Fringe

!?!

Juu, elikkäs olen seurannu fringe sarjaa jenkkien tahtiin ja 10 jaksoon jääty, eipä löydy sarjasta oikeen infoo. onko sarjasta siis tulossa jatkoa ?

14

2997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghjkl
    • nyt hyvänen aika

      miten noita ulkomaan sarjoja voi netistä turvallisesti katsoa???? missä osoitteessa ja miten???

      • torrent...

        Kylläpä nää taitaa LAITTOMASTI ladata ja siten seurata sarjoja jenkkien tahtiin...


      • Ctrl+C Ctrl+V =)
        torrent... kirjoitti:

        Kylläpä nää taitaa LAITTOMASTI ladata ja siten seurata sarjoja jenkkien tahtiin...

        ite oot vaa kateelliin ku et osaa..LOL


      • ..............................
        torrent... kirjoitti:

        Kylläpä nää taitaa LAITTOMASTI ladata ja siten seurata sarjoja jenkkien tahtiin...

        sama laki ei päde sarjoihin jotka ovat ilmais jakelussa jossain toisessa paikassa tai ovat esimerkiksi ilmais esityksiä sarjojen omilla kotisivuilla.

        lataaminen ei näin rikoslain mukaan aivan täyty koska sarja on ilmainen ja lataus tapahtuu yksityiseen käyttöön eikä yleiseen esitykseen


      • ---------------

        www.surfthechannel.com

        ainakin itse sieltä katsoin yhden jakson eikä koneelle tule mitään ylimääräistä. laita hakusanaksi fringe ja valitse sitten "television". jokainen "kanava" ei toimi, mutta mulla toimii joku sina tms. tulee ikävä kyllä jotain japaninkielistä tekstitystä mut enkunkielisestä tekstityksestä plussaa.


      • huh--huh
        --------------- kirjoitti:

        www.surfthechannel.com

        ainakin itse sieltä katsoin yhden jakson eikä koneelle tule mitään ylimääräistä. laita hakusanaksi fringe ja valitse sitten "television". jokainen "kanava" ei toimi, mutta mulla toimii joku sina tms. tulee ikävä kyllä jotain japaninkielistä tekstitystä mut enkunkielisestä tekstityksestä plussaa.

        Järkyttävää pikselimössöä. Ei kai tuo laatu kelpaa kenellekään vaikka kuinka havinaista materiaalia olisi.


      • -------------------------
        huh--huh kirjoitti:

        Järkyttävää pikselimössöä. Ei kai tuo laatu kelpaa kenellekään vaikka kuinka havinaista materiaalia olisi.

        mulla ainakin on ihan ok kuvanlaatu, sulla taitaa olla huono kone.

        mulle ainakin kelpaa huonokin laatu niin pitkään kuin dvd ilmestyy. ei ainakaan tarvi pelätä haittaohjelmii.


      • huh--huh
        ------------------------- kirjoitti:

        mulla ainakin on ihan ok kuvanlaatu, sulla taitaa olla huono kone.

        mulle ainakin kelpaa huonokin laatu niin pitkään kuin dvd ilmestyy. ei ainakaan tarvi pelätä haittaohjelmii.

        Koneestahan se tietty on kiinni että pieniresoluutioinen ja nykivä video ei näytä hyvältä, kumminkin samalla koneella pyörii HD-tasoinenkin materiaali kivuttomasti ;-)

        Helpommin haittaohjelmat leviävät Internet-selaimen haavoittuvuuksien kautta kuin katselemalla videopätkää erillisellä soitto-ohjelmalla.


    • !?!

      Kiitos linkeistä :))) Itse katon ihan netin välityksellä enkä torrentilla ^^

      • lfkgldfkgjdf

        Jos ei tuotantoyhtiö ole antanut niitä ilmaiseen nettijakeluun, ei se katselukaan voi laillista olla. Sinähän lataat sitä tekijänoikeussuojan alaista materiaalia ilmaiseksi.


      • Scifisti77
        lfkgldfkgjdf kirjoitti:

        Jos ei tuotantoyhtiö ole antanut niitä ilmaiseen nettijakeluun, ei se katselukaan voi laillista olla. Sinähän lataat sitä tekijänoikeussuojan alaista materiaalia ilmaiseksi.

        Jos katson netistä sarjoja linkistä, jonka alta löytyy joku ohjelma, onko se minun syy? Kyllä syy on sen, joka jakaa sitä. Kuka tahansa ihminen voi katsoa linkistä ohjelmia. Onhan se laitonta, mutta lainrikkoja on se organisaatio, joka laittaa nettiin näitä linkkejä.

        Scifisti77


    • Fringemania

      Fringe alkaa Maikkarilla 5.1.09. Tuolta sivulta löytyy lisäinfoa.

      www.mtv3.fi/fringe

    • wallurone

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe