä, jotka ovat oleellisesti Deltaa halvempia, mutta ne eivät ole maahantuojan valtuuttamia (eivätkä voi aivan kaikkea korjata). Miten siis Deltan valtuuttaman huoltamon hinnoittelu ja työnlaatu eroaa Deltan vastaavasta? - Anonyymi
Oma komenus mutta delta ato on perseestä.
- seuraavanlainen
Olet ostanut huojuvan koppimopon, ja nyt kärsit siitä.
Ajelet siis junttiautolla eli lelumaasturilla eli shittarila. Vaihda koppimoposi kunnolliseen autoon, niin pääset suoraan.- Sorento ei citymaasturi
Kia Sorento ei ole citymaasturi vaan maasturi.
- Anonyymi
Sorento ei citymaasturi kirjoitti:
Kia Sorento ei ole citymaasturi vaan maasturi.
Kia Sorento on iso katumaasturi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kia Sorento on iso katumaasturi.
Ensimmäinen sukupolvi on maastoauto. Erillisrunko, oikea neliveto, kitkalukko ja alennusvaihteet. Jos Sorento ei ole maasturi niin ei ole Land Cruiserikaan.
- hättäile
sano savolainen.
Mulla on vastaava vekotin( 182kW ) ja kulukee sinne minne etupyörät osottaa.
Josw on oikein mutkane tie niin kiännä ratista. - qwerryu+
Delta-autosta ostetut autot saavat tehdastakuun lisäksi myyjäliikkeen myöntämän "takuun jatkoajan".
Tehdastakuu on voimassa, jos auto on huollettu huolto-ohjelman mukaisesti.
Delta-auton myöntämän lisäajan ehtona on auton huollattamienn Delta-auton huollossa ja sen hinnoilla.
Jos et välitä jatkoajasta voit säästää huoltohinnoissa huollattamalla autosi siellä mistä sen edullisemmin saat. Jos taas haluat pitää takuusta kiinni, huollatat ja maksat Delta-autossa.
Kumpi tulee lopulta halvemmaksi, täytyy arvioida vasta jälkikäteen.- yksiosainen takuu
Väitteesi ei ehkä pidä paikkaansa. Ainakaan se ei pidä paikkaansa oman Kia Sportageni tapauksessa (5 vuoden takuu). Takuuehdot on määritelty yhtenäisin ehdoin koko takuuajalle. Huollattaminen on sallittua muualla kuin merkkiliikkeessä koko takuun ajan ja takuu säilyy silti. Sorentossa tosin takuuehtoja on muutettu ehkä noin vuosi sitten, enkä ole varma, millainen takuu siinä tällä hetkellä on voimassa.
Mutta nythän oli kyse takuukorjauksesta, jotka luonnollisesti tehdään Deltassa.
- niin tai näin
ostit kotteros halvalla/ kalliilla = aina kuset fyrkkas. oli sitte delta tai veho. hiphei hyvää joulua mulle
- Chrysler.
Ostin n. vuonna 2000 Chrysler Voyagerin 2,4 manuaalin, kun edellinen oli hyvä.
Ajettuani n. 100km ihmettelin kakkosvaihteen kytkeytymisen jäykkyyttä. Vaimoni ei saanut kakkosta silmään ollenkaan josta reklamaatio sitten laitettiin vireelle.
Koko vaihteisto vaihdettiin maahantuojan toimesta eikä vaiva parantunut. Väittivät että kaikki on tehty ja kyseessä on legendaarinen ominaisuus. Kun en kelpuuttanut kakkosen takertelua ominaisuudeksi päädyimme siihen että sain ko. firman markkinointijohtajan 3,3l automaattivaihteisen kiesin tilalle.
Jos olet ostanut Delta-Autosta Kian joka ei kulje suoraan olet yksiselitteisesti kusessa. Kukaan ei halua vanhaa Sorentoa, kun tietävät millaisesta kulkineesta on kyse. Jos Sorenton romussasi on vielä päällepäin huomattava vika, olet yksiselitteisesti kusessa. Kukaan ei paskaasi osta, eikä Delta-Auto tee muuta kuin vie rahasi. Paskan myivät, sanoi Sleepy Sleepers aikoinaan - oikeassa olivat!- johtaja antoi
oman autonsa sinulle kun kakkosvaihde takelteli.
