Fringe

!?!

Juu, elikkäs olen seurannu fringe sarjaa jenkkien tahtiin ja 10 jaksoon jääty, eipä löydy sarjasta oikeen infoo. onko sarjasta siis tulossa jatkoa ?

14

3063

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghjkl
    • nyt hyvänen aika

miten noita ulkomaan sarjoja voi netistä turvallisesti katsoa???? missä osoitteessa ja miten???

• torrent...

Kylläpä nää taitaa LAITTOMASTI ladata ja siten seurata sarjoja jenkkien tahtiin...

• Ctrl+C Ctrl+V =)
        torrent... kirjoitti:

Kylläpä nää taitaa LAITTOMASTI ladata ja siten seurata sarjoja jenkkien tahtiin...

ite oot vaa kateelliin ku et osaa..LOL

• ..............................
        torrent... kirjoitti:

sama laki ei päde sarjoihin jotka ovat ilmais jakelussa jossain toisessa paikassa tai ovat esimerkiksi ilmais esityksiä sarjojen omilla kotisivuilla.

lataaminen ei näin rikoslain mukaan aivan täyty koska sarja on ilmainen ja lataus tapahtuu yksityiseen käyttöön eikä yleiseen esitykseen

• ---------------

www.surfthechannel.com

ainakin itse sieltä katsoin yhden jakson eikä koneelle tule mitään ylimääräistä. laita hakusanaksi fringe ja valitse sitten "television". jokainen "kanava" ei toimi, mutta mulla toimii joku sina tms. tulee ikävä kyllä jotain japaninkielistä tekstitystä mut enkunkielisestä tekstityksestä plussaa.

• huh--huh
        --------------- kirjoitti:

www.surfthechannel.com

ainakin itse sieltä katsoin yhden jakson eikä koneelle tule mitään ylimääräistä. laita hakusanaksi fringe ja valitse sitten "television". jokainen "kanava" ei toimi, mutta mulla toimii joku sina tms. tulee ikävä kyllä jotain japaninkielistä tekstitystä mut enkunkielisestä tekstityksestä plussaa.

Järkyttävää pikselimössöä. Ei kai tuo laatu kelpaa kenellekään vaikka kuinka havinaista materiaalia olisi.

• -------------------------
        huh--huh kirjoitti:

Järkyttävää pikselimössöä. Ei kai tuo laatu kelpaa kenellekään vaikka kuinka havinaista materiaalia olisi.

mulla ainakin on ihan ok kuvanlaatu, sulla taitaa olla huono kone.

mulle ainakin kelpaa huonokin laatu niin pitkään kuin dvd ilmestyy. ei ainakaan tarvi pelätä haittaohjelmii.

• huh--huh
        ------------------------- kirjoitti:

mulla ainakin on ihan ok kuvanlaatu, sulla taitaa olla huono kone.

mulle ainakin kelpaa huonokin laatu niin pitkään kuin dvd ilmestyy. ei ainakaan tarvi pelätä haittaohjelmii.

Koneestahan se tietty on kiinni että pieniresoluutioinen ja nykivä video ei näytä hyvältä, kumminkin samalla koneella pyörii HD-tasoinenkin materiaali kivuttomasti ;-)

Helpommin haittaohjelmat leviävät Internet-selaimen haavoittuvuuksien kautta kuin katselemalla videopätkää erillisellä soitto-ohjelmalla.

• !?!

Kiitos linkeistä :))) Itse katon ihan netin välityksellä enkä torrentilla ^^

• lfkgldfkgjdf

Jos ei tuotantoyhtiö ole antanut niitä ilmaiseen nettijakeluun, ei se katselukaan voi laillista olla. Sinähän lataat sitä tekijänoikeussuojan alaista materiaalia ilmaiseksi.

• Scifisti77
        lfkgldfkgjdf kirjoitti:

Jos ei tuotantoyhtiö ole antanut niitä ilmaiseen nettijakeluun, ei se katselukaan voi laillista olla. Sinähän lataat sitä tekijänoikeussuojan alaista materiaalia ilmaiseksi.

Jos katson netistä sarjoja linkistä, jonka alta löytyy joku ohjelma, onko se minun syy? Kyllä syy on sen, joka jakaa sitä. Kuka tahansa ihminen voi katsoa linkistä ohjelmia. Onhan se laitonta, mutta lainrikkoja on se organisaatio, joka laittaa nettiin näitä linkkejä.

Scifisti77

• Fringemania

Fringe alkaa Maikkarilla 5.1.09. Tuolta sivulta löytyy lisäinfoa.

www.mtv3.fi/fringe

• wallurone

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8617
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4768
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3807
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2990
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      44
      2304
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2213
    Aihe