Fringe

!?!

Juu, elikkäs olen seurannu fringe sarjaa jenkkien tahtiin ja 10 jaksoon jääty, eipä löydy sarjasta oikeen infoo. onko sarjasta siis tulossa jatkoa ?

14

3161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghjkl
    • nyt hyvänen aika

miten noita ulkomaan sarjoja voi netistä turvallisesti katsoa???? missä osoitteessa ja miten???

• torrent...

Kylläpä nää taitaa LAITTOMASTI ladata ja siten seurata sarjoja jenkkien tahtiin...

• Ctrl+C Ctrl+V =)
        torrent... kirjoitti:

Kylläpä nää taitaa LAITTOMASTI ladata ja siten seurata sarjoja jenkkien tahtiin...

ite oot vaa kateelliin ku et osaa..LOL

• ..............................
        torrent... kirjoitti:

sama laki ei päde sarjoihin jotka ovat ilmais jakelussa jossain toisessa paikassa tai ovat esimerkiksi ilmais esityksiä sarjojen omilla kotisivuilla.

lataaminen ei näin rikoslain mukaan aivan täyty koska sarja on ilmainen ja lataus tapahtuu yksityiseen käyttöön eikä yleiseen esitykseen

• ---------------

www.surfthechannel.com

ainakin itse sieltä katsoin yhden jakson eikä koneelle tule mitään ylimääräistä. laita hakusanaksi fringe ja valitse sitten "television". jokainen "kanava" ei toimi, mutta mulla toimii joku sina tms. tulee ikävä kyllä jotain japaninkielistä tekstitystä mut enkunkielisestä tekstityksestä plussaa.

• huh--huh
        --------------- kirjoitti:

www.surfthechannel.com

ainakin itse sieltä katsoin yhden jakson eikä koneelle tule mitään ylimääräistä. laita hakusanaksi fringe ja valitse sitten "television". jokainen "kanava" ei toimi, mutta mulla toimii joku sina tms. tulee ikävä kyllä jotain japaninkielistä tekstitystä mut enkunkielisestä tekstityksestä plussaa.

Järkyttävää pikselimössöä. Ei kai tuo laatu kelpaa kenellekään vaikka kuinka havinaista materiaalia olisi.

• -------------------------
        huh--huh kirjoitti:

Järkyttävää pikselimössöä. Ei kai tuo laatu kelpaa kenellekään vaikka kuinka havinaista materiaalia olisi.

mulla ainakin on ihan ok kuvanlaatu, sulla taitaa olla huono kone.

mulle ainakin kelpaa huonokin laatu niin pitkään kuin dvd ilmestyy. ei ainakaan tarvi pelätä haittaohjelmii.

• huh--huh
        ------------------------- kirjoitti:

mulla ainakin on ihan ok kuvanlaatu, sulla taitaa olla huono kone.

mulle ainakin kelpaa huonokin laatu niin pitkään kuin dvd ilmestyy. ei ainakaan tarvi pelätä haittaohjelmii.

Koneestahan se tietty on kiinni että pieniresoluutioinen ja nykivä video ei näytä hyvältä, kumminkin samalla koneella pyörii HD-tasoinenkin materiaali kivuttomasti ;-)

Helpommin haittaohjelmat leviävät Internet-selaimen haavoittuvuuksien kautta kuin katselemalla videopätkää erillisellä soitto-ohjelmalla.

• !?!

Kiitos linkeistä :))) Itse katon ihan netin välityksellä enkä torrentilla ^^

• lfkgldfkgjdf

Jos ei tuotantoyhtiö ole antanut niitä ilmaiseen nettijakeluun, ei se katselukaan voi laillista olla. Sinähän lataat sitä tekijänoikeussuojan alaista materiaalia ilmaiseksi.

• Scifisti77
        lfkgldfkgjdf kirjoitti:

Jos ei tuotantoyhtiö ole antanut niitä ilmaiseen nettijakeluun, ei se katselukaan voi laillista olla. Sinähän lataat sitä tekijänoikeussuojan alaista materiaalia ilmaiseksi.

Jos katson netistä sarjoja linkistä, jonka alta löytyy joku ohjelma, onko se minun syy? Kyllä syy on sen, joka jakaa sitä. Kuka tahansa ihminen voi katsoa linkistä ohjelmia. Onhan se laitonta, mutta lainrikkoja on se organisaatio, joka laittaa nettiin näitä linkkejä.

Scifisti77

• Fringemania

Fringe alkaa Maikkarilla 5.1.09. Tuolta sivulta löytyy lisäinfoa.

www.mtv3.fi/fringe

• wallurone

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      1
      3050
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      7
      2103
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      112
      1712
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1041
    5. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      972
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      113
      927
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      35
      744
    8. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      66
      665
    9. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      49
      657
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      625
    Aihe