Juu, elikkäs olen seurannu fringe sarjaa jenkkien tahtiin ja 10 jaksoon jääty, eipä löydy sarjasta oikeen infoo. onko sarjasta siis tulossa jatkoa ?
Fringe
14
3031
Vastaukset
- sdfghjkl
20.01.2009 seuraava uusi jakso, ihan sarjan kotisivuilla kerrotaan.
http://www.fox.com/fringe/
http://us.imdb.com/title/tt1119644/episodes - nyt hyvänen aika
miten noita ulkomaan sarjoja voi netistä turvallisesti katsoa???? missä osoitteessa ja miten???
- torrent...
Kylläpä nää taitaa LAITTOMASTI ladata ja siten seurata sarjoja jenkkien tahtiin...
- Ctrl+C Ctrl+V =)
torrent... kirjoitti:
Kylläpä nää taitaa LAITTOMASTI ladata ja siten seurata sarjoja jenkkien tahtiin...
ite oot vaa kateelliin ku et osaa..LOL
- ..............................
torrent... kirjoitti:
sama laki ei päde sarjoihin jotka ovat ilmais jakelussa jossain toisessa paikassa tai ovat esimerkiksi ilmais esityksiä sarjojen omilla kotisivuilla.
lataaminen ei näin rikoslain mukaan aivan täyty koska sarja on ilmainen ja lataus tapahtuu yksityiseen käyttöön eikä yleiseen esitykseen - ---------------
www.surfthechannel.com
ainakin itse sieltä katsoin yhden jakson eikä koneelle tule mitään ylimääräistä. laita hakusanaksi fringe ja valitse sitten "television". jokainen "kanava" ei toimi, mutta mulla toimii joku sina tms. tulee ikävä kyllä jotain japaninkielistä tekstitystä mut enkunkielisestä tekstityksestä plussaa. - huh--huh
--------------- kirjoitti:
www.surfthechannel.com
ainakin itse sieltä katsoin yhden jakson eikä koneelle tule mitään ylimääräistä. laita hakusanaksi fringe ja valitse sitten "television". jokainen "kanava" ei toimi, mutta mulla toimii joku sina tms. tulee ikävä kyllä jotain japaninkielistä tekstitystä mut enkunkielisestä tekstityksestä plussaa.Järkyttävää pikselimössöä. Ei kai tuo laatu kelpaa kenellekään vaikka kuinka havinaista materiaalia olisi.
- -------------------------
huh--huh kirjoitti:
Järkyttävää pikselimössöä. Ei kai tuo laatu kelpaa kenellekään vaikka kuinka havinaista materiaalia olisi.
mulla ainakin on ihan ok kuvanlaatu, sulla taitaa olla huono kone.
mulle ainakin kelpaa huonokin laatu niin pitkään kuin dvd ilmestyy. ei ainakaan tarvi pelätä haittaohjelmii. - huh--huh
------------------------- kirjoitti:
mulla ainakin on ihan ok kuvanlaatu, sulla taitaa olla huono kone.
mulle ainakin kelpaa huonokin laatu niin pitkään kuin dvd ilmestyy. ei ainakaan tarvi pelätä haittaohjelmii.Koneestahan se tietty on kiinni että pieniresoluutioinen ja nykivä video ei näytä hyvältä, kumminkin samalla koneella pyörii HD-tasoinenkin materiaali kivuttomasti ;-)
Helpommin haittaohjelmat leviävät Internet-selaimen haavoittuvuuksien kautta kuin katselemalla videopätkää erillisellä soitto-ohjelmalla.
- !?!
Kiitos linkeistä :))) Itse katon ihan netin välityksellä enkä torrentilla ^^
- lfkgldfkgjdf
Jos ei tuotantoyhtiö ole antanut niitä ilmaiseen nettijakeluun, ei se katselukaan voi laillista olla. Sinähän lataat sitä tekijänoikeussuojan alaista materiaalia ilmaiseksi.
- Scifisti77
lfkgldfkgjdf kirjoitti:
Jos ei tuotantoyhtiö ole antanut niitä ilmaiseen nettijakeluun, ei se katselukaan voi laillista olla. Sinähän lataat sitä tekijänoikeussuojan alaista materiaalia ilmaiseksi.
Jos katson netistä sarjoja linkistä, jonka alta löytyy joku ohjelma, onko se minun syy? Kyllä syy on sen, joka jakaa sitä. Kuka tahansa ihminen voi katsoa linkistä ohjelmia. Onhan se laitonta, mutta lainrikkoja on se organisaatio, joka laittaa nettiin näitä linkkejä.
Scifisti77
- Fringemania
Fringe alkaa Maikkarilla 5.1.09. Tuolta sivulta löytyy lisäinfoa.
www.mtv3.fi/fringe - wallurone
Löysin 4 subit vaatii rekisteröinnin. http://fringe-fi.net/index.php?topic=13.0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433110Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4582685Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1831976Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281488- 381365
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781202