Minulle toivat johtajan auton pihaan, kun melkein takuuautosta bensa loppui. - kävi.
johtaja antoi kirjoitti:
oman autonsa sinulle kun kakkosvaihde takelteli.
Minulle toivat johtajan auton pihaan, kun melkein takuuautosta bensa loppui.Chrysleri oli uusi, samoin malli. Vaihteisto vaihdettiin kokonaisuutena ja vika hellitti hieman. Autokeskus totesi että kaikki on vaihdettu ja vika ei poistu, joten se on ominaisuus.
Ihmettelin Autokeskuksen takuutoimintaa kun ominaisuuksia lähdetään parantamaan niinkin kalliilla operaatiolla kuin Chrysler Voyagerin vaihdelaatikon vaihtamisella. Tämä sai Autokeskuksenkin mietteliääksi.
Ongelma ratkaistiin niin että maahantuoja otti Chryslerini pois ja toimitti tilalle samanlaisen, vähän vähemmän ajetun 3,3L automaatin 2,4L käsivaihteisen auton tilalle. Ehdotuksen tekijä oli maahantuojan markkinointijohtaja ja ratkaisu sopi kaikille osapuolille. Se 3,3L Voyager oli ollut ko. johtajan omassa käytössä uudesta asti. Vaihdon hetkellä molemmat autot olivat olleet käytössä alle 8kk. Joskus näinkin.
Autokeskuksesta on jäänyt huimasti parempi käsitys kuin Delta-Autosta sillä huollot toimivat, laskutus vastasi tehtyjä töitä eikä ollut tarvetta jatkuviin uusintatöihin. Vaihdelaatikkoepisodi oli oma lukunsa eikä vaikuta käsityksiini.
- puoltamisesta
Ihan varalta: kumpaan suuntaan auto puoltaa? Jos oikealle, oletko varma ettei kyse ole yksinkertaisesti tien kaltevuudesta? Oletko kokeillut ajaa keskellä tieuraa tai vastaantulevien kaistalla, vieläkö puoltaa?
Oma kohta nelivuotinen asiakassuhteeni Delta-autoon Kian omistajana ei anna aihetta pahoihin moitteisiin. Jos ongelmasi on todellinen eikä tule kuntoon takuun puitteissa, ota yhteyttä kuluttajaviranomaiseen.- oli juttua
tuolla. Oli kolme kertaa käynyt merkkiliikkeessä ja sitten meni muuhun liikkeeseen ja tuli kuntoon.
http://www.khcf.org/index.php?topic=411.30 - Kerviskäj
oli juttua kirjoitti:
tuolla. Oli kolme kertaa käynyt merkkiliikkeessä ja sitten meni muuhun liikkeeseen ja tuli kuntoon.
http://www.khcf.org/index.php?topic=411.30Taitaa olla huono auto.
- japan on jes.
voi voi en suosi korean ihmettä.
- 4wdhi
Huomasit varmaan, että tämä on vanha ketju eli puhutiin vuoden 2008 mallista tai vanhemmasta.
Eipä tuo kyllä mikään tyyppivika ole, jos nyt mitään vikaa oli ensinkään. Ei aloittaja enää aloituksensa jälkeen ottanut kantaa mihinkään.
Kyllä korealainen on ainakin minulla antanut aihetta tyytyväisyyteen.
- Anonyymi
Oma kokemus ,mutta teltta auto on kuraa.
- Anonyymi
Konelan aikaan Lada korjattiin jakarilla ja ruuvarilla, nyt vaadittaisiin jo muuta.
- Anonyymi
Ostin Kia Sorennon Oulun Delta-autosta 2012 ja teetätin kaikki huollot myös siellä. Vuosien varrella tuli jonkin verran takuuseen liittyviä asioita ja Delta-auto hoiti ne todella hienosti ja nopeasti. Kian seitsemän vuoden takuu piti todellakin paikkansa. Jopa vielä sen jälkeen kun 150000km tuli täyteen ja takuun piti jo loppua niin vaihdettiin vielä vuotava syyläri uuteen takuun piikkiin ns. good will-hengessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä211057- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2081026Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk308935- 42909
- 72885