Vanhempi nainen dominoi

Ovatko monet täällä nähneet Rebecca-musikaalin tai tutustuneet tarinan muihin versioihin? Näin musikaalin lokakuussa ja Hitchcockin filmin pian sen jälkeen. Nyt olen lukemassa alkuperäistä kirjaa.

Tarinassa esiintyy ilkeä taloudenhoitajatar rouva Danvers. Ainakin hän on häijy uudelle kartanonrouvalle, joka on vienyt hänen rakkaan emäntänsä paikan.

Rouva Danversin hahmo kiehtoo minua tavattomasti, ja yllättäen minulla on ollut hänestä myös eroottisia mielikuvia. Näissä fantasioissa olen itse nuoren rouvan asemassa ja minua dominoi ylenkatseellinen vanhempi nainen. Hän on pukeutunut mustiin, kun taas minulla on upea valkoinen puku.

Rouva Danvers haluaa aina minun paljastavan käsivarret, olkapäät ja vähitellen koko vartaloni. Ellen suostu luopumaan puvusta, hän hieman pelottelee minua. Kun olen pelkissä alusvaatteissa, hän käskee minun asettua vuoteelle ja alkaa hyväillä. Fantasian huipentuessa hän koskettelee jopa salaisia ruumiinosia - olin aluksi todella yllättynyt siitä, ettei mielikuva ollut vastenmielinen, vaikka olen kokemukseni mukaan täysin hetero.

Miten pitkälle muiden naisten lesbohaaveissa edetään?

5

2504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuula1956

Kyllä lesbofantasiat ovat yleisiä ihan kaikilla naisilla, heteroillakin. Itsellänikin on niitä usein, ja melko usein niihin liittyy tuollainen dominoiva juoni. Nauti niistä...

Tuula

• kuulla

Oletko fantasioissasi dominoiva vai alistuva osapuoli? Haluaisin nähdä ensi yönä unta jossa saan alistua sinulle ja olla palvelijattaresi.

• masokistimies
      • päniin

Se OLI salainen....

• masokistimies
        päniin kirjoitti:

Se OLI salainen....

Nyt minä en ymmärä?Onko sinä et löytänyt se osoite?Kyllä se onnisttuu kirjoittaa sinne itse kokeilin nyt [email protected] kai minä kirjoitti päniin kuin tarkoitti panin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4566
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2519
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1657
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      28
      1500
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1207
    6. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1159
    7. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1125
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      117
      978
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      942
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